R32

Dr. Reