ROSSI

ROSS...

NÄYTTI TAASEN ETTÄ JOS JAMPPU PELAA NIIN TÄSSÄ KÄY NÄIN.

5

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turo--Inkeri

      tosin Lorenzokin ajoi taas aika pirunmoisen hyvän kisan. En usko, että se loukkaantuminen vaikuttaa hänen ajamiseensa mitenkään oleellisesti, koska on kuitenkin noin nopea. Kovahermoinen kaveri silti.

      Rossia varmaan hykerryttää, että tuli ajettua voitto Michelinin kotiradalla Bridgestonet alla. Olipa aikamoinen oppitunti taas muille. Rossi kyllä näyttää nyt taas pelottavan varmaotteiselta pyörän päällä. Pedrosakin sai jälleen ihan erikoiskoulutusta, kun Vale näytti miten sitä ohitetaan asenteella.

      Hassua, että Rossi teki ihan samat 2 vuotta sitten, pesi koko porukan ja karkasi turvalliseen johtoon... silloin vain Jamppu sanoi sopimuksensa irti ennen ruutulippua, joten päivän nopein mies sai 0 pistettä. Nyt ei onneksi käynyt niin.

    • JA MUU ELEKTRONIIKKAA

      LUISTONESTO JA MUU ELEKTRONIIKKAA AUTTAA ROSSIA. HELPPOAHAN SE ON AJAA KUN MOPO HOITAA RADALLA PYSYMISEN. VIIME VUONNA KUN EI OLLUT AUTOMATIIKKAA NIIN EI OLLUT ROSSILLA MITÄÄN SAUMAA.

      EI OO ENÄÄ MITÄÄN JÄRKEÄ MOTOGEEPEESSÄ

      • Turo--Inkeri

        kuljettajan osuus jää niiden kanssa paljon vähäisemmäksi.

        Otetaan vaan ne pois, hyvin voi ollakin että näin tapahtuu jo 2009. Tosin sen jälkeen Rossi olisi vieläkin ylivoimaisempi, häneltä löytyy mm. 1 maailmanmestaruus 500cc 2-tahtipyörällä, ja niissä oli luistonestot ainoastaan kaasukahvassa.


      • ja.ma.ha....

        sinulle luistimia ensi talvexi ja hyvin suojaavaa kypärää että et kolhi laturiasi remppaan.


    • kapents

      näin o kyl se kuningas !kuis tänää käy peukkut pystyy 46 sel ja 36 sel !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe