Mihin yhteys

skypessä

Onko joku löytänyt skypen sivuilta linkin, johon voisi lähettää kyselyn, kun skype velkoo tililtä rahaa vaikka soitan toiseen skype liittymään? Erona on vain se, että tässä liittymässä, johon soitan, on myöskin IP-puhelin ja skypen kauppaama kiinteä puhelinnumero. Tähän numeroon voi soittaa tavanomaisilla puhelimilla. En kuitenkaan soita valitsemalla tätä numeroa vaan valitsen ao. skype tunnuksen. Kuitenkin menee maksu. Kontaktissa näkyy ko. numero sulkeissa skype tunnuksen jälkeen.

7

1258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jellovi
      • aet

        Jep,..kyllä löytyy englanniksi vaikka mitä, mutta mistä suomenkielistä apua esim. laskutuksesta.
        Ostettavaa ja muuta mukavaa on, tilaa sitä ja tätä suomeksi vaikka millä mitalla.


      • Euri

        Onko kenellekkään sattunut, että pankiin mak-
        settu kredit ei tule skypetilille, vaikka
        pankista on tiliote jossa se on maksettu ?


      • Haseha
        Euri kirjoitti:

        Onko kenellekkään sattunut, että pankiin mak-
        settu kredit ei tule skypetilille, vaikka
        pankista on tiliote jossa se on maksettu ?

        Tilisiirrolla suoritettu maksu Nordea Helsinki
        Global Collect BV tilille ei kirjaudu Skype tilille, ei selviä ainakaan pankkien kautta Skypeen ei ainakaan vielä ole saanut yhteyttä
        Haseha


      • MEERI2..

        oLEN KATSELLUT JA YRITTÄNYT SAADA TIETOA MINULLE AIKA UUDELLE KÄYTTÄJÄLLE. MINULLA ON SEURAAVANLAISIA KYSYMYKSIÄ.

        TEKSTI: RAJOITTAMATTOMAT LANKAPUHELUT (SEN YMMÄRRÄN) JNE. TÄTÄ EN YMMÄRRÄ .SIIHEN SISÄLTYY MYÖS YKSI NETTINUMERO, VASTAAJA SKYPE TO GO.

        TILASIN RAHAA 10 LISÄ 6.3 JA SIITÄ ON MERKINTÄ, ETTÄ ASIA ON TOIMITETTU. SE EI NÄY MISSÄÄN. 12.3 TULI SKYPEN IKKUNAAN MERKINTÄ, ETTÄ SKYPEN KREDIITTIÄ JÄLJELLÄ 6.05 e.kATSOIN MAKSUOHJELMAA JA SIELLÄ OLI SEURAAVA MERKINTÄ EDELLINEN MAKSU 3.95e JA SEURAAVA MAKSU 9 HUHTIKUUTA 3.95E YHT. 7.90. OLISIN HALUNNUT SELLAISEN 10 e JATKUVAN MAKSUTILANTEEN, JOSSA ILMOITETAAN MILLOIN RAHA VÄHENEE.

        ALKUTILANTEESSA OSTIN KK:DEN MAKSUN (TAI TYTTÄRENI TEKI SEN). TULEE KALLIIKSI TÄLLAINEN KK.DEN MAKSUT, KOSKA EN SOITTELE PALJON. MITEN MAKSETAAN PAY PALIN KAUTTA. TOIVON MUKAAN VOIT VASTATA MINULLE. OLEN 75 VUOTIAS, MUTTA ERITTÄIN INNOKAS OPPIMAAN UUSIA ASIOITA. OILISIN KYSYNYT SKYPE HELPILTÄ MUTTA EN OSAA TEHDÄ SITÄ. KIITOS ETUKÄTEEN.


    • jellovi

      ko. henkilölle siihen, missä ei ole sitä numeroa.Ellei sellaista ole pyydä uusi kontakti.Se meneee nyt siihen hänen valitsemaansa numeroon ja siksi se maksaa.

    • skypen

      ikkuna auki ja sieltä ohje ja alasveto valikosta ilmoita ongelmasta,niin eiköhän se sieltä selviä mihin tommosesta ongelmasta voi kirjoittaa.

      Nim. skypen aktiivikäyttäjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe