Miten aiotte suhtautua silmälaseihin hääpäivänänne tulevat morsiot? Itse en voi käyttää piilolinssejä kuin noin 8 tuntia yhteen menoon ja sitten jo silmät punoittaa! Millaiset sankalasit käyvät mielestänne hääpuvun kanssa? Hennon metalliset sangat? Ajattelin hommata häihin uudet silmälasit.
Rillit ja morsian?
5
873
Vastaukset
- jösses....
Ihan sellaiset lasit, jotka ovat mielestäsi kauniit ja sopivat kasvojesi muotoon. Ei pidä tehdä ongelmaa tuosta.
- Rouva O
Pysähdyin miettimään, minkä näköinen oma mies olisi ollut hääpäivänä ilman laseja/piilolinsseillä tai uusissa, minulle oudoissa pokissa... En olisi varmasti edes tunnistanut, niin paljon silmälasit hallitsevat koko persoonaa.
Valitse sinä itsellesi ensin sopivat sangat ja sovita hääpuku silmälasien (oman persoonallisuutesi) mukaan. Tärkeintä lienee, että olet oman itsesi näköinen. - vaan..!
Osta sellaiset, kun sinusta tuntuu hyvältä ja joita voit myöhemminkin käyttää! Lasit on ok niitä pitäville hääpäivänäkin. Ilman laseja oleva rillipää tuntuu muistakin oudon kaljulta, jos on vain "kerran elämässään" ilman laseja...
Sama meikin kanssa. Jos morsian ei koskaan meikkaa tai meikkaa hyvin vähän ja hääpäivänä laitattaa jossain meikkaajalla hirveän maskin päälle, niin se on kamalaa! Meikattua, normaalisti vähän meikkaavaa morsianta ei edes kunnolla tunne silloin.
Laita siis rohkeasti vaan lasit jo hyvissä ajoin, niin saat ne ajettua sisään. :)- Silmälasien takaa
Jostain syystä, vaikka pidän silmälaseja päivittäin, silti haluan laittaa hääkuviin piilolinssit! Eli laitan linssit aamusella ja illalla silmien kuivuessa kietaisen uudet rillit päähän.
Koskaan en muutenkaan juhliessa ole silmälaseja pitänyt (siis esim vkonloppuna baariin lähtiessä) ja jotenkin ne ei musta sovi häämekon kanssa! Katsokaapa vaikka netin kuvia, missään niissä ei ole kenelläkään morsiamella silmälaseja. - ....
Silmälasien takaa kirjoitti:
Jostain syystä, vaikka pidän silmälaseja päivittäin, silti haluan laittaa hääkuviin piilolinssit! Eli laitan linssit aamusella ja illalla silmien kuivuessa kietaisen uudet rillit päähän.
Koskaan en muutenkaan juhliessa ole silmälaseja pitänyt (siis esim vkonloppuna baariin lähtiessä) ja jotenkin ne ei musta sovi häämekon kanssa! Katsokaapa vaikka netin kuvia, missään niissä ei ole kenelläkään morsiamella silmälaseja.Ihan pakko kysyä, et onko malleilla yleensäkään silmälaseja päässään mallikuvissa...?
Minä laitan samat silmälasit mitkä vasta keväällä hommasin: mustat paksu sankaiset! Ne on osa minua, ja sellainen aion olla myös päivänä jolloin sanon tahdon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171087124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?113479Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2382416Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252288Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31650- 1941225
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491204- 721170
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591039Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77989