Hei! 1.6 lennämme koko perheen kanssa Kreetalle ensimmäistä kertaa. Tyttäremme ovat 14 ja 16- vuotiaat ja isä ja äiti matkassa mukana. Nyt kysyisinkin onko Kreetalla kosmetiikka kauppoja missä myydään kaiken merkkistä kosmetiikkaa. Esim. Teneriffalla niitä on joka kadun kulmassa. Vai ostammeko lentoaseman tax-freestä tai koneesta? Tiedän että Kreetalla on kreikkalaista kosmetiikkaa, mutta kiinnostaa kyllä muutkin. T: Kiitollisina vastausta odottaen meikkien suurkuluttajat :)) !
Kosmetiikka kauppoja
7
1521
Vastaukset
- Body Shop
joten kannattaa tarkentaa minne päin Kreetaa olette menossa?
- Helios*
Menemme Kato stalokseen. Platanias ja Hania tietysti lähimpinä paikkoina joista voisi kosmetiikkaa etsiä. Ja vuokraamme auton viikoksi jolla huristelemme pitkin poikin saarta. Ellei ole se bensa lakko?
- Haniassa
Helios* kirjoitti:
Menemme Kato stalokseen. Platanias ja Hania tietysti lähimpinä paikkoina joista voisi kosmetiikkaa etsiä. Ja vuokraamme auton viikoksi jolla huristelemme pitkin poikin saarta. Ellei ole se bensa lakko?
on yksi kosmetiikkakauppa. Sijaitsee pääkadulla, aika lähellä 1886 puistoa (isoin taksiasema lähellä venetsialaista satamaa). Kävelysuunta kohti kauppahallia tien oikealla puolella. Itse yleensä ostan kosmetiikka tuotteet lähtöpäivällä lentokentällä koska valikointi on aina parempi taxfree myymälässä kuin lomakohteessa.
Saaren pääkaupungissa, Iraklionissa, saattaa olla useampi liike jossa myydään kansainvälisiä kosmetiikkatuotteita mutta tosiaan en ole varma asiasta koska omana päämääränä ei ole lomalla juosta ja ostaa kosmetiikkaa vaan nauttia oloista.
Kreetalla myydään paljon oliiviöljypohjaisia kasvo- ja hiustuotteit, näitä ostan ja annan tuliaisina sukulaisille ja tuttaville ja tottakai omaan käyttöön.
Joten vastaus kysymykseen että onko Kreetalla samallalailla kosmetikkaa myynnissä kuin Teneriffalla, niin: Ei ole.
Jäitä hattuun ja nautttikaa autolla ajaamisesta! Viikon aikana ehtii nähdä ja kokea paljon kun on oma auto menopelinä! Muistakaa vain varoa noita tuhansia lampaita:)
- paljon esillä
mutta varsinaisia meikkikauppoja ei kovin paljon tullut vastaan ainakaan Haniassa, Plataniaksessa ja Agia Marinassa. Kopio-parfyymejä myytiin turistikaupoissa, hinnat n. 3 € / pullo. Oliivipohjaisia voiteita, pesuaineita, saippuoita oli paljon, edullisia. Ihania tuoksuja ja käytössäkin miellyttäviä. Aurinkolasimyymälöitä monia - yksi hyvä Plataniaksen ja Agia Marinan rajalla pääkadun varrella vasemmalla, paljon telineitä ulkosalla. Kun ostimme parit-kolmet lasit, n. 10 € / kpl (Nike ym), saimme kaupanpäällisiä kympillä ym. Tosi ystävällisiä myyjiä kaikissa kaupoissa. kenkiä, sandaaleja, laukkuja paljon seillä, jnkv. mausteita, liinoja, muita tekstiilejä.
- helios*
Taas viisastuimme eli teemme kosmetiikka ostokset sitten kentillä! Kiitos ja mukavaa kesää teille! Ah..kengät, laukut intohimojani....
- kallista ainakin
helios* kirjoitti:
Taas viisastuimme eli teemme kosmetiikka ostokset sitten kentillä! Kiitos ja mukavaa kesää teille! Ah..kengät, laukut intohimojani....
Tulin juuri vappuna Kreetalta ja onneksi ostin silmänympärysvoiteen jo ennakkoon lentokoneesta.
(siis tilasin ennakkoon)
Ostin Estee Lauderin voiteen ja hinta oli lentokoneessa 45€, taxfreessä Haniassa täysin sama puteli maksoi 116€
Muita tuotteita ei sitten tullut katseltuakaan kosmetiikkaosastolta.
Makeiset olivat myös hirveissä hinnoissa taxfreessä, paljon kalliimpaa kuin lähikiskalla suomessa.
Mutta tosiaan, meikkien ja hajusteiden hintoja en katsellut.
Hyvää matkaa!
- meikkari
Saattaa olla tyhmä kysymys mutt miks pitäis ostaa kosmetiikkaa kreetalta? Eiks vois ottaa ihan suomesta ostettuja mukaan? Vai? :D
voiko joku kertoaasiasta lisää? =) =) =) =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849