Kulli seisoo aamulla

Jampe

Hävettää nousta aamulla sängystä kun kulli seisoo. En kehtaa mennä kuselle kun muut kattoo keittiöstä, onko muillakin tällästä?

35

11810

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qaz

      Etkö voi odottaa viis minuuttii että se laskee? Hä?

    • iso ja paha

      Jos kaveri housuissa alkaa kapinoida niin on yks keino mikä auttaa.
      On itse asiassa aika monta mutta minä rupean hyräilemään pääni sisässä smurffien alku biisiä ja kummasti helpottaa.
      Keskity vaan siihen biisiin älä ajettele miksi hyräilet sitä pääsi sisällä keskity siihen nloin puoliminuutti minuutti ja homma hoidettu.
      Parru ei laskeldu jos sitä ajattelee jollain se ajatus on saatava siitä pois tapoja on monia ja monet ei kovin somia.

    • Niko

      Asun kimppa kämpässä.Ja mulla seisoo joka aamu.En oo huomannut , et kaverilla seisoo.Luuleekohan se et tahallaan seisotan? Se on joskus katsonut mua ihmeissään. En kehtaa ottaa puheeksikaan.

    • Ant

      Se, että kulli seisoo aamulla on ihan normaalia ja johtuu siitä kun virtsarakko on täynnä. Jos on housut jalassa ja paita päällä ei sitä kullin seisomista edes muut huomaa, paitsi jos nukut alasti niin sitten... Ja ainahan voit odottaa vähän aikaa ennen kun nouset sängystä.

      • Löäpå

        Virtsarakko täynnä ja testosteroini- taso ylhäällä aina aamuisin.Tämä normaalia jos mikä.


    • sama on

      Eiköhän se kaikilla seiso aamulla, jos ei niin sitten on jotain vialla:)

      Odottele tosiaan vähän aikaa ja funtsi jotain muuta tai sitten laitat jotain päälle niin ei seisokki näy.

    • O.H.

      ajattele kato paavia ja muita suht iäkkäitä miehiä, tai vaikka perskarvoja, lupaan että toimii.

    • typsy

      Tuu tänne vasta sitten valittaan, kun se ei joku aamu nousekkaan, ole sitten vasta huolissas! =)

    • speedex

      Pitää takoa kun rauta on kuumaa....
      Runkkaamaan vaan kun seisokki iskee... heräätpähän ainakin...!!!! Niin mä teen!!

    • ~89~

      Kulli seisoo joskus jumalauta 2h heräämisen jälkeen

    • Idiootti

      Se on ihan luonnollista

      • käyräcock

        Se se on miehen osa, sinun peniksesi on kunnossa..ole iloinen siitä.


      • reipari3

        repe Eikun pilluun vaan heti aamusta aah


      • jepsssdss
        reipari3 kirjoitti:

        repe Eikun pilluun vaan heti aamusta aah

        Äläsmuuta virko


    • ManoPies

      Ei seiso mulla q saan pillua joka ilta ja yö

    • kokemusmies

      Purista sitä niin kovaa että se menee tunnottomaksi niin se laskee. Alle minuutissa.

      • pikku poika

        Auts!


      • zdvsfvsdf
        pikku poika kirjoitti:

        Auts!

        Ei ole auts. Kovaa kullia voi puristaa niin lujaa kuin jaksaa eikä se hajoa tai tunne kipua, niinkuin ei myöskään ehytkuorinen raaka kananmuna mee nyrkkipuristuksessa rikki, jos tasaisesti puristaa. Olet urhojen urho jos saat nyrkissä puristamalla kananmunan rikki


      • MistäPonlyhenne
        zdvsfvsdf kirjoitti:

        Ei ole auts. Kovaa kullia voi puristaa niin lujaa kuin jaksaa eikä se hajoa tai tunne kipua, niinkuin ei myöskään ehytkuorinen raaka kananmuna mee nyrkkipuristuksessa rikki, jos tasaisesti puristaa. Olet urhojen urho jos saat nyrkissä puristamalla kananmunan rikki

        Kyllähän sitä omaa munaansa saa puristella minkä jaksaa, mutta älä kanoihin sekaannu.


    • Mulla aamuerektoit oavt ihan normaaleja. Älä huoli poikaseni.

      • fgaagg

        että sekin on herännyt!QG


    • tsepalus

      Silloin tietää että on kaikki kunnossa

    • nolo15

      Sama ongelma mulla, taitaa olla ihan normaalia että, pojalla stondaa murrosiässä aamulla. Mulla ei vielä puoli vuotta sitten aamulla stondannu boksereissa aamulla. Mutta nyt kun on murrosikä alkanu niin joka aamu on pili kovana. Nolottaa kun pikkuveli 13v. nukkuu samassa huoneessa ja näkee kun mulla seisoo alushousussa. Se kattelee sitä ja vähän hymyilee. Olen jo 15v.

      • Voivoisunkikaa

        Onneks olkoo


      • eliasivalo

        Kyllä silläkin seisoo :) ja tykkää siitä et sulla seisoo.
        mun pikku veljet katsoo kans ja osalla niillkin seisoo silloin


      • Lyö kyrvällä naamaa jos häirittee


    • Vanni666

      Pääasia että kulli seisoo!

    • raampe

      sulla ei seiso kun järki

    • moiii!

    • Karnanen_Kuopiosta

      Sinun on syytäkin olla huolissasi! Jumala rankaisee vielä Sinua jonakin kauniina päivänä. Miksi ajattelet aamuisin pelkästään syntisiä ajatuksia? Ota nyt heti pari ankaraa polvirukousta ja pyydä Herralta anteeksi synnillisiä ajatuksiasi! Osaat sentään hävetä irstauttasi, joten kaikki ei ole vielä menetettyä. Herran siunausta Sinulle kärsivä veljeni.

    • dsfdf
    • dsvsdfvb
    • HoituuItsestään

      Käytkö keittiössä kusella? Aamuseisokki pitää olla terhakka, isompana ymmärrät mitä tarkoitan. Aika harvalla keski-ikäisellä on vastaavia ongelmia.

      • juhannusLerssi

        Ketju aloitettu vuonna 2003 joten ap saattaa olla jo huomannut ettei pili enää ole yhtä innokas kuin 15 vuotta sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      31
      5925
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      257
      3500
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      3021
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      128
      2644
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2300
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      1983
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      208
      1885
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      199
      1761
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      58
      1432
    10. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1336
    Aihe