Ostin läppärin ja haluaisin siihen usb-digiboxin, mutta mistä löytäisin sellaisen edullisesti!
Nämä täytyy löytyä laitteesta:
-On oltava tikku malli
-ei mitään johtoja eli ei antenni piuhaa ( ottaa singalin itse vastaan)
-tällennus mahdollisuus
-suomen kielinen manuaali/ohjelmisto (ei täysin välttämätön)
-kooltaan muistitikun kokoinen
Jos mahdollista niin laittakaa paikkoja joistakin paikoista mistä tälläinen löytyy esim. gigantti :/ toki myös verkkokaupoista!
USB digiboxi
4
1341
Vastaukset
- Torak
mustapörssi, tekniset.
Verkkokaupasta.com: http://tiny.cc/4j7HG - noita mutta
tämä on paha:
-ei mitään johtoja eli ei antenni piuhaa ( ottaa singalin
Toimii näin, jos matka YLEn mastoon alle kilometri.- digi-digi
Katselin nuita laitteita enkä kyllä ole vielä löyänyt mitään hyvää joka vastaisi nuita minun "vaatimuksiani". Mutta tokihan sen mukana voi tulla jokin pikku antenni ettei tarvitsisi alkaa mitään harava antennia alkaa virittelemään mukaan kun lähtee reissun päälle!
Muuten onko kenelläkään kokemuksia tälläisestä laitteesta liikkuvassa tilassa esim. auton kyydissä että pätkiikö kuva mitenkä pahasti?
Ja saisko jonkinlaista hintahaitaria näille laitteille! Mutta tuo yksi ehto tulisi ainakin täyttää eli laite ei vaadi mitään muita laitteita esim. videoita kuten kaverini halpis versio! - niin että haluat
digi-digi kirjoitti:
Katselin nuita laitteita enkä kyllä ole vielä löyänyt mitään hyvää joka vastaisi nuita minun "vaatimuksiani". Mutta tokihan sen mukana voi tulla jokin pikku antenni ettei tarvitsisi alkaa mitään harava antennia alkaa virittelemään mukaan kun lähtee reissun päälle!
Muuten onko kenelläkään kokemuksia tälläisestä laitteesta liikkuvassa tilassa esim. auton kyydissä että pätkiikö kuva mitenkä pahasti?
Ja saisko jonkinlaista hintahaitaria näille laitteille! Mutta tuo yksi ehto tulisi ainakin täyttää eli laite ei vaadi mitään muita laitteita esim. videoita kuten kaverini halpis versio!laitteen jollaista, varsinkin toimivaa, ei ole
olemassa, ainakaan yleisessä myynnissä.
Odota, ehkä 5 vuoden sisällä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1585462
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2543208
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442698- 361844
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411586- 161457
- 231447
- 241347