Juttu on tämä: Minulla on 20 v ikäinen pöytäradio. 2 c-kasetti pesää, liitännät: headphone ja microphone, 3,5 mm blugit (ei sisäänrak. mikrofonia.)
Haluaisin nauhoittaa kasetille puhetta musiikkia mikrofonin kautta.
Siis mikä pitää olla mikrofonin impedanssi?
Olen katsellut k.o. tuotteita, arvot vaihtelee 32 ohmista 2.3 kohmiin.
Olen kysellyt markettien elektr.osaston myyjiltä (7 kpl avuliaan oloisia kavereita)
Kukaan ei ole osannut antaa varmaa vastausta.
Uskon täältä löytyvän vastauksen onkhelmaani..
Kiittäen etukäteen ja toivottaen hyvää kesää.
Audiokaverit, voitteko auttaa?
J.E.H.
2
354
Vastaukset
- satavarmasti
vehkeessäsi. Aika hyviähän niitä saa halvalla eli tuommoisella parilla kympillä. Mikin olisi hyvä olla suora toistoalueeltaan, ei siis mielellään laulumikkiä tuohon hommaan. Pieni konkkamikki omalla paristolla olisi kova sana.
- Nimetön
Nyt tiedän, mitä haen. Ihmettelen vain, ettei kertomastani myyjänipusta löytynyt tämän tiedon taitajaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896