Milloin simon

uusi levy

tulee, onko kellä mitään tietoa? Jos nyt jo iskelmässä soi joku sen uusi piisi.

8

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luomuneito37

      olis tosi mukava tietää millon tulee simon uus levy vai on iskelmässä kuulunut jo kappaleita siltä levyltä enpä oo ollu kuuntelemassa sillon. harmin paikka :(

      • se yksi

        biisi soinut vaan, mut se on kyllä mielettömän hyvä, taattua simo laatua, sellanen kaunis kappale jälleen, jossa on tosi hyvät sanatkin. Ihana. Todellakin innolla odotan levyn tuloa ja toivottavasti simo sitten esittää jotain noista biiseistä Yölinnunkin keikoilla, kun eihän hän taida soolokeikkoja tehdä. Simo on ihan huippu!


      • luomuneito37
        se yksi kirjoitti:

        biisi soinut vaan, mut se on kyllä mielettömän hyvä, taattua simo laatua, sellanen kaunis kappale jälleen, jossa on tosi hyvät sanatkin. Ihana. Todellakin innolla odotan levyn tuloa ja toivottavasti simo sitten esittää jotain noista biiseistä Yölinnunkin keikoilla, kun eihän hän taida soolokeikkoja tehdä. Simo on ihan huippu!

        kun simo tekee taas jotain levyä. on sitä taas ooteltukin kun kuumaa puuroa. hitsi kun en ole kuullut koko kappaletta tiiätkö sä mikä sen kappaleen nimi on mikä on soinut iskelmässäkin jo? innolla odotan levyä eihän sitä muuten mut kun simo on niin hyvä.


      • on jotain
        luomuneito37 kirjoitti:

        kun simo tekee taas jotain levyä. on sitä taas ooteltukin kun kuumaa puuroa. hitsi kun en ole kuullut koko kappaletta tiiätkö sä mikä sen kappaleen nimi on mikä on soinut iskelmässäkin jo? innolla odotan levyä eihän sitä muuten mut kun simo on niin hyvä.

        "elä vielä" tai elän vielä..


      • on...
        on jotain kirjoitti:

        "elä vielä" tai elän vielä..

        Elän vielä


      • biisin nimi on
        on... kirjoitti:

        Elän vielä

        Elä vielä


      • tossa aiemmin
        biisin nimi on kirjoitti:

        Elä vielä

        arvelin että elä tai elän ja siitä näyttää olee nyt montaa mielipidettä, mut mustakin kuulosti että elä vielä.."elä muistojen keskellä....". Hitto kun kuulis sitä useammin.


      • keksin ratkuisun...
        tossa aiemmin kirjoitti:

        arvelin että elä tai elän ja siitä näyttää olee nyt montaa mielipidettä, mut mustakin kuulosti että elä vielä.."elä muistojen keskellä....". Hitto kun kuulis sitä useammin.

        Olen kuunnellut sitä uudestaan tarkasti...
        luulen että siinäpä on molempia... Elä ja Elän

        :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe