Dildot

sirkku

Ajattelinpa heittää esille kysmyksen dildoista. Mitäs mieltä niistä ollaan, kuinka moni niistä pitää, kuinka moni inhoaa. Itse olen melko myöhään heteroelämän taakse jättänyt nainen ja eikä minulla ole kovin paljoa kokemuksia naissuhteista. Sen olen huomannut kuitenkin, että dildot ovat joillekin lesboille täysin poissuljettu asia, vaikka omasta mielestäni niillä voi piristää paljonkin rakastelua.

26

4494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juulia

meidän suhteessa dildot ovat pois suljettu vaihtoehto,koska se tekee kipeää fyysisesti ja henkisesti (kokeiltu siis on) syynä varmaankin kummankin raiskaus kokemus ja muutoin täysi kokemattomuus miesten elimestä...Hyvin pärjätään ilman, mutta ymmärrän tietty,että ne jotka voivat tuollaisia leluja käyttää, heille se on hauska ja tyydyttäväkin (?) asia :)

• LeSbo

kokeillut eikä ole ainakaan tähän astisten kumppanien kanssa tullut koskaan puheeksikaan. en kai minä niitä inhoa, mutta en tunne erityistä mielenkiintoakaan niihin...

• Anonyymi

eikä kannata kokeilla. toisella tulee addikti siihen. ja sitten tunnesuhde alkaa kylmentyä. tai tämä on oma kokemukseni. parempaa täyttymystä kannattaa tavoitella yhdessä. ja nähdä yhdessä vaivaa täyttymyksen eteen.

• Jennifer

..olen kuullut, että dildot ovat toisissa lesbosuhteissa poissuljettuja. Itse en liitä seksilelua mitenkään heteroelämään, vaan lesboilla on erilaisia mieltymyksiä.

Näissä seksiasioissa olen aina peräänkuuluttamassa suvaitsevaisuutta, sillä seksuaalisuus on niin upea juttu ihmisen elämässä, että sitä ei saa toinen ihminen pilata moralisoimalla.

Erilaisten lelujen kokeilu tuo varmasti uutta viritettä ja nautintoja monen pariskunnankin elämään.

Että ei kun kauppaan..:D

• Hapsu

on kahdessa suhteessa!

Ensimmäisessä ystäväni halusi ehdottomasti sellaisen ja hommattiin sitten vihdoin ja viimein. Muutaman kerran "piristettiin" seksielämäämme sillä, kunnes se unohtui kaapin perälle ja kerran sieltä vastaantulleena joutui kaatopaikkajätteiden sekaan oitis.

Toisessa suhteessa vuosien päästä itse ehdotin kumppanille, jolla ei ollut mitään kokemusta moisesta, että jos hommattais moinen lelu? Hommattiin ja pari kertaa leikittiin ja taas vietiin kohta dildoa moneen muovikassiin käärittynä pihalla olevaan kaatisjätteeseen!

Ihan tyhmä lelu, muistuttaa liikaa jormasta ;)

• Muumuu

Kokeillut olen, itsekseni. Ei mitään iloa.

Eli ei kiitos dildolle sanoo tämä lepakko!

Mikään ei voita muita keinoja, ja musta parhaat on ihan ne "ulokkeet" ;-) mitä tyttöystävästä löytyy, ne antaa parhaan nautinnon ja lämmön eikä tarvitse mitään keinotekoisia "apuvälineitä".

Joitain leluja silti saattaisin harkita, mutta dildo ei kuulu niihin. Parasta silti oma rakas al naturel.

• Tupsu

tekee nannaa!!

• tradefox69

Juu en ole ajatellut dildolle fysiologista neitsyyttäni "menettää"...sen enempää kuin miehellekään...

Mutta taas: kukin tyylillään!

• Vinkki

= MUNAA reikään!!!

• Niinpä niin

nyhjäsijä siellä taas tuhkamunineen. Ei kelpaa kellekään livenä, roikkuu palstahäirikkönä. Surku.

• tiina

Tyttöystäväni kanssa juuri pidettiin lystiä kun valittiin minkälainen uusi tilataan. Kun on oltu 10 vuotta yhdessä niin käy joskus niin että toinen haluaa ja toinen ei,silloin ihan ok auttaa toista nopeampaan laukeamiseen esim. Ja joskus se tuntuu hyvälle sisällä kun naiseni sivelee päällypuolelta,on siitä iloa=)

• Miksi ihmeessä ei

Meillä on tyttöystävän kans ns. strap-on. Molemmat tykätään g-pistesuunnistuksesta, ja huomattiin ettei sormet ja kynnet ole ehkä aina parasta siihen hommaan.. Jouluna aateltiin hommata sellanen kahdenistuttava :o)

Ja ei se niin jormaa muistuta. Sitä "kantaa" kuitenkin se sun oma rakas, jonka kosketuksen haluat tuntea.

• maikku

Siinä se juju piileekin, kun esim. strap-onia kantaa oma rakas. Ei todellakaan tule jormat mieleen. Mistähän vain löytäisi sellaisen kullan:)

• Muumuu
        maikku kirjoitti:

Siinä se juju piileekin, kun esim. strap-onia kantaa oma rakas. Ei todellakaan tule jormat mieleen. Mistähän vain löytäisi sellaisen kullan:)

Vielä sellainenkin pointti, että mua ainakin dildo jopa sattuu, lienee pääosin fysiologinen juttu mulla.

Ja aivan... dildo on out senkin takia että muistuttaa täysin sitä öklöä miehistä elintä jota en enää sisääni halua. Sitä mitä niin moni mies mainostaa ja jolla ajattelee... hyh.

Sori mutta mulle asia on näin. Miljoona syytä olla käyttämättä dildoa, ei yhtään syytä käyttää.

Onneksi kukaan kumppani ei ole edes ottanut asiaa puheeksi. Muunlaisiin leluihin voisin suostuakin, kunhan ensin on saavutettu suhteessa "sellainen vaihe" että niihin ollaan valmiita.

• Muna
        Muumuu kirjoitti:

Vielä sellainenkin pointti, että mua ainakin dildo jopa sattuu, lienee pääosin fysiologinen juttu mulla.

Ja aivan... dildo on out senkin takia että muistuttaa täysin sitä öklöä miehistä elintä jota en enää sisääni halua. Sitä mitä niin moni mies mainostaa ja jolla ajattelee... hyh.

Sori mutta mulle asia on näin. Miljoona syytä olla käyttämättä dildoa, ei yhtään syytä käyttää.

Onneksi kukaan kumppani ei ole edes ottanut asiaa puheeksi. Muunlaisiin leluihin voisin suostuakin, kunhan ensin on saavutettu suhteessa "sellainen vaihe" että niihin ollaan valmiita.

ei satu.

Tekee nannaa. Nam...

• Jennifer
        Muna kirjoitti:

ei satu.

Tekee nannaa. Nam...

..voi muuten sattua.

• Sanni

Voi niitä ainakin yksin käyttää. Eihän siinä ole ideana se että se olisi kiihottava sinänsä, vaan tekninen apuväline eli saa aikaan hyvät värinät - mulla ainakin.

• SiniSilmä

jos toinen pihtaa ja dildot kyllästyttää, niin voi pukilta toivoa japanilaisia tanssihousujam...

• Anonyymi

Saako hetero kommenoida omasta kokemuksesta? Jos kyllä, niin jatka lukemista...

...Me ollaan käytetty vajaa kaksi vuotta tärisevää dildoa. Välillä yhdessä ja välillä erikseen. Olen avoin kokeilu-jutuille. Nyt mun mitta on tullut täyteen. Jos naiseni haluaa jatkaa 'Vallu'n kanssa (olen antanut dildolle lempinimen), niin siitä vaan. Mutta en enää halua seksiä tuon naisen kanssa ennen kuin dildo on heitetty pois. Voi olla että 20v suhteemme päättyy tähän. Sen verran häiritsee kun toinen on nykyisin riippuvainen Vallusta.

Lisäksi dildon käyttämisen jälkeen vaimollani on puhjennut sukupuoliherpes alapäähän. Se on kivulias ja jatkuu ja jatkuu vain. Näen yhteyden tuollaisella voimakkaalla tärisevällä/ mekaanisella stimuloimisella ja herpes-viruksen aktivoitumisella. Virushan aktivoituu stressistä tai muista tekijöistä. (Tietty asiasta ei ole 'tieteellistä näyttöä', mutta kukapa dildoa myyvä taho sellaista tutkimusta haluasi rahoittaa/ julkaista).

Toivottavasti kokemuksestani oli jotain hyötyä. t. Lähellä eroa.

• Anonyymi

Ymmärrän, että kaikki eivät missään tapauksessa halua dildoa sisäänsä. Mutta en ihan ymmärrä, miksi ei hyväksy sitä, jos kumppani haluaa. Itse haluan tehdä asioita, jota tuntuu toisesta hyvältä, silloin kun ne eivät aiheuta minulle kipua tms. Eli en koe sen satuttavan minua, jos toinen jostain nauttii ja siihen ei liity mitään pakottamista minua kohtaan. Voin nauttia siitä, kun toinen nauttii, vaikka en itse sellaista haluaisi sisälleni. En halua myöskään mitään nipustimiä omiin nänneihini, mutta jos sellaiset toista kiihottaisi, hän saisi itselleen ne laittaa (tai minä voisin ne hänelle laittaa), Eli onko niin, että teille on ehdoton ei myös kumppanin dildon käytto, vaikka toinen saisi nautintoa dildosta ja ette sisällenne sellaista haluaisi, eikä sitä teiltä vaadittaisikkaan? Tunnustan, olen ollut aiemmin suhteessa mieheen, mutta en ä koskaan fantasioi "munasta" enkä dildosta, enkä tyydytä dildolla. Mutta voisin silti yhdessä toisen kanssa kyllä sellaista käyttää, ottaa ja antaa, kun oli rakas olisi kumppaninani.

• Anonyymi

Tuo dildoilu taitaa olla heteroparien juttu. En oo vielä törmännyt naiseen joka haluaa seksissä penetraatiota enemmän kuin esimerkiksi suuseksiä.

• Anonyymi

en halua väitellä, mutta olen kuullut myös parin ystävättärenikin sellaista käyttävän

• Anonyymi

Mulla on kyllä kokemusta siitä, että toinen haluaa sisäänsä jotain muutakin kuin sormet aina välillä. Ihan neutraali asia mielestäni, ei häiritse millään tavalla. Enpä oikeastaan tajua miten se voisi häiritäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kyllä kokemusta siitä, että toinen haluaa sisäänsä jotain muutakin kuin sormet aina välillä. Ihan neutraali asia mielestäni, ei häiritse millään tavalla. Enpä oikeastaan tajua miten se voisi häiritäkään.

Aivan paska puhetta että joku dildo aiheuttais herpeksen,kyllä se on akka käyny jossain muualla ku nsellaset puhkeaa,miettikää nyt ihan hei oikeesti!
        Omalla vaimolla on dildoja eikä niiden käytössä ole mitään ongelmaa iha nsaa mun puolesta käyttää itekseen ja sitten minäkin käytän häneen.

• Anonyymi

Ei todellakaan ole mikään heteroparien juttu.
        Miksi mielestäsi sitten tehdään vartavasten dildoja , strap-oneja yms naispareille, ja miksi ne ovat niin suosittuja?

Miksi jotain asiaa pitäisi haluta _enemmän_ sitä halutakseen? Seksielämäsi kuulostaa melkoisen yksitoikkoiselta.

• Anonyymi

Täysin poissuljettu omalla kohdallani, siis minuun ei sellaista käytetä (koska aiemmat s.väkivalta traumat).

Jos toinen tykkää, ja on pitkäaikainen turvallinen kumppani, voin mahdollisesti harkita, jos hän sellaisesta tykkää...ei aiheuta samoja reaktioita minussa silloin. Mutta edelleen niin, ettei minuun käytetä. Korostaen, että on 100% turvallinen suhde ja tilanne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      65
      2147
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1732
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      244
      1402
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1347
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1202
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      360
      1143
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      330
      1108
    Aihe