Jeesus siunatkoon kaikkia

Jeesus siunatkoon

Jeesus siunatkoon kaikkia tälle palstalle tulevia, joko tänne vain kurkistavia, tai täällä useinkin käyviä. Tahdon toivottaa Jeesuksen Kristuksen siunausta täälläkin, satanismi-palstalla, koska se tarkoittaa sitä että Jeesus nimessä on niin mahtava voima ja Herraus, että kuka tahansa voi tulla iankaikkisessa elämässä voittajaksi sen nimen kautta ja vapautua jo tässä ajassa synnin kahleista, jotka niin monella tapaa kahlitsevat ja sitovat ihmisiä, moniin erilaisiin asioihin.
Mutta Jeesus voi vapauttaa!
Johanneksen evankeliumi:
11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
JEESUS KRISTUS ELÄÄ! HALLELUJA! HÄNESSÄ ON ELÄMÄ IANKAIKKISESTI! AAMEN.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////
Sitä vastoin saatana on herrana niille jotka joutuvat kokemaan iankaikkisuudessa lopullisen tappion.

8

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voimia ja siunausta sinulle

      Jeesus on hyvä Herrani.Hyvyys toimii aina paremmin kuin pahuus. Se on mielestäni se olennaisin juttu.

    • Edes Gäy Bää

      Jätkä aloittaa iloisella kivaa-kaikille asenteella, joka kuitenkin kasvaa nopeasti puusilmäiseksi "minun totuus"-ajatteluksi ja laimenee lopuksi geneeriseksi raamatun jakeiden ja iskulauseiden huuteluksi.

      Pisteenä i:n päälle, toivotettu "siunaus" muuttuukin lopussa kiroukseksi kaikkien muiden kuin toivottelijan tavoin uskovien "tappiosta".

      Ei tähän oikein muuta voi vastata kuin että voi tuota vihan ja pahanolon määrää jota pitää koettaa väkisin ympärilleen syytää. Toivottavasti sinäkin vielä löydät vapauden ja rauhan Herrassa Perkeleessä amen.

    • Striking-Fire

      uskokoon mihin haluaa, mutta älköön julistako sitä niille, jotka eivät usko samaan asiaan.
      En toki tiedä kuinka suuri prosentti tämän palstan kirjoittelijoista edustaa ateistista satanismia ja kuinka moni teististä, mutta veikkaisin pääosan kuuluvan ensimmäiseen joukkoon, eli suomeksi sanottuna eivät usko Jumalaan eivätkä Saatanaan.
      Joten tuo viestisi oli aika vahvasti oman näkökantasi tyrkyttämistä muille ja sitä kukkaan tuskin kaipaa. Vai olisitko tyytyväinen jos satanistit tulisivat sinulle mainostamaan, että sinun uskosi on paska juttu ja että sinun tulisi vaihtaa näkökulmasi satanismiin?

      • miriniitti

        kiehtoo. Olen vihdoin tajunnut, että on olemassa mieletön määrä tyhmiä, sokeita laumapellejä, jotka saavat päivittäisen orgasminsa toistamalla lukemaansa jeesusoppia tai muuta hömppää.

        En edelleenkään tiedä satanismista tarpeeksi, et voisin siitä keskustella. Mut mitä tähänastisesta tutkimisestani oon oppinu.. niin ainaki sen, että tunnen olevani kotona.

        Pidän siitä tunteesta:) Ehkä tarvitsin vain nimen asialle, jota olen ollut aina. Vapaa, älykäs, vastuullinen ihmiseläin.


      • Striking-Fire
        miriniitti kirjoitti:

        kiehtoo. Olen vihdoin tajunnut, että on olemassa mieletön määrä tyhmiä, sokeita laumapellejä, jotka saavat päivittäisen orgasminsa toistamalla lukemaansa jeesusoppia tai muuta hömppää.

        En edelleenkään tiedä satanismista tarpeeksi, et voisin siitä keskustella. Mut mitä tähänastisesta tutkimisestani oon oppinu.. niin ainaki sen, että tunnen olevani kotona.

        Pidän siitä tunteesta:) Ehkä tarvitsin vain nimen asialle, jota olen ollut aina. Vapaa, älykäs, vastuullinen ihmiseläin.

        Tosiasiassa valtavan suuri osa ihmisistä on täysiä
        typeryksiä. Enkä toki tällä lauseella tarkoita
        nostaa itseäni muiden yläpuolelle, jos joku sille
        näkee tarvetta, tehköön sen itse, minä en sitä tee.
        Mutta kun ulkopuolisena tarkkailijana seuraa
        ihmisten puheita ja tekemisiä, ei voi kuin ihmetellä
        kuinka tämä yhteiskunta ja systeemi pysyy elinvoimaisena
        tässä pystyynhaudattujen pataljoonassa.

        Olet ilmeisesti samalla tiellä kuin minä aikoinani,
        eli tiedät tarkalleen mitä olet, mutta et ole
        varma katsantokannan nimestä...
        Pidä tuo suunta.
        ...tosin todennäköisesti pitäisit ilman eri kehotustakin... :)


      • miriniitti
        Striking-Fire kirjoitti:

        Tosiasiassa valtavan suuri osa ihmisistä on täysiä
        typeryksiä. Enkä toki tällä lauseella tarkoita
        nostaa itseäni muiden yläpuolelle, jos joku sille
        näkee tarvetta, tehköön sen itse, minä en sitä tee.
        Mutta kun ulkopuolisena tarkkailijana seuraa
        ihmisten puheita ja tekemisiä, ei voi kuin ihmetellä
        kuinka tämä yhteiskunta ja systeemi pysyy elinvoimaisena
        tässä pystyynhaudattujen pataljoonassa.

        Olet ilmeisesti samalla tiellä kuin minä aikoinani,
        eli tiedät tarkalleen mitä olet, mutta et ole
        varma katsantokannan nimestä...
        Pidä tuo suunta.
        ...tosin todennäköisesti pitäisit ilman eri kehotustakin... :)

        varsinki ton viimesen kommenttisi kanssa:)

        Yhteiskunta toimii kuten muurahaispesä. Miljoonia typeryksiä ja muutama älyllinen pitämäs hommaa läjässä.

        Mutta ei älyttömien puheista kannata huolta kantaa? Ne raahaavat neulaset kekoon ja kuolevat aikanaan pois iloisina, kunhan saavat vähän purkaa mieltään vaikka täällä.

        Kukkakeppi tukee haudalla horsmaa.

        Ihminen tukee niitä, jotka jäävät portaille istumaan.


      • Nanf
        miriniitti kirjoitti:

        kiehtoo. Olen vihdoin tajunnut, että on olemassa mieletön määrä tyhmiä, sokeita laumapellejä, jotka saavat päivittäisen orgasminsa toistamalla lukemaansa jeesusoppia tai muuta hömppää.

        En edelleenkään tiedä satanismista tarpeeksi, et voisin siitä keskustella. Mut mitä tähänastisesta tutkimisestani oon oppinu.. niin ainaki sen, että tunnen olevani kotona.

        Pidän siitä tunteesta:) Ehkä tarvitsin vain nimen asialle, jota olen ollut aina. Vapaa, älykäs, vastuullinen ihmiseläin.

        Miksi niin vapaan ja älykkään ihmisyksilön olisi "uskonsa"/elämäntapansa nimeämisen kautta julistauduttava osaksi jotakin massaa. Itse en omissa uskomuksissani ainakaan tarvitse toisten tukea. En halua leimautua kenenkään muun mielipiteistä, enkä seisoa jonkun toisen aatteiden takana. Minä olen minä. Ymmärrän kyllä, että samoin ajattelevien ihmisten kanssa on mukava vaihtaa ajatuksia, mutta harvemmin löytyy kahta ihmistä, jotka todella ovat samaa mieltä Ihan kaikista elämänkatsomukseen liittyvistä asioista.


      • miriniitti
        Nanf kirjoitti:

        Miksi niin vapaan ja älykkään ihmisyksilön olisi "uskonsa"/elämäntapansa nimeämisen kautta julistauduttava osaksi jotakin massaa. Itse en omissa uskomuksissani ainakaan tarvitse toisten tukea. En halua leimautua kenenkään muun mielipiteistä, enkä seisoa jonkun toisen aatteiden takana. Minä olen minä. Ymmärrän kyllä, että samoin ajattelevien ihmisten kanssa on mukava vaihtaa ajatuksia, mutta harvemmin löytyy kahta ihmistä, jotka todella ovat samaa mieltä Ihan kaikista elämänkatsomukseen liittyvistä asioista.

        maapallolla yksin. Tarvitsen lajikumppaneita kuten kait jokainen sosiaalinen eläin. Ei keskustelu esim täällä tarkoita sitä, että jotain oleellista olisi hukassa. Vaan tarkotus on saada siihen omaan olemas olevaan logiikkaan kontrastia:)

        En ole minäminä-ihminen. Tuskin sinäkään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe