tuijotan tuleen
rantasaunan pienessä takassa
toinen tuli sisälläni
rakkauden liekeissä
sydämen tuohet käpristyvät
muuttuvat ikävästä mustiksi
välillä tuskaksi leimahtaen
onnelliset hetket
lentelevät kipunoina katseessa
kaipauksen harmaa tuhka
maistuu jokaisessa suupalassa
puut takassa palavat loppuun
minä istun ja tuijotan
hiipuvaan hiillokseen
hiipuvin sydämin
Tuijotan tuleen
10
242
Vastaukset
- Yölintu**
mahtava runo
tää on kyllä mielestäni
parhaimpia runojasi,
sen tunnelman herkän,
tuskaisan,,
kaunis kiits, tsemppiä ja iloa
päivääsi** :))- Tequila sunset
Minä olin vähällä haudata tuon pöytälaatikkoon kun tuntuu itsestäni niin rikkonaiselta, tai luettelomaiselta. Hyvä jos joku tykkää :o).
Kiitos!
Noin minäkin kerran olen istunut,
raskasta, mutta parantavaa!
Sisupastilleja, joihin on lisätty rakkausmixtuuraa,
lähtee pikalinjassa tulemaan sinnepäin, Dundee:)- Tequila sunset
Hyppään kamppeisiin ja ajelen punaisella ladalla maitolaiturin viereen oottelemaan postiautoa ;o)...
- lindalinda1
tulesi on synnyttänyt Sinussa mitä satuttavamman
runon taas kerran.
Mies, Sinulla on taito hyppysissä. Älä anna sen
rapistua olemalla kirjoittamatta, ethän ?
Nautinnollisen haikea runo.- Tequila sunset
Kiitos sinulle kun jaksat lueskella näitä runoja. Taas kerran oli kovin vaikea kirjoittaa vaikka sisällä olikin voimakas mielikuva tilanteesta.
kun runosi huomasin ja lukunautinnon itselleni suvaitsin.
Tämäkin tunne runo, niin kipeän kauniisti kuvailet sydämen suuria tunteita,
kun taas edellinen runosi "käytkö usein täällä" hauskalla huumorilla höystettynä.
"Tunteet" runo puolestaan hellyyttä hehkuen kauniita sanoja tulvillaan,
kuin myös "Elän sinusta" huh huh mitä tunteilua.
"Olet vapaa" ja tuo sanonta "suudelmasi on kuin jäähtynyt aamupuuro" ja runon loppu,
miten keksitkään tuon tavan millä kirjoitat.
"Jaettu elämä" tunteita, tunteita, tunnetta niin että väräjää
ja viimeinen säkeistä kruunasi runon.
En voi sanoa kuin kiitos tästä lukuhetkestä, luin taaksepäin runojesi kirjoa. :)- Tequila sunset
Olipa huippu yllätys että olit lukenut useita runoja "takautuvasti". Totta puhuen olen joskus itsekin lukenut vanhoja runojani ja miettinyt että monenlaisissa tunnetiloissa on tullut kirjoiteltua. Ehkä runot, tai joku yksittäinen runo, avautuu sellaiselle henkilölle jolla on ollut samanlaisia kokemuksia ja tuntemuksia.
Tunteet on monesti voimakkaita mutta kyllä niiden pakkaaminen lyhyeen luettavaan muotoon vaatii joskus pitkät supistukset :o).
Lämmin kiitos mielenkiinnostasi!
- Mysteriet
Mutta kauneus asuu sanoissasi!
- Tequila sunset
...tietokoneen näyttöä. Ajatukset ui jotenkin syvällä tänään. Tulosta ei synny millään saralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763571
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292314Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842023Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085