"Sveitsi yllättää jalkapallon EM-kisoissa?

TimoPerttilä

Terve kundit!


EM-kisat lähestyvät.
Jalkapallo on maailman suosituin urheilumuoto.

Suomi tulee olemaan kisoissa mukana lähitulevaisuudessa.
Tällöin ei ole minullakaan vaikeuksia löytää suosikkijoukkuetta-Suomi se on;tulee sitten "ekaks`tahi vikaks`!"



Kesän kisojen neljän kärki tullee olemaan: Italia,Ranska;Espanja ja Hollanti...


P.S. Onko Sinulla listoillasi yllättäjämaata?
Minulla se on Sveitsi!

16

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepsadds

      Ruotsi tulee olemaan kisojen yllättäjä ja itse ainakin liputan rakkaan "vihollisen" puolesta.

      • öälsajkdöälakfds

        Yllätys olisi se, että Ruotsi hyytyy alkulohkoon.


    • Petr

      jos Sveitsi menisi Tsekin kanssa A-lohkosta jatkoon,
      eikä tarttisi katsella Portugalia Cristianoineen
      eikä varsinkaan turkkia enää puolivälierissä.

      Italia, Ranska ja Hollantihan ovat kaikki tuossa
      kivikovassa C-lohkossa joten yksi niistä jää
      väistämättä alkulohkoon(toivon sydämestäni että
      fransut). Tai saattaa noista kaksikin jäädä
      lohkoon koska kova joukkue on Romaniakin.

      Kroatian toivoisin olevan se yllättäjä(mikäli se
      sellaiseksi voidaan vielä laskea). Ooops.. mutta
      toivottavasti eivät sentään pudota Tsekkiä
      puolivälierässä. Joukkueet saattavat hyvinkin
      kohdata siellä.

      • mmjklms

        että venäjä tai tsekki Yllättäisi....Taikka sitten saksa.ranska.italia.Hollanti...hollanti Kuuluu suosikkeihini ja Toinen suosikki On Ruotsi..
        Venäjän Jalkapallon Nousua seuraan mielenkiinnolla < Lätkäkullan Jälkeen jospa sielläkin tehtäisi sama temppu...Musta hevonen on Hollanti koska englanti ei Ole Mukana Näissä Kisoissa taikka Ranska On myös Mustana Hevosena Kova


      • &lt;&lt;&lt;&lt;
        mmjklms kirjoitti:

        että venäjä tai tsekki Yllättäisi....Taikka sitten saksa.ranska.italia.Hollanti...hollanti Kuuluu suosikkeihini ja Toinen suosikki On Ruotsi..
        Venäjän Jalkapallon Nousua seuraan mielenkiinnolla < Lätkäkullan Jälkeen jospa sielläkin tehtäisi sama temppu...Musta hevonen on Hollanti koska englanti ei Ole Mukana Näissä Kisoissa taikka Ranska On myös Mustana Hevosena Kova

        HOLLANTILAINEN FUTIS ON UPEAA


    • rauli2

      nuo neljä maata jotka nimesit kärkeen, niistä ei voi teoriassakaan olla kuin 2 maata neljän parhaan joukossa...toinen finalisti tulee lohkoista a ja b ja toinen lohkoista c ja d

    • voittaa..

      nämäkin, nyt on voittoputki päällä. Ja sitä paitsi yksi menestyksemmäistä euro-futis joukkuseista, tosin ukrainan ja gruusian poijjat aikoinaan jelppi.

      • mmjklms

        Hollanti
        Italia
        saksa
        < Ruotsi ja Venäjä Ja Tsekki Mustat Hevoset...Itse diggaan Jalkapallossa Hollantia se On euroopan Brasilia Toinen on euroopan argentiina on saksa ja Ruotsi taas Paikkaa Huuhkajien Mainetta eurokentilla


    • Italia.,

      Itsekin luulen että sveitsi tulee yllättämään.. veikkaan että yltää finaaliin jossa häviää italialle.. ei tuo italiankaan menestys oo varmaa mutt jos menevät alkulohkosta jatkoon ni voivat pärjätä jatkossakin hyvin.. hyvä joukkue mutta välillä ailahtelee. Sveitsin puolustus on kisojen kovin.. Maalikuningas vois olla Huntelaar tai Toni.

      • &lt;&lt;&lt;&lt;

        HOLLANTI YLLÄTTÄÄ KOSKA JOKSENKIN OLEN DIGANNUT AINA ORANSSIPAIDOISTA TOINEN MUSTA HEVONEN ON SAKSA JA ITALIA ON YKSI YLLÄTTÄJÄ.


    • nikcersson

      Voin kertoa, että Italia ownaa kaikki, mutta hyvänä kakkosena tulee Ranska. "2006"
      Ylläri tulee olemaan Venäjä joka siottuu 5. ja kisojen häpeäpilkku tulee olemaan Hollanti 6. sija!

      • EI RANSKAKAAN HUONO OLE

        EI RANSKAAKAAN SOVI UNOHTAA


      • tai espanja
        EI RANSKAKAAN HUONO OLE kirjoitti:

        EI RANSKAAKAAN SOVI UNOHTAA

        Toivon ,että Venäjä tai Espanja vie koko potin.


    • SWEITSI

      SWEITSI

    • Saksa-fani

      Mulla on ollut pitkään jo Saksa. Vaikka joku sanoo että se pelaa muka "ei viihdyttävää peliä", niin mä tykkään ainakin. Viimeisimmät kotikisat ja Saksa sai pronssia. Suurin osa matseista oli kummiskin hyviä ja hyökkääviä.

      Saksan avaus vastustaja on sunnuntaina Puola. Siinä Sakemannit lähtee otteluun suosikkina, ja täytyy myös kestää ne ennakkosuosikin paineet. Otteluun täytyy saada paras mahdollinen alku. Jos peli on pitkään tasan, niin silloin ottelusta tulee vaike vääntö. Saksan pitää tehdä eka maali ja peli haltuun. Tosin, yhtään Puolaa ei voi kumminkaan vähätellä. Kotikisoissa Saksa voitti Puolan ihan viime hetken maalilla. Ja nyt tää on kisojen avaus matsi, joka on aina erilainen, kun esim toinen peli. Hermostuneisuus näkyy varmaan kummankin jengin pelissä. Veikkaan ja toivon Saksalle voittoa.

      Huomisista peleistä on hankala sanoa yhtään mitään. Sveitsi-Tsekki ekana kello 19.00 Suomen aikaa. Sveitsillä on ainut mahdollisuus voittaa kotiyleisön tuen ansiosta, mutta muuten kyllä Tsekki lähtee ennakkoon suosikkina. Ja miten kotiyleisö reagoi jos Tsekki saa alkuun nopean maalin, ja paineet kasvavat.


      Portugali-Turkki on kyllä sellainen matsi myös josta on vaikea sanoa mitään. Uskon kumminkin että Vihreäpaidat hoitaa ekan pelin. Kirkkaimpana tähtenä Christiano Ronaldo (Olen ManU fani ja tiedän miten hyvä hän on ).

      Mutta innolla odotan huomista iltaa kello napsahtaa 19.00 ja eka peli lähtee käyntiin.

    • Saksa-fani

      Unohdin laittaa yllättäjä jengin.
      Veikkaan että Ruotsi voi olla aika korkeella näissä kisoissa. Ruotsi pelaa samassa lohkossa Kreikan, Venäjän ja Espanjan kanssa. Lohkon kirjain on D.

      Elikkä mun vastaus on siis Ruotsi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1702
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1332
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1206
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1094
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      390
      837
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      805
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      783
    Aihe