Kannaato ostaa tällänen Tom Tom

Mulla on aikomus ostaa Tom Tom One V3,scandinavia navigaattori. Mutta kun en yhtään näistä mitään ymmärrä niin kysyisinkin onko kannattava osto.

10

2000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertaisesti

Toimiva laite se on. Mutta kun kukaan muu ei voi tietää sinun tarpeitasi kuin sinä itse, etkä sinä tarpeitasi kuvannut, niin kukaan ihminen maailmassa ei kykene sanomaan onko se SINULLE kannattava ostos. Myyjälle se kait on, ei kukaan noita tappiokseen myy. Mutta älä viitsi esittää tuollaisia lapsellisia kysymyksiä.

• Ihan hyvä

Aivan loistava ja riittävän hyvä ostos, jos sulle riittää pelkästään Scandinava. Ainoa huono puoli tuossa vehkeessä on se, että länsieuroopan kartat ei mahdu tuon laitteen sisäiseen muistiin. Jos tahdot laajennus varaa kartoille, niin osta joko joku valmiiksi eurooppa versiolla oleva laite, tai laite johon saa laajennettavan muistikortin. Noin muutoin laite on parhaasta päästä.

• 3.0

näin, laite on ihan huippu mutta tuo sisäinen muisti voi olla/tulla kompastuskiveksi jos joskus olisi vaikka tarve Eupoopan kartoille. Niin kuin jo mainittiin että Sinähän itse tiedät tarpeesi jos Skandikartat riittää niin hyvä on ostos!

Itsellä on jo parivuotta ollut käytännössä edellinen versio eli II missä on muistikorttipaikka ja hyvä on ollut ja en varmaan toiseen vaihdakkaan jos ei hajoa

• xxyyxx

Konstailematon perusnavi sellaista tarvitsevalle. Helppo käyttöinen ja helppo lisätä tompalle valmiiksi muokattuja POI pisteitä.

• älä ihmeessä osta tom tomia saat samaan hintaan paremmankin kun ostat medionin. on kokemusta kummastakin navista

• Mikä niinku

Olis Medionin vehkeessä parempi verrattuna mihin tompan versioon ?

• Mikä niinku kirjoitti:

Olis Medionin vehkeessä parempi verrattuna mihin tompan versioon ?

Tarkoitukseni on käyttää ainoastaan pohjoismaissa. Mutta mistä saa ohjekirjan vai onko se paketin mukana.

• cd:llä
        hupilainen kirjoitti:

Tarkoitukseni on käyttää ainoastaan pohjoismaissa. Mutta mistä saa ohjekirjan vai onko se paketin mukana.

Minulla tuli manuaali laitteen mukana cd:llä,tuolta voit alkajaisiksi ladata käyttö-ohjeen....

http://www.tomtom.com/lib/doc/one3rd/manual.html

• cd:llä kirjoitti:

Minulla tuli manuaali laitteen mukana cd:llä,tuolta voit alkajaisiksi ladata käyttö-ohjeen....

http://www.tomtom.com/lib/doc/one3rd/manual.html

Latasin ja olen sulle tosi kitollinen oltais nokikkain niin tämä olisi kyllä kupin paikka moi.

• itelles
        hupilainen kirjoitti:

Latasin ja olen sulle tosi kitollinen oltais nokikkain niin tämä olisi kyllä kupin paikka moi.

Täytyy nyt tyytyä omiin kuppeihin, kiitos tarjouksesta ,,;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1242
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      113
      1210
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe