missäs yölinnun kappaleessa lauletaan jossain kertosäkeessä "ja wili soitteli" tai jotain sinne päin?
yölinnun kappaleessa?
6
1260
Vastaukset
- Delilah
Mahdunko maailmaas :) ...ja wili hullusta kaipuusta laulaa taas...
- Päivi
se Wili muutes on?
- Make
Päivi kirjoitti:
se Wili muutes on?
Simo tarkoittaa Willie Nelsonia..luulisin
- pöö
Make kirjoitti:
Simo tarkoittaa Willie Nelsonia..luulisin
Taitaapa kyseinen kappale alkaa: Willie Nelsson vanhalla äänellään..
- cat86
"Willie Nelson vanhalla äänellään radiossa repii auki rakkautta, joka sävel sattuu mun sisimpään potkii polulta poikennutta. Olin väärässä sen tiedän nyt, mutta erehtyy kai joskus jokainen, kun Willie hullusta huumasta laulaa taas mietin mahdunko maailmaas.
Mahdunko maailmaas? Sovinko sydämees? vai täyttääkö sen tänään toinen? Mahdunko maailmaas, sovinko sydämees, varmaan kysyä sulta sen voinen. Mahdunko maailmaas? Sovinko sydämees? Saanko tilaisuuden toisen?"
Noinhan se suunilleen menee, jotain pientä voi olla että menee toisin kun ulkomistista kirjoitin.
Kaikenlisäksi kappale ei ole Simo Silmun tekemä vaan muistelisin että on Esa Niemisen sävellys ja Sinikka Svärdin sanat. en ole aivan varma, mutta näin muistelisin. Joka tapauksessa aivan suuremmoinen kappale ja Yölinnulla mahtava tulkinta. - upppp
.....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836