erkkinä

erkki <3

nimipäivää, onhan nimi erkki, mikä merkki ?

15

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre*

      merkki :)

      Ts. Erkki lerkki, leivän merkki..

    • pitääkö paikkansa

      Erkki lurjus turkki päällä,
      Urpaanus paita päällä.

    • Sinimarjanen

      kaikille nimi- ja syntymäpäivä sankareille!

      Oma isäni olisi täyttänyt tänään 111 vuotta,
      jos olisi elossa.

      • Kiitos vaan tytöt onnitteluista.
        Ei oo ollu ketään vierahia käymäs eikä kaffilla. Ensimmääset onnittelut vasta sain teiltä. Kiitos tuhannesti. terv. me Tiitun kans.


      • ohrankukkia

        ...minun isäni tänään vasta 105, jos eläisi.

        Joten onnea molemmille papparaisille sinne yläkertaan.

        Ja onnea kaikille Erkeille tänne alakertaan.
        Tuolle Sepälle jo tänään laulelin onnittelulaulun tuonne Pirren aloitukseen, minne lie kadonnut jonnekin bittitaivaaseen.


      • Sinimarjanen
        ohrankukkia kirjoitti:

        ...minun isäni tänään vasta 105, jos eläisi.

        Joten onnea molemmille papparaisille sinne yläkertaan.

        Ja onnea kaikille Erkeille tänne alakertaan.
        Tuolle Sepälle jo tänään laulelin onnittelulaulun tuonne Pirren aloitukseen, minne lie kadonnut jonnekin bittitaivaaseen.

        olisi iäkäs isä. Mä ajattelin, että minulla vain.
        Olishan se kiva, jos papat vielä eläisi.:)


      • -tiina
        ohrankukkia kirjoitti:

        ...minun isäni tänään vasta 105, jos eläisi.

        Joten onnea molemmille papparaisille sinne yläkertaan.

        Ja onnea kaikille Erkeille tänne alakertaan.
        Tuolle Sepälle jo tänään laulelin onnittelulaulun tuonne Pirren aloitukseen, minne lie kadonnut jonnekin bittitaivaaseen.

        appiukko ois ysiysi ja mun miehen vaari olis sataviiskytseittemän onnea kaikille erkeille.


      • ohrankukkia
        Sinimarjanen kirjoitti:

        olisi iäkäs isä. Mä ajattelin, että minulla vain.
        Olishan se kiva, jos papat vielä eläisi.:)

        Olin sellainen iltatähti, nuoren vaimon kanssa hankittu.

        Joskus kouluiässä oli niin hölmö, että kadehti muiden nuoria isiä. Myöhemmin asiassa oli vain se suru, kun isä sairastui, onneksi lapseni sentään ehtivät tulla tuntemaan pappansa.


      • Sinimarjanen
        -tiina kirjoitti:

        appiukko ois ysiysi ja mun miehen vaari olis sataviiskytseittemän onnea kaikille erkeille.

        samalle päivälle kaikki. Olisi monet juhlat
        samalle päivälle.


      • ohrankukkia
        -tiina kirjoitti:

        appiukko ois ysiysi ja mun miehen vaari olis sataviiskytseittemän onnea kaikille erkeille.

        ..paljon syntymäpäiväsankareita.

        Isäni oli siis syntynyt 18.5.1903.


      • Sinimarjanen
        ohrankukkia kirjoitti:

        Olin sellainen iltatähti, nuoren vaimon kanssa hankittu.

        Joskus kouluiässä oli niin hölmö, että kadehti muiden nuoria isiä. Myöhemmin asiassa oli vain se suru, kun isä sairastui, onneksi lapseni sentään ehtivät tulla tuntemaan pappansa.

        olin suurperheen nuorin. Äitini oli melkein
        viisikymppinen, kun synnyin.


      • ohrankukkia
        Sinimarjanen kirjoitti:

        olin suurperheen nuorin. Äitini oli melkein
        viisikymppinen, kun synnyin.

        ..niin monenlaisia elämäntarinoita. Ja se on vain hyvä, koska se tekee tämän ajatustenvaihdon niin monipuoliseksi.

        Täällä on tänään niin monia mukavia aloituksia ja pitkiä ketjuja, ettei ehdi kaikkia edes lukea, saati osallistua.

        Kiitos viesteistäsi!


      • Sinimarjanen
        ohrankukkia kirjoitti:

        ..niin monenlaisia elämäntarinoita. Ja se on vain hyvä, koska se tekee tämän ajatustenvaihdon niin monipuoliseksi.

        Täällä on tänään niin monia mukavia aloituksia ja pitkiä ketjuja, ettei ehdi kaikkia edes lukea, saati osallistua.

        Kiitos viesteistäsi!

        myös kirjoittelusta. Reilun vuoden aikana, kun
        olen täällä kirjoitellut, on monta tosi hauskaa
        ketjua ollut, seuraavana päivänä oli vaikea töissäkin olla totinen,
        kun ne jutut tuli mieleeni. Varsinkin silloin kirjoittamani alku aikoina.


    • Olen kuullut sanonnan että kylmä Erkki hyvä merkki, lämmin Erkki huono merkki. Elikkä jos oli Erkkinä lämmin ilma oli odotettavissa kylmä alkukesä. Mutta jos Erkkinä oli kolea sää, niinkuin eilen oli, saatiin odottaa lämmintä kesää. Tämä on Kustaa Vilkunan vanhasta kirjasta joka on erittäin mielenkiintoinen teos.
      On ollut paljon merkkipäiviä joista ennustettiin tulevien aikojen säätä.

      • nimipäivänä

        värikuva Erkistä vai erikuva...


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe