baareja?

hanna****

hei oon just muuttanu tänne pietarsaareen, ja tarttis tietää minkälainen yöelämä täällä on?? onks baareja ja missä.. tarttis bongata kavereita,, meinaan koko kesän täällä olla....

10

3024

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kööran

Otan osaa !!

• ...........................

Nyt kun tuo pakollinen kokkolalaisen kommentti on tuosta saatu ohitettua, niin asiaan...

Pubeja löytyy esim. Vives pub, English pub, Visa Grande, Music bar jne...

Yökerhoja Discotec Diiva, Madison, Melody, ja oliko sit vielä Sesam jne...

Varmaan joka makuun löytyy...

• deeku tikku
        ........................... kirjoitti:

Nyt kun tuo pakollinen kokkolalaisen kommentti on tuosta saatu ohitettua, niin asiaan...

aloita baari käynti ebbasta sitten bronksi ja ota taksi kokkolaan ja siellä kärrynpyörää ja sieltä hakalax bubiin.olen varmaan sitten nähnyt kaiken tarpeellisen.

• vita-vita-pub...
        ........................... kirjoitti:

Missä Pub Vitalis???? O_O

• Mun paikka

Katso tuolta www.diskotek.fi Ite tykkään käydä.

• sentään

Mitä sieltä baarista haet? Ei siellä oo kun vastuuttomia miehiä jotka tekee sulle kolmoset huollettaviksi...

• hmmmm

täällä on vaan 2 yökerhoa, tuo diskotek diiva, jonka yhteydessä se music bar. jos siellä on joku hyvä bändi siellä on ihan ok porukkaa, mut usein tavallisena v-loppuna sinne kerääntyy kaupunkin luuserit, siis sellaset tappelupukarit, jotka ottaa liikaa ja usein siellä harrastetaan ns salasuhteita. Mutta käy kattomassa.
      Sitt on melody. Siellä ns parempaa sakkia, mutta aika paljon ruotsinkielisiä. Siihen kuulii se madison baari ja yläkerrassa on moody yökerho, jossa soitetaan vanhempaa musiikkia.
      Sit pubeja on tuo visagrande, jossa nuorempaa sakkia. vives pubissa taitaa olla vanhempia ihmisiä, muuten rento meininki. Sit se ebba jonka joku jo mainitsi se on sellanen räkälä samoin kuin bronx ja westendiki taitaa kuulua samaan joukkoon. Käy kattomassa mikä on eniten sun tyyliä.

• Anonyymi

Black Sheep on rock mesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Black Sheep on rock mesta.

12 vuotta myöhässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

12 vuotta myöhässä

Myös Ebba on hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2229
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      164
      1479
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1101
    4. 59
      948
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      941
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      797
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      741
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      717
    Aihe