tuijotan tuleen
rantasaunan pienessä takassa
toinen tuli sisälläni
rakkauden liekeissä
sydämen tuohet käpristyvät
muuttuvat ikävästä mustiksi
välillä tuskaksi leimahtaen
onnelliset hetket
lentelevät kipunoina katseessa
kaipauksen harmaa tuhka
maistuu jokaisessa suupalassa
puut takassa palavat loppuun
minä istun ja tuijotan
hiipuvaan hiillokseen
hiipuvin sydämin
Tuijotan tuleen
10
289
Vastaukset
- Yölintu**
mahtava runo
tää on kyllä mielestäni
parhaimpia runojasi,
sen tunnelman herkän,
tuskaisan,,
kaunis kiits, tsemppiä ja iloa
päivääsi** :))- Tequila sunset
Minä olin vähällä haudata tuon pöytälaatikkoon kun tuntuu itsestäni niin rikkonaiselta, tai luettelomaiselta. Hyvä jos joku tykkää :o).
Kiitos!
Noin minäkin kerran olen istunut,
raskasta, mutta parantavaa!
Sisupastilleja, joihin on lisätty rakkausmixtuuraa,
lähtee pikalinjassa tulemaan sinnepäin, Dundee:)- Tequila sunset
Hyppään kamppeisiin ja ajelen punaisella ladalla maitolaiturin viereen oottelemaan postiautoa ;o)...
- lindalinda1
tulesi on synnyttänyt Sinussa mitä satuttavamman
runon taas kerran.
Mies, Sinulla on taito hyppysissä. Älä anna sen
rapistua olemalla kirjoittamatta, ethän ?
Nautinnollisen haikea runo.- Tequila sunset
Kiitos sinulle kun jaksat lueskella näitä runoja. Taas kerran oli kovin vaikea kirjoittaa vaikka sisällä olikin voimakas mielikuva tilanteesta.
kun runosi huomasin ja lukunautinnon itselleni suvaitsin.
Tämäkin tunne runo, niin kipeän kauniisti kuvailet sydämen suuria tunteita,
kun taas edellinen runosi "käytkö usein täällä" hauskalla huumorilla höystettynä.
"Tunteet" runo puolestaan hellyyttä hehkuen kauniita sanoja tulvillaan,
kuin myös "Elän sinusta" huh huh mitä tunteilua.
"Olet vapaa" ja tuo sanonta "suudelmasi on kuin jäähtynyt aamupuuro" ja runon loppu,
miten keksitkään tuon tavan millä kirjoitat.
"Jaettu elämä" tunteita, tunteita, tunnetta niin että väräjää
ja viimeinen säkeistä kruunasi runon.
En voi sanoa kuin kiitos tästä lukuhetkestä, luin taaksepäin runojesi kirjoa. :)- Tequila sunset
Olipa huippu yllätys että olit lukenut useita runoja "takautuvasti". Totta puhuen olen joskus itsekin lukenut vanhoja runojani ja miettinyt että monenlaisissa tunnetiloissa on tullut kirjoiteltua. Ehkä runot, tai joku yksittäinen runo, avautuu sellaiselle henkilölle jolla on ollut samanlaisia kokemuksia ja tuntemuksia.
Tunteet on monesti voimakkaita mutta kyllä niiden pakkaaminen lyhyeen luettavaan muotoon vaatii joskus pitkät supistukset :o).
Lämmin kiitos mielenkiinnostasi!
- Mysteriet
Mutta kauneus asuu sanoissasi!
- Tequila sunset
...tietokoneen näyttöä. Ajatukset ui jotenkin syvällä tänään. Tulosta ei synny millään saralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504