Ruskea Vuoto

Minjakka

Niin eli mulla pitäis mensut alkaa ensiviikon puolessavälin...lasta yritettu 10kk ja ei tärppiä. Nyt viime ke allkoi ruskea vuotoa, jota tuli yhteensä pari siteellistä (noin). Vuotoa kesti 2 päivää ja ajattelin että miksi mensut tulee jo nyt...mutta verta ei näy vieläkään..eikä mitään muutakaan vuotoa.

Ja aina on ollut säännölliset, mistä vois johtua??
SAMOJA KOKEMUSKIA KELLÄÄN ASIASTA

27

14784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiookokemusta

Siis mulla ei oo itsellä kokemusta, mutta tuohan vois olla kiinnittymisvuoto? Yleensä kiinnittyy 6-8 päivää hedelmöittymisestä. Eli jos sun päivät (ovulaatio jne) passaa niin sehän se on voinut olla?

• ....

itse asiassa just 8 päivän kohdalla ovusta se vuoto tuli. Joko testaisin???vai odotanko kun menkat pitäs alkaa ens keskiviikkona

• eikunsiis
        .... kirjoitti:

itse asiassa just 8 päivän kohdalla ovusta se vuoto tuli. Joko testaisin???vai odotanko kun menkat pitäs alkaa ens keskiviikkona

tai siis sillon kun hempeiltiin urakalla niin tulis sopivasti 8 päivää siihen ku se vuoto tuli.

• Eiookokemusta
        eikunsiis kirjoitti:

tai siis sillon kun hempeiltiin urakalla niin tulis sopivasti 8 päivää siihen ku se vuoto tuli.

Se voi siis olla helposti se. Ei oo mulla todellakaan sellaista tullut, mutta olen kuullut et noin voi tulla. Eli en ainakaan stressaisi siitä.
        Testaamaan voit ruveta ens ke kun menkkojen pitäis alkaa. Ei kannata testailla aikaisemmin kun testi ei sit välttämättä näytä oikeaa (hormoonit kropassa nousevat päivittäin). Tietty turhaa se sit kans on jos menkat tulee. Itse testasin 2 päivää myöhässä ja sain vahvan plussan, siihen loppui mun ihmettelyt.
        Voi saada raskausoireita jo heti kiinnittymisen jälkeen, tietysti hankala asia on se et milloin ne ovat todellisia ja milloin kroppa pilailee :(.
        Toivottavasti kävi tuuri siellä :D.

• mulla

melko samanlainen tilanne! Mulla viime menkat huhtikuun alussa, noin. Ja muutama päivä sit ajattelin, että menkat on alkanu, ku tunsin selvästi märkää. Sit vessassa huomasin, että pikkareihin oli tullu jotain rusehtavaa.. oon ihmetelly kans, että mikähän vois olla, ku ei mun menkat yleensä tolleen ala.. Mullakin ns. "vuotoa" kesti jotain muutaman päivän, sit loppu ku seinään. Jänskäillään yhessä :)Meinasitko testiä millon tehä? Kerroppas sit miten kävi =)

• vielä minjakka

Onko sulla ollu mitään oireita? Sen vielä halusin sulta kysyä, ku kerran samassa jamassa ollaan :D

• minjakka
        vielä minjakka kirjoitti:

Onko sulla ollu mitään oireita? Sen vielä halusin sulta kysyä, ku kerran samassa jamassa ollaan :D

tissit on turvoksissa ja vähän arat jos "hölskyttelee" :P

ehkä pientä ärtyneisyyttä ilmassa ku ukon naama ärsyttää ja tulee semmoisia tulistumia...tais sitte vainoharhaa kaikki

• kysyä

Niin että mäkin haluaisin semmosilta ihmisiltä lisää tietoo, jotka tietää, et voiko tommonen rusehtava, pari päivää kestävä niukka vuoto olla kiinnittymisvuotoo??

• -minjakka-

Niin aivan....jos luette ja on omakohtaisii kokemuksii niin kirjotelkaa..aika turhauttavaa odottelua

• onn
        -minjakka- kirjoitti:

Niin aivan....jos luette ja on omakohtaisii kokemuksii niin kirjotelkaa..aika turhauttavaa odottelua

Minäkin yritän olla ajattelematta, että voisin olla raskaana. Ja olen onnistunutkin siinä, että ei stressin takia ainakaan oo voinu jäädä menkat tulematta.. Enkä halua tehä testiäkään vielä...

• MinJakka

voisiko olla pms-oireita? ei mulla kyllä ole ikinä ollu niitä (kai).
      Mutta se vuoto on outo homma ku eikinä ei mitään välivuotoja tai mitää ole ollu

• Myöskin

alkoi ihan yhtäkkiä tollasta olemaan. Pillereitä syön, mutta vauvakuume on kauhea. Aika vain ei ole ihan se paras just nyt. Muutaman kerran on mullakin syksyn jälkeen ollut sellaista rusehtavaa vuotoa n. viikko ennen menkkojen alkua. Ekan kerran säikähdin tosissaan ja oli pakko testata, kun menkat oli normaaliin verrattuna todella niukat. Negaa näytti, kuin myös se varmistus testikin seuraavalla viikolla. Välillä se jää tulematta ja välillä tulee sellaista. Mutta sitten neuvolassakin mainitsin aiheesta, niin sanoi terkkari, että jonkinasteista välivuotoa se on, jos kerta testi näyttää negaa. Eli vissiin pitäis vaihtaa pillereitäkin, jos tämä jatkuu... Mutta toivottavasti teillä on parempi onni kuin minulla.

• minjakka----
        Myöskin kirjoitti:

alkoi ihan yhtäkkiä tollasta olemaan. Pillereitä syön, mutta vauvakuume on kauhea. Aika vain ei ole ihan se paras just nyt. Muutaman kerran on mullakin syksyn jälkeen ollut sellaista rusehtavaa vuotoa n. viikko ennen menkkojen alkua. Ekan kerran säikähdin tosissaan ja oli pakko testata, kun menkat oli normaaliin verrattuna todella niukat. Negaa näytti, kuin myös se varmistus testikin seuraavalla viikolla. Välillä se jää tulematta ja välillä tulee sellaista. Mutta sitten neuvolassakin mainitsin aiheesta, niin sanoi terkkari, että jonkinasteista välivuotoa se on, jos kerta testi näyttää negaa. Eli vissiin pitäis vaihtaa pillereitäkin, jos tämä jatkuu... Mutta toivottavasti teillä on parempi onni kuin minulla.

Juups..No pitää jännätä että tullakko mensut vai ei..Yritän kyllä olla ajattelematta kokoasiaa, mutta ei pysty kun on ihme tissienturpoomisia ja vuotoja mitä ikinä ennen ollut.

Sinä jolla oli sama tilanne kun mulla!!!!!!??? Testaillaanko viikonloppuna jos ei menkkoja kuulu??

• mä ajattelin
        minjakka---- kirjoitti:

Juups..No pitää jännätä että tullakko mensut vai ei..Yritän kyllä olla ajattelematta kokoasiaa, mutta ei pysty kun on ihme tissienturpoomisia ja vuotoja mitä ikinä ennen ollut.

Sinä jolla oli sama tilanne kun mulla!!!!!!??? Testaillaanko viikonloppuna jos ei menkkoja kuulu??

testailla viimestään vko-loppuna jos menkkoja ei kuulu.. Mulla tulee nyt iha outoo semmosta vähä puuromaista, keltasta tuolta alapäästä.. iha outoo ku ei ennen oo.. Mitähän se oikein on :D

• *minjakka*
        mä ajattelin kirjoitti:

testailla viimestään vko-loppuna jos menkkoja ei kuulu.. Mulla tulee nyt iha outoo semmosta vähä puuromaista, keltasta tuolta alapäästä.. iha outoo ku ei ennen oo.. Mitähän se oikein on :D

Mulla ei tuu eikä näy mitään.. ainut mikä nyt on niin rinnat turvoksissa.. Kyllä mä luulen että noi om pms-juttuja.

Mutta palaamme viimeistään vloppuna?? =)
        yritetään pitää mieli virkeenä ja ajatella muutaki...mä ainaki yritän =)

• kerroppa
        *minjakka* kirjoitti:

Mulla ei tuu eikä näy mitään.. ainut mikä nyt on niin rinnat turvoksissa.. Kyllä mä luulen että noi om pms-juttuja.

