Eivät ole tasajyvällä L-Glockissani, prkl. Mistä ja kuinka helpolla saisi matalamman etutähtäimen tai korkeamman takatähtäimen? Niin ja ei kai tähtäintä sentään lasketa osaksi, jonka ostoon tarvitsee erillisen luvan?
Glockin tähtäimet
7
2690
Vastaukset
- Säädettävät
Tähtäimet? Käy ihmeessä ostamassa! Ei tarvi mitään hankinta lupia.
- Kertaaja
paikasta pitäisi tähtäin saada kuin asekkin on ostettu. Jos olet ostanut käytetyn yksityiseltä niin kysy tähtäimiä vaikka täältä http://www.saunalahti.fi/~asetalo/
- Gonamies
Erhakossa asun, joten pistänpä mailia tuohon linkattuun osoitteeseen.
Ihan joka paikassa noita ei ainakaan hyllyssä ole. Kävin nääs paukkuostoksilla aseita myyvässä urheiluliikkeessä ja myyjä vain pyöritteli silmiään kun tähtäimistä kysyin. - H.C.
Gonamies kirjoitti:
Erhakossa asun, joten pistänpä mailia tuohon linkattuun osoitteeseen.
Ihan joka paikassa noita ei ainakaan hyllyssä ole. Kävin nääs paukkuostoksilla aseita myyvässä urheiluliikkeessä ja myyjä vain pyöritteli silmiään kun tähtäimistä kysyin.Oli USPin tähtäimis hässäkkää ni surfates löyty midwaysuomi -sivut. Sielt löytyy kaikkee sälää ja tähtäimiä. Kai Glockiiki jos USPiin löytyy. Ite löin punapisteen kiinni. Rupes osuu.
- kuin paria askia?
On aika epätavallista että 9(?)mm pistoolin tähtäimet ei kävisi samalle hehtaarille.
Tuttava piiristä tiedän tapauksen jossa melko uuden 9 mm pistoolin tähtäin muokattiin näppärästi vasaralla vituralleen, kun ei sillä osunut.
Vika tosin ei ollut raudassa vaan sen takana.
Sittenhän se menikin myyntiin.
Itse "loistavana" ampujana voin kehua että olen yleensä havainnut yllättävästi sen, että osumapiste alkaa itsestään siirtyä keskelle, kunhan vaan oppii ampumaan paremmin.
Ekalla reukulla siihen meni 3 kk.- Gonamies
No nythän on niin, että kasa on kyllä ihan nätti, mutta kun se on selkeästi liian alhaalla - siis tasajyvällä.
Taulua rei'ittäessä tähtään tietysti mustan osion alareunaan, joka voisi selittää asiaa siinä mielessä, että Glock ei ole varsinainen tarkkuuspistooli. Vaan kun kasa menee niin helvetin paljon alemmas, että tuostakaan ei voi olla kyse.
Mikäli taas tähtään mustan osion yläreunaan, kasa tulee valkoiselle alas. Jos ammun osion alareunaan, raudat kolisevat. Ammun 25 metristä, joten yksi selitys voisi olla, että tähtäinten tehdasasetuksilla Glock ei ole tarkoitettu noin pitkälle matkalle.
Ja kyllä, olen luonnollisesti kokeillut ampua kasaa myös ase huolella tuettuna. Sama lopputulos, kasa on alhaalla.
Yleistä kokemusta pistooliammunnasta minulla on noin kuusi vuotta, melkoisen aktiivisena ampujana. - Bonamies
Gonamies kirjoitti:
No nythän on niin, että kasa on kyllä ihan nätti, mutta kun se on selkeästi liian alhaalla - siis tasajyvällä.
Taulua rei'ittäessä tähtään tietysti mustan osion alareunaan, joka voisi selittää asiaa siinä mielessä, että Glock ei ole varsinainen tarkkuuspistooli. Vaan kun kasa menee niin helvetin paljon alemmas, että tuostakaan ei voi olla kyse.
Mikäli taas tähtään mustan osion yläreunaan, kasa tulee valkoiselle alas. Jos ammun osion alareunaan, raudat kolisevat. Ammun 25 metristä, joten yksi selitys voisi olla, että tähtäinten tehdasasetuksilla Glock ei ole tarkoitettu noin pitkälle matkalle.
Ja kyllä, olen luonnollisesti kokeillut ampua kasaa myös ase huolella tuettuna. Sama lopputulos, kasa on alhaalla.
Yleistä kokemusta pistooliammunnasta minulla on noin kuusi vuotta, melkoisen aktiivisena ampujana.Oikeasti en osu edes ladonseinään puolen metrin päästä, olen puhunut paskaa myöskin nimimerkkini suhteen, jonka nyt syvän katumuksen vallassa myöskin paljastan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774