Tuijotan tuleen

tuijotan tuleen
rantasaunan pienessä takassa
toinen tuli sisälläni

rakkauden liekeissä
sydämen tuohet käpristyvät
muuttuvat ikävästä mustiksi
välillä tuskaksi leimahtaen

onnelliset hetket
lentelevät kipunoina katseessa
kaipauksen harmaa tuhka
maistuu jokaisessa suupalassa

puut takassa palavat loppuun
minä istun ja tuijotan
hiipuvaan hiillokseen
hiipuvin sydämin

10

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yölintu**

      mahtava runo
      tää on kyllä mielestäni
      parhaimpia runojasi,

      sen tunnelman herkän,
      tuskaisan,,

      kaunis kiits, tsemppiä ja iloa
      päivääsi** :))

      • Tequila sunset

        Minä olin vähällä haudata tuon pöytälaatikkoon kun tuntuu itsestäni niin rikkonaiselta, tai luettelomaiselta. Hyvä jos joku tykkää :o).

        Kiitos!


    • Noin minäkin kerran olen istunut,
      raskasta, mutta parantavaa!

      Sisupastilleja, joihin on lisätty rakkausmixtuuraa,
      lähtee pikalinjassa tulemaan sinnepäin, Dundee:)

      • Tequila sunset

        Hyppään kamppeisiin ja ajelen punaisella ladalla maitolaiturin viereen oottelemaan postiautoa ;o)...


    • lindalinda1

      tulesi on synnyttänyt Sinussa mitä satuttavamman
      runon taas kerran.
      Mies, Sinulla on taito hyppysissä. Älä anna sen
      rapistua olemalla kirjoittamatta, ethän ?

      Nautinnollisen haikea runo.

      • Tequila sunset

        Kiitos sinulle kun jaksat lueskella näitä runoja. Taas kerran oli kovin vaikea kirjoittaa vaikka sisällä olikin voimakas mielikuva tilanteesta.


    • kun runosi huomasin ja lukunautinnon itselleni suvaitsin.

      Tämäkin tunne runo, niin kipeän kauniisti kuvailet sydämen suuria tunteita,
      kun taas edellinen runosi "käytkö usein täällä" hauskalla huumorilla höystettynä.

      "Tunteet" runo puolestaan hellyyttä hehkuen kauniita sanoja tulvillaan,
      kuin myös "Elän sinusta" huh huh mitä tunteilua.

      "Olet vapaa" ja tuo sanonta "suudelmasi on kuin jäähtynyt aamupuuro" ja runon loppu,
      miten keksitkään tuon tavan millä kirjoitat.

      "Jaettu elämä" tunteita, tunteita, tunnetta niin että väräjää
      ja viimeinen säkeistä kruunasi runon.

      En voi sanoa kuin kiitos tästä lukuhetkestä, luin taaksepäin runojesi kirjoa. :)

      • Tequila sunset

        Olipa huippu yllätys että olit lukenut useita runoja "takautuvasti". Totta puhuen olen joskus itsekin lukenut vanhoja runojani ja miettinyt että monenlaisissa tunnetiloissa on tullut kirjoiteltua. Ehkä runot, tai joku yksittäinen runo, avautuu sellaiselle henkilölle jolla on ollut samanlaisia kokemuksia ja tuntemuksia.

        Tunteet on monesti voimakkaita mutta kyllä niiden pakkaaminen lyhyeen luettavaan muotoon vaatii joskus pitkät supistukset :o).

        Lämmin kiitos mielenkiinnostasi!


    • Mysteriet

      Mutta kauneus asuu sanoissasi!

      • Tequila sunset

        ...tietokoneen näyttöä. Ajatukset ui jotenkin syvällä tänään. Tulosta ei synny millään saralla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe