Olen käyttänyt jonkun viikon Windows Live sähköpostia (versio 12.0.1606.1023), mutta nyt ohjelma ei tuo koneelle noin 15.05.2008 alkaen lähetettyjä maksuttomille hotmail-tileille tulleita viestejä, vaan herjaa ilmoituksella ”Viestiä ei voi näyttää. Windows Liven sähköposti kohtasi odottamattoman ongelman tämän viestin näyttämisen aikana. Tarkista, onko tietokoneen muisti tai levytila vähissä, ja yritä sitten uudelleen” ja virhetunnuksella ”Palvelinvirhe: 0x8000FFFF , Palvelin: 'http://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Liven sähköpostin virhetunnus: 0x8000FFFF ”.
Käytössä ajan tasalla olevat XP ja F-Secure, levytilaa ja muistia riittää, asetuksista en ole löytänyt kohtaa, jossa muistin tai levytilan käyttöä voisi määritellä. Olen poistanut ja uudelleen asentanut Windows Liven sähköpostin, ei vaikutusta.
Eli missä mättää?
Outlook Express tuo myös uusimmat viestit normaalisti koneelle, mutta jos oikein olen ymmärtänyt, niin Outlook Express on jäämässä pois käytöstä. Eikä Thunderbird toimi maksuttomilla hotmail-tileillä?
Windows Live sähköposti ja 0x8000FFFF
2
3863
Vastaukset
- Auttaja
http://bl143w.blu143.mail.live.com/mail/HelpPane.aspx?project=MailClassic&market=fi-FI&querytype=keyword&query=PIM_WhatsNew&tmt=&domain=live.com&format=b1
Tässä on ohjeet miten windowsliven ja hotmailin sähköpostit saa toimimaan vaikka Thunderbirdissä. Jos sinäkin pikkaisen olisit viitsinyt etsiä sieltä windowsliven sähköposti sivulta kohdan asetukset ehkä olisit löytänyt tämän saman ohjeen. Kun laitat noita asetuksia sähköposti ohjelmaasi älä tee mitään tietoturvalle mutta älä myöskään ikinä käytä kahta palomuuria yhdessä koska ne aiheuttavat keskenään ristiriidan eli Windowsin paska palomuuri pois päältä vaan ja oikeesti Windowsin palomuuri ei suojaa mitään. Netistä löytyy varmasti ohjeet miten XP saa palomuurin pois päältä mutta ei ole kovin vaikeaa sekään. Jos Thunderbird sähköposti ohjelma on outo hae myös netistä apua sen käyttöön. Äläkä myöskään lataa mitään windowsliven omia sonta sähköposti ohjelmia, että jos sellainen on niin äkkiä poistamaan, että varmasti kaikille on tutuin tämä Outlook tai sitten Vistan Windows Mail.- Auttaja
Kirjoita linkin hakukenttään: asetukset ja siirry sitten kohtaan POP3-asetukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126