Joo jommankumman näistä oon ostamassa...
tuli mielee et mitä erojä noillakahella on?
ja onko toi kuutio määrä liian iso ''Alottelialle'' eli oon muutamankerran ajanut krossilla/mopolla. pituus on varmasti sopiva(172cm)
KTM 525 SX/EXC
4
2251
Vastaukset
- kotka..
Sx on crossi-malli ja exc on enduro. Endurossa on siin valot, vähän nöyrempi moottori ja alustan säädöt erilaiset.
Molemmat noista ovat aloittelijalle todella rajuja vehkeitä. - Mitä löytyy
Kun aloittaa enduron tai crossin ajamisen kannattaa valita markkinoiden suurimmalla moottorilla varustettu pyörä. Itse kyllä suosittelisin valitsemaan BMW HP2 tai KTM 950 super enduro R:n väliltä. Molemmat pyörät on tarkoitettu vasta-alkajille ja lyhyt kasvuisille. Piikit, kakssatkut, puolikkaat on tarkoitettu sitten lapsille.
Aikuisten oikeesti vasta-alkajan kannattaa valita mielummin 200cc 2T tai 250cc 4T. - kävelenkö enää koskaan???
Ehdottomasti hankinnan arvoisia vehkeitä.Itse 171cm pitkä ja toinen jalka yltää päkiällä maahan.
EHKÄ kannattaisi aloittaa jollain miedommalla kamppeella,kerkeät sitten ajotaidon karttuessa hommata isomman pyörän jos on vielä ajajaksi....
Varpaita,solisluita,kylkiluita,sormia onnistuu murtamaan 80-250cc:n 2T vehkeilläkin.(25v.kokemusta crosseista&enskoista) - 525 exc
ite oon 165 pitkä ja 525 exc on mulla lähinnä stuntti käytössä, 250 exc nelarina olis siihenkin hommaan sopivin koko se on myös muutaman ammattilaisenkin valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171039124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2212058Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231873- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491094Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59939Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862- 164858