Tampereen terveydenhuolto-oppilaitos

Valmistunut lähihoitaja

Haluaisn vain sanoa teille joita kiinnostaa lähihoitaja koulu ja ajattelette tamperetta niin älkää ihmeessä vaan tulko terveydenhuolto-oppialaitokseen!
Opettajat ovat aivan epäpäteviä ja vaitiovelvollisuutta he eivät varmaan ole koskaan edes kuulleet.. opetus on sellasta kun he olisivat käyneet vain yhden viikonloppu kurssin ja päässeet opettamaan. Kalvosulkeita ja power pointilta suoraan lukua! Ja jos olette jo niin älkää vain suuntaudukko sairaanhoito ja huolenpitoon!!! Opettajia on kaksi mutta toinen heistä on irooninen ja yksin kertaisesti epä asiallinen!! haluaa mollata oppilaat luokan edessä ja jokaisen esityksen jälkeen haukkuu työn ja ei juuri koskaan kannusta!!! irvistelee oppilaille!!! jne... Viimene vuosi oli aivan kauhe.. MOTIVAATIO LASKI TÄYSIN ja koulun käynti oli tuskaa.. onneksi ei tarvi enää koskaan mennä sinne takasin!!!

Mutta tälläsiä omia kokemuksia halusin vain teille kertoa :)

6

4520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyselijä1

Pääsitkö sisään yo-pohjaisessa vai peruskoulupohjaisessa kiintiössä?

Olen kuullut kaikenlaista ko. oppilaitoksesta, en tiedä sitten opettajista, että onko niitä paljonkin ja onko yo-pohjaisilla eri opettajat.

• valmistunut

Peruskoulu pohjaisesta.. samoja opettajia on suuntautumisvaiheessa ja jossain muissakin aineissa..
        Mutta onneks se koulu on jo ohi.. mutta huvittavaa on vaan se kun puhutaan että se on niin hyvä koulu ja arvostettu mutta opettajat on aivan epäpäteviä!

• Nimetön

perusteella epäpäteviä? Miten itse olisit halunnut opiskella, jollei kalvosulkeisia...
      Opitko jotain opettajista huolimatta? Kuinka paljon ryhmätöitä?Millaiset oli harjoittelupaikat?

• OPPILAS))

itseainakin olen ollut hyvinki tyytyväinen kyseiseen kouluun, vielä vuosi edestä. tottahan se on että opettajat opettavat jokainen tyylillään, mutta hoitavat hommansa ja kyllä minä ainakin olen sieltä paljon irti saanut! kyse on MOTIVAATIOISTA!

• ...

Koulu on todella huono!!!

Kävin aikaisemmin opintoja toisessa kaupungissa, kun siirryin Tampereen terveydenhuolto-oppilaitokseen, niin johan pompsahti! Aivan paska paikka!

• rehtorille tms asia kuuluu ...

Yritän tässä ottaa asiaan kantaa puolueettomasti koska en tunne koko laitodta enkä henkilöitä: 1) minusta asiasta olisi pitänyt raportoida ensin rehtorille tai muulle ylemmälle taholle EIKÄ repostella asiaa täällä julkisesti 2) tällä tavalla julkisesti reporteltuna lyö tiet lukkoon eli keskusteluyhteydet menevät poikki eikä asiat etene yhtään 3) muutoinkin "selkään puukottaminen" ilman puolustautumismahdollisuutta netin kautta ei ole asialinjaista toimintaa 4) jos vielä on tilanne yhtä tulehtunut, kannattaa asiat hoitaa kuntoon jottei opiskelu ja työrauha mene täysin pilalle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5608
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4237
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      155
      2193
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      128
      1760
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe