lapua

näin on

lapua on ihan kiva paikka, ehkä sen takia että sieltä löysin elämäni miehen. Aivan upea. Kaupunkina Lapua on pieni,kaunis maalaiskaupunki. Ihmiset ehkä hieman "sisäänpäin lämpeneviä". Suosittelen muillekin !!!.

7

1780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tööt

ja paskat!

• angelina

Parasta Lapuassa on se, et siitä on tosi lyhyt matka KAUHAVALLE!!

• minä täällä

parasta nopea tie Lapualle ja Seinäjoelle yäk kauhava tuppukylä!!!!!!

• ´´´´´´´´´´

kauhava on junttien kylä!! siellä asuu vaa isoja ja pienempiä huoria. miehet kauhavalla on niin tyhmiä et ne ei osaa tehä mitään. Siis olla ja elää kauhavalla ,,ei perkele ennen kuolen.

• niina

sisäänpäin lämpeneviä mutta olen jo asunut 10 vuotta mutta jos on miespuolinen ja muuttaa Lapualle saa lapuan kasteen eli turpaan kunnolla kerran varsinkin jos Seinäjoelta muuttaa.
      Mutta meillä on hyvä YÖKERHO käykää sivuilla ja jättäkää sinne toivomuksia hyvistä yhtyeistä ehkä se Jaska ottaa neuvoista vaarin ja saadaan lisää hyviä yhtyeitä tänne sillä onhan niitä ollukkin........
      ja taas ois pulssin nauhoitukset 12.9 ja pitäkää hyvät ihimiset ne vaatteet päällä saadaan vähä enempi kuvaa sieltä ettei kaikkia sensuroida niin kuin viimeksi. MAIJA VILKUNMAA 27.9 ja muuta hyvää tulossa . www.quumaa.com

• muutolintu

muutin pios lapualta 1970 mutta yhä vaan lapua on mailman paras paikka

• Pikku Myy

Mistä sait sanan "hieman" sisäänpäin lämpiäviä?!!!
      Todellakin on sisäänpäin lämpiäviä lapualaiset. Esimerkiksi työpaikkaa hakiessasi kaupungilta et sitä saa, ellet ole jonkun kunnanisän lapsi tai tuttava. Omilla saavutuksillasi ei työnhakutilanteessa ole mitään painoarvoa, vaan sillä oletko onnistunut syntymään "parempien" perheeseen.
      Valitettava tosiasia.
      Saat kökkiä kaupungille jopa kymmeniä vuosia pätkätöitä ja kun alallesi tulee paikka auki, voit heittää toivon siitä, että työmotivaatiosi ja -historiasi otettaisiin hakutilanteessa huomioon, sillä suoraan koulunpenkiltä tullut päättäjän lapsi saa sen työpaikan joka kuuluisi sinulle! Näin Lapualla, perhekoon kaupungissa! Tervetuloa paiskimaan sijaisuuksia, niitä kyllä löytyy vaihtelevalla menestyksellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1207
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe