Vuokra-asunto Englannissa

jennys

Olen muuttamassa syksyllä Englantiin töiden perään ja minun pitäisi löytää itselleni vuokra-asunto Lontoon lähettyviltä. Jos joku tietää mistä löytää halpoja vuokra-asuntoja/asunnonvälittäjiä ym, kaikki informaatio tulee tarpeeseen!

Kiitos etukäteen!

5

6481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linkkiä

Lukaseppa tuota keskustelua.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=9501

Varaudu sitten siihen, että vuokrat Lontoossa ovat aivan järkyttän korkeita, ja vuokrattavat asunnot järkyttäviä muuten.
      Halpoja vuokra-asuntoja ei Lontoossa olekaan, tai sitten ne ovat todellisia luukkuja joissa ei haluaisi pahimman vihamienkään asuvan.

• Saa....

Lontoossa ja sen lähiympäristöstä saa kokemukseni mukaan jonkinlaisen edes vähänkin siedettävän "yksiön" tapaisen noin 500 puntaa/kk, eli euroissa noin 630€. Siihen saatta kylläkin tulla sitten päälle vielä kaiken laisia maksuja, esimerkiksi lämmitys, vesi.
        Eli ei ole todellakaan halpaa, jos haluaa vähänkin asuttavan asunnon.

Solu- tai kimppakämppiä saa sitten halvemmalla, mutta en ainakaan itse sellaiseen muuttaisi, jos ei ole tuttuja kämppiksiä.

• asuntoja

Käy katsomassa ainakin näiltä sivuilta:

www.gumtree.com
      www.craigslist.com
      www.loot.com

Tosin suosittelen lämpimästi että asuisit muutama viikkoa hostellissa tai kaverilla etc sillä kaikkia vuokra-asuntoja kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa. Engantilaiset ei ilmoita mikä asunnon koko (neliömäärä) on vaan ainoastaan makuuhuoneiden koossa ja siinäkin tuntuu olevan eroja (esim onko 1bedroom nyt sitten yksiö vai kaksio). Ylenensäkin asuntojen kunto on heikko kaikkialla Englannissa. Valmistaudu myös siihen että kuka vain voi kusettaa ja pahemman kerran. Elä usko vuokrailmoitukseen liitettyjä kuvia!!

Ota myös selvää mitä vuokraan sisältyy (vesi, kaasu, sähkö, council tax), sillä noista yhteensä saa melko helpostikin kasaan liki £100 laskun VIIKOSSA.

Saarnat ehkä siinä. :) LONTOO ON IHANA KAUPUNKI!! Kallis vaan.

ps. en suosittele iä-lontoota asumiseen, southwest tai central ovat mukavimpia ja turvallisempia ja kalliimpia.

• lontoosta

heippa!! en osaa auttaa tohon sun pulmaan,mut oon mahdollisesti myös lähdössä sinne töihin, joten oisko kimppakämppä ainakin alkuun mahdollinen?!

• Hönölistalle

En osaa auttaa tuossa kysymyksessäsi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe