Suomi...oikeusvaltio?

RAV-3

Konnevedellä mies käytti kolme vuotta viikottain hyväksi alaikäistä lasta,tuomio oli 1 vuosi ehdollista ja 3000€ korvauksia.
Siis 1000€ vuodessa saat panna alaikäistä etkä joudu edes vankilaan.

Kenen oikeustajuun mahtuu tämä,ei minun ainakaan.

Karkotin pedofiili Antti Puustisen pois Äänekoskelta,poliisi on kiinnostunut minusta ei tästä hörhöstä. Minä joudun ramppaamaan kuulusteluissa,ja Antti saa saalistaa alaikäisiä poikia aivan rauhassa...

Mitähän seuraavaksi?

13

2431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puiden kasvatti

      suomihan ei ole oikeusvaltio. Niin pahoin voi toista kohdella, vammauttaa, raiskata ja tappaa ja sitten ensikertalaisena tai "ensikertalaisena" istua muutaman hassun vuoden...

      Sitten jos käyttää omankäden oikeutta, että jos olisi oikeasti hyvä syy tehdä jotain lain vastaista, niin siitä rangaistaan kahta kauheammin. Ei voi kuin hävitä tai juosta karkuun.

      En kannata jenkkien tyyliin liiallisuuksiinkaan menemistä rangaistuksissa, mutta jotain rotia nyt sentään.

    • onneksi

      Tuomiot jakaa onneksi riippumattomat tuomioistuimet Eduskunnan säätämien lakien mukaan, ei huutoäänestyksellä kuten punakaartissa aikoinaan.

      • muikkumummu

        www.teroro.com
        Vai että riippumattomat tuomioistuimet! Hehheh!


      • asdf2

        Kyllä suomen tuomioistuimet muistuttavat lähinnä huutoäänestystä siellä kabinetissa hyväveli-periaatteella ja isolla äänellä.

        Kyllä sitä joskus sattuu näkemään oikeudenmukaisen tuomion, mutta harvemmin.

        Yleensä raha ja valehtelevat todistajat ratkaisevat jutut.


    • oikeusvaltio.,,

      Ei PERKELE tuo on kyllä paskaa..ku jostain ns "lievemmästäki" rikoksesta saa enemmän tuomiota..hahahahaahhh oikeusvaltio..paskat

    • Uhriksi joutunut

      Niinhän se on minullakin, että nostin syytteen lääkäreitä vastaan. Niin suojelupoliisi rankaisee turhalla julkisuudella ns BB showlla. ja levittää propagandaa valtamediassa. Eli, jos uskallat nostaa syytteen mielivallasta, niin sinua rankaistaan viidakko oikeudella. Terveisiä perseestä Suomen viranomaiset ja ns liskot.

      • mieelltää

        olen täysin samaa mieltä: aivan liian lievät ragaistukset
        tollasille lasten hyväksikäyttäjille naru kaulaan ja kiikkuumaan poikkipuusta

        PS. jos yleinen mielipide on että liian lievät tuomiot, niin miksi sitten kansanedustajat ja kansalaiset eivät tee MITÄÄN!??


      • 10-käskyä
        mieelltää kirjoitti:

        olen täysin samaa mieltä: aivan liian lievät ragaistukset
        tollasille lasten hyväksikäyttäjille naru kaulaan ja kiikkuumaan poikkipuusta

        PS. jos yleinen mielipide on että liian lievät tuomiot, niin miksi sitten kansanedustajat ja kansalaiset eivät tee MITÄÄN!??

        Nimim."mieelltää"

        Tämä uskoakseni johtuu siitä etteivät eduskunnassa olevat tahi heidän läheisensä eivät ole joutuneet kokemaan kyseenlaista vääryyttä, ilmeisesti osa heistä on itse kylläkin samaista vääryyttä tehneet.

        Itse olen ollut sen verran onnekas ettei omiani tai läheisteni lapsia ole ketään hyväksikäyttäneet, mutta eipä tuolla ole minulle väliä ovatko lapset omia tai tuntemattomien, reaktioni lapsien sekaantujiin on aina sama. Murhaamalla viet ihmisen elämän ja saat siitä 12v istumista, raiskaamalla lapsen pilaat ko.ihmisen koko elämän tyystin ja et saa kuin ehdonalaista, Itä-suomen oikeudessa tuskin sitäkään, varsinkin jos tekijä on tehnyt tekonsa "nopeasti".

        Vaikka suuri osa ihmisitä pitää amerikkalaista oikeusjärjestelmää huonona, on tuolla laitoksella ainakin se kunnossa että lapsen raiskaamalla tai lasta hyväksikäyttämällä olet seuraavat 15-25v sellaisessa paikassa jossa saatat saada seksiä vaikkei mieli tekisikään. Toki en puolustele ko.laitosta kokonaisuudessaan, mutta ainakin suurin osa tuomioiden rankkuudesta on mielestäni kunnossa.

        Oli pedofiili sitten maksanut "velkansa" "yhteiskunnalle", selkään tulee aina kuin moisen näen, silläkin uhalla että saan tuosta rankemman rangaistuksen kuin itse tekijä rikoksestaan.


      • syytteiden..

        nostamisesta, nostitko syytteen siis tästä asiasta mihin ap.viittaa ja jouduit häväistyskoston kohteeksi?.

        Tuo kertoo aika rajua kieltä siitä, mihin pisteeseen on ajauduttu, tietynlainen käyttäytyminen toista kohtaan halutaan tehdä hyväksytyksi?.

        Mitä se siis kertoo suomen oikeusvaltioista jos erityisesti pitää ruveta hyysäämään raiskaajia ja pedofiileja?. Halutaanko joltain korkealta taholta tehdä sellainen ns.hyväksytyksi ja syytteiden nostajat häpäistään ja syyllistetään, jonka jälkeen kukaan ei enää uskaltaisi nostaa syytettä ja uhrin häpeisivät itseään niin paljon, etteivät uskaltaisi meteliä asiasta pitää ja hyväksikäytöt saisivat avoimemmin jatkua?

        Tämähän sopii fasismin aatteen kannattajille, joita valitettavasti tuntuu lisääntyvän koko ajan. Nauttivat alakynnessä olevien nujertamisesta.


      • joik2ww
        syytteiden.. kirjoitti:

        nostamisesta, nostitko syytteen siis tästä asiasta mihin ap.viittaa ja jouduit häväistyskoston kohteeksi?.

        Tuo kertoo aika rajua kieltä siitä, mihin pisteeseen on ajauduttu, tietynlainen käyttäytyminen toista kohtaan halutaan tehdä hyväksytyksi?.

        Mitä se siis kertoo suomen oikeusvaltioista jos erityisesti pitää ruveta hyysäämään raiskaajia ja pedofiileja?. Halutaanko joltain korkealta taholta tehdä sellainen ns.hyväksytyksi ja syytteiden nostajat häpäistään ja syyllistetään, jonka jälkeen kukaan ei enää uskaltaisi nostaa syytettä ja uhrin häpeisivät itseään niin paljon, etteivät uskaltaisi meteliä asiasta pitää ja hyväksikäytöt saisivat avoimemmin jatkua?

        Tämähän sopii fasismin aatteen kannattajille, joita valitettavasti tuntuu lisääntyvän koko ajan. Nauttivat alakynnessä olevien nujertamisesta.

        jos laitetaan sellaset vaan pakkotyöhön


      • Kaapu
        joik2ww kirjoitti:

        jos laitetaan sellaset vaan pakkotyöhön

        Olen sitä mieltä, että suomessa väkivalta- ja seksuaalirikoksista saatavat tuomiot ovat riittämättömiä. Siitä huolimatta kukaan ei mielestäni saa ottaa lakia omiin käsiin. Se on anarkiaa joka lisää väkivaltaa ja turvattomuutta. Dirty Harry isoine revolverineen, Magnum forcen kuolemanpoliisit tai Charles Bronsonin kostaja saavat minun mielestäni jäädä valkokankaalle. Jokainen voi mielessään miettiä mitä siitä seuraa jos kuka tahansa saa teilata kenet tahansa jonka naama ei miellytä. Adolf Hitler laittoi ruskeapaidat kaduille "valvomaan järjestystä" tunnetuin seurauksin. Se johti keskitysleiereihin ja kansanmurhaan. Me emme voi muuta kuin noudattaa lakeja ja toivoa lainsäätäjiltä enemmän oikeudenmukaisuutta ja viisautta. Kapinonti ja väkivalta vain pahentaa asioita.


      • GoSuomi
        mieelltää kirjoitti:

        olen täysin samaa mieltä: aivan liian lievät ragaistukset
        tollasille lasten hyväksikäyttäjille naru kaulaan ja kiikkuumaan poikkipuusta

        PS. jos yleinen mielipide on että liian lievät tuomiot, niin miksi sitten kansanedustajat ja kansalaiset eivät tee MITÄÄN!??

        Asialle ei tehdä mitään, koska yksi vanki maksaa n. 67 750 euroa vuodessa, minkä takia tuomiot ovat lyhyitä. Kyllä Suomi osaa säästää.


    • Eutanasia "sairaille

      Oikeusvaltio, miettikää sanaa itsessään ! Sehän tarkoittaa vain sitä itseään, oikeutta suojelemaan valtion virkamiehiä kaikilta kiusallisilta asioilta.
      Mukamas kansalaisilla on joku oikeus, EI OLE !

      Pedofilia ja Insesti on hyvin yleistä Suomessa ja varsinkin määrätyissä uskontokunnissa ! Miksi siitä vaietaan !??

      ASIAT ja HENKILÖT JULKISIKSI !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe