Yritin tilata Catalog myymmälästä netise vaatteita mutta osoittetidoissa herjattiin. mikä vittu on c/o osoite. Ihmettelen minä! Mitä vittua se tarkoittaa?
c/o osoite
8
6601
Vastaukset
- PetrusB
c/o = care of, pitemmin "who is taken care of by..."
Tarkoittaa asumista jonkun muun luona, ja se joku muu on siis pääosoitteen haltija.
Esim. jos olet kesälomallasi enosi Jahvetti Mutikaisen luona ja itse vaikka Puuppelo, niin pane osoitteeksi Puuppelo, c/o Mutikainen jne.- klufgulglug
Mitä vittua se millekkään Jahvetti Mutikaiselle kuuluu missä minä asun. Jos liikkeelle ilmoitetaan osoite johon tavara halutaan saapuvan. Eikö sen voi tehdä vittuilematta, ilman mitään c/o osoitteita. kyllä annetuista osoitetiedoista pitäisi normaaliälyiselle selvitä minne mitäkin on tilattu.
- Hanna-tyttö
klufgulglug kirjoitti:
Mitä vittua se millekkään Jahvetti Mutikaiselle kuuluu missä minä asun. Jos liikkeelle ilmoitetaan osoite johon tavara halutaan saapuvan. Eikö sen voi tehdä vittuilematta, ilman mitään c/o osoitteita. kyllä annetuista osoitetiedoista pitäisi normaaliälyiselle selvitä minne mitäkin on tilattu.
Kyllähän se sille Jahvetille kuuluu jos asustat siellä hänen peräkammarissansa. Posti taas ei tiedä että asut Jahvetin peräkammarissa, ellet ole antanut tuota c/o osoitettasi. Olen käyttänyt tuollaista c/o osoitetta kun johtamallani yhdistyksellä ei ollut omaa toimipaikkaa ja osoitetta. Kyseisellä osoitteella posti ohjattiin sitten kotiini. Tässä alkuperäisessä viestissä mainittu tapaus on kyllä jotenkin epäselvä ettei tekstistä oikein pääse kärryille mitä siinä on tapahtunut.
- uhklhfluy
Hanna-tyttö kirjoitti:
Kyllähän se sille Jahvetille kuuluu jos asustat siellä hänen peräkammarissansa. Posti taas ei tiedä että asut Jahvetin peräkammarissa, ellet ole antanut tuota c/o osoitettasi. Olen käyttänyt tuollaista c/o osoitetta kun johtamallani yhdistyksellä ei ollut omaa toimipaikkaa ja osoitetta. Kyseisellä osoitteella posti ohjattiin sitten kotiini. Tässä alkuperäisessä viestissä mainittu tapaus on kyllä jotenkin epäselvä ettei tekstistä oikein pääse kärryille mitä siinä on tapahtunut.
Jo on ihmeellistä kun ei tavalliset osoite tiedot riitä. Jos tavara tulee minä maksan ihan vittuilematta. Mutta mistä vitusta miinä minkään c/o osoitteen pierasisen. Kertokaa mistä sellaiesen saa?
- saa...?
uhklhfluy kirjoitti:
Jo on ihmeellistä kun ei tavalliset osoite tiedot riitä. Jos tavara tulee minä maksan ihan vittuilematta. Mutta mistä vitusta miinä minkään c/o osoitteen pierasisen. Kertokaa mistä sellaiesen saa?
Kysy naapuriltasi.
- jos se on noin vaikeaa
uhklhfluy kirjoitti:
Laita c/o osoitteeksikin oma osoitteesi. Silloin vaaditut tiedot on annettu ja tilaus tulee sinulle.
- hämmästynyt
jos se on noin vaikeaa kirjoitti:
Laita c/o osoitteeksikin oma osoitteesi. Silloin vaaditut tiedot on annettu ja tilaus tulee sinulle.
viimeinkin selkeä vastaus!HYVÄ!!!
- 6+3
hämmästynyt kirjoitti:
viimeinkin selkeä vastaus!HYVÄ!!!
ja huomasit sen neljän vuoden kuluttua. Upeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400