Olen muuttamassa syksyllä Englantiin töiden perään ja minun pitäisi löytää itselleni vuokra-asunto Lontoon lähettyviltä. Jos joku tietää mistä löytää halpoja vuokra-asuntoja/asunnonvälittäjiä ym, kaikki informaatio tulee tarpeeseen!
Kiitos etukäteen!
Vuokra-asunto Englannissa
5
6481
Vastaukset
- Linkkiä
Lukaseppa tuota keskustelua.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=9501
Varaudu sitten siihen, että vuokrat Lontoossa ovat aivan järkyttän korkeita, ja vuokrattavat asunnot järkyttäviä muuten.
Halpoja vuokra-asuntoja ei Lontoossa olekaan, tai sitten ne ovat todellisia luukkuja joissa ei haluaisi pahimman vihamienkään asuvan.- Saa....
Lontoossa ja sen lähiympäristöstä saa kokemukseni mukaan jonkinlaisen edes vähänkin siedettävän "yksiön" tapaisen noin 500 puntaa/kk, eli euroissa noin 630€. Siihen saatta kylläkin tulla sitten päälle vielä kaiken laisia maksuja, esimerkiksi lämmitys, vesi.
Eli ei ole todellakaan halpaa, jos haluaa vähänkin asuttavan asunnon.
Solu- tai kimppakämppiä saa sitten halvemmalla, mutta en ainakaan itse sellaiseen muuttaisi, jos ei ole tuttuja kämppiksiä.
- asuntoja
Käy katsomassa ainakin näiltä sivuilta:
www.gumtree.com
www.craigslist.com
www.loot.com
Tosin suosittelen lämpimästi että asuisit muutama viikkoa hostellissa tai kaverilla etc sillä kaikkia vuokra-asuntoja kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa. Engantilaiset ei ilmoita mikä asunnon koko (neliömäärä) on vaan ainoastaan makuuhuoneiden koossa ja siinäkin tuntuu olevan eroja (esim onko 1bedroom nyt sitten yksiö vai kaksio). Ylenensäkin asuntojen kunto on heikko kaikkialla Englannissa. Valmistaudu myös siihen että kuka vain voi kusettaa ja pahemman kerran. Elä usko vuokrailmoitukseen liitettyjä kuvia!!
Ota myös selvää mitä vuokraan sisältyy (vesi, kaasu, sähkö, council tax), sillä noista yhteensä saa melko helpostikin kasaan liki £100 laskun VIIKOSSA.
Saarnat ehkä siinä. :) LONTOO ON IHANA KAUPUNKI!! Kallis vaan.
ps. en suosittele iä-lontoota asumiseen, southwest tai central ovat mukavimpia ja turvallisempia ja kalliimpia. - lontoosta
heippa!! en osaa auttaa tohon sun pulmaan,mut oon mahdollisesti myös lähdössä sinne töihin, joten oisko kimppakämppä ainakin alkuun mahdollinen?!
- Hönölistalle
En osaa auttaa tuossa kysymyksessäsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782