Mikä perkele siinä Numpossa mättää?
Vaimon liittymä vaihtui ma 1.9., mutta hän ei voi vastaanottaa puheluita. Nyt jo kolmatta päivää jatkunut Radiolinjan tumpelointi aiheuttaa paljon päänvaivaa ja ongelmia, koska hän odottaa puhelua uudesta työpaikastaan, mutta hänelle soittaessa kuuluu vain ilmoitus: Valitsemanne numero ei ole käytössä!!!!!
Totta perkele se on käytössä, kun numero siirrettiin toiselta operaattorilta. Minkä helvetin takia Radiolinja ilmoittaa, että uusi liittymäsi on käytettävissä 1.9 alkaen, mutta liittymä toimiikin vain osittain??? Alkaa vitutuskäyrä olemaan melko korkealla näin amatöörimäisesti hoidetun liittymän siirron takia...
Radiolinjan Numpo kusee pahasti...
4
502
Vastaukset
- aikojasittenkyrsiintynyt
kun rupeat saamaan laskuja radiolinjalta, laittomia viivästyskorkoja ja viikon maksuaikoja et sillee
- Hessu
Numeron siirto on kolmen osapuolen juttu. On luovuttava operaattori, vastaanottava operaattori ja vielä numeroita hallinnoiva taho välissä. Kun yhden systeemi klikkaa, on soppa valmis.
Mitä olen luotettavalta taholta kuullut, on suurimmalla operaattorilla niin paljon lähtijöitä, et eivät kerkiä numeroita vapauttamaan verkosta. - the raimo
sitten asia korjaantuu,suosittelen soneraa ja saunalahtea
- Ridu
hei!
minulla on ollut ihan samanlaisia ongelmia liittyminen vaihdon suhteen vaikka numero on pysynyt samana.ongelma johtuu siitä että vanha liittymä ei ole oikeasti sulkeutunut eli sulla on kaksi liittymää yhtä aikaa auki joissa on sama numero.puolet puheluista siis menee harakoille.
laita vanha kortti toiseen kännykkään ,niin tärkeät puhelut tulevat jompaan kumpaan kännykkään.ota yhteyttä vanhaan operaattoriin ja myös uuteen ja painosta niitä ja vaadi korvausta.itse sain 3 kk:n perusmaksut ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293135- 1191265
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101145- 58981
- 70969
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26917Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu171899Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66860Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794