Mutta palaamme viimeistään vloppuna?? =)
        yritetään pitää mieli virkeenä ja ajatella muutaki...mä ainaki yritän =)

sit täällä et minkä tuloksen sait ku oot tehny testin :) Minäkin sit kertoilen =)

• _minkakka_
        kerroppa kirjoitti:

sit täällä et minkä tuloksen sait ku oot tehny testin :) Minäkin sit kertoilen =)

Kyllä kyllä...nyt on vaan kyllä ihan semmoinen fiilis että mensut alkais =) no mut kasselaan

• _MINJAKKA_
        _minkakka_ kirjoitti:

Kyllä kyllä...nyt on vaan kyllä ihan semmoinen fiilis että mensut alkais =) no mut kasselaan

EIKÄ MINKAKKA :D

• Minjakka****

Kävikin niin että menkat alko viime yönä =/

Normaali kierto 28 päiväinen...mutta noi oudot vuodot oli viimeviikolla niin sitä alko jo haaveilemaan

No plussa tuulia taas seuraaviin kuukausiin

• vitsit

Harmi :/ No kyllä se plussa sulle vielä tulee! :) Mulla ei oo alkanu menkat, eikä oo mitään menkkaoireitakaan, niinku yleensä on. Enkä mä jaksa uskoo, että olisin raskaana, mut eihän sitä koskaan tiedä.. En oo kyl oikeestaan miettiny paljoo sitä mahdollisuutta että olisin, odottelen vaan niitä menkkoja, että millonkahan ne tulee, ku kuitenki ne tulee :/ Nyt jo jotain kp 44 (!)

Mut ilmottelen jos plussaan tai jos nega tulee.. tekis mieli kyl tehä testi jo tänään... hmm, näkysköhän plussa jo, jos oisinkin raskaana...

• näkysi"
        vitsit kirjoitti:

Harmi :/ No kyllä se plussa sulle vielä tulee! :) Mulla ei oo alkanu menkat, eikä oo mitään menkkaoireitakaan, niinku yleensä on. Enkä mä jaksa uskoo, että olisin raskaana, mut eihän sitä koskaan tiedä.. En oo kyl oikeestaan miettiny paljoo sitä mahdollisuutta että olisin, odottelen vaan niitä menkkoja, että millonkahan ne tulee, ku kuitenki ne tulee :/ Nyt jo jotain kp 44 (!)

Mut ilmottelen jos plussaan tai jos nega tulee.. tekis mieli kyl tehä testi jo tänään... hmm, näkysköhän plussa jo, jos oisinkin raskaana...

että testiä tekemään

• ---------
        näkysi" kirjoitti:

että testiä tekemään

Tein tänä aamuna testin, ja negahan sieltä napsahti :/ voi hitsi... mut menkat ei oo edelleenkään alkanu, ja kp n. 45 :/ oonkohan mä saavuttanu vaihdevuodet :D no ei tosi... harmittaapa vähäsen..

• ----Minjakka
        --------- kirjoitti:

Tein tänä aamuna testin, ja negahan sieltä napsahti :/ voi hitsi... mut menkat ei oo edelleenkään alkanu, ja kp n. 45 :/ oonkohan mä saavuttanu vaihdevuodet :D no ei tosi... harmittaapa vähäsen..

Harmi...ärsyttää kun naisen keho on niin "kavala" ja arvaamaton. Heittäs pois koko lapsen teon niin jos sitä tulis raskaaksi ;)

Mutta ajatella posittiivisesti...voipi juhannuksena nauttia täysin rinnoin kalajoella..tietty odottaisin mieluummin pikkuista mutta edes jotain mieltäpiristävää tiedossa =)

• ei ole
        ----Minjakka kirjoitti:

Harmi...ärsyttää kun naisen keho on niin "kavala" ja arvaamaton. Heittäs pois koko lapsen teon niin jos sitä tulis raskaaksi ;)

Mutta ajatella posittiivisesti...voipi juhannuksena nauttia täysin rinnoin kalajoella..tietty odottaisin mieluummin pikkuista mutta edes jotain mieltäpiristävää tiedossa =)

menkat alkaneet, ja nyt rinnatkin hiukan arat.. Tein muute sen "nega" testin sillon noin viikko sit, mut myöhemmin siihen tuli värillinen viiva, en tiiä voiko sitä enää tulkita, mut oon lukenu juttuja, että joillakin se on ollu positiivinen ja joillakin taas nega.. no mut katellaan!

• *Minjakka*

Taas pitäs ovista alkaa tikutteleen =)

Onko muilla "projektii" just suraavalle viikolle.. Peittojen hulmuumista ym..=D

• **Minjakka

Mä oikeesti epäilen että se oli alkuraskauden keskenmeno mistä johtui se ruskea vuoto viikko ennen menkkoja.

En muuta selitystä sille keksi ja olen lukenut siitä paljo ja oireet viittais siihen. Ja kun ikinä ennen ei ole mitään ylimääräisiä vuotoja tullut..

But who knew

• minjakka

nimimerkki ihan "virallinen"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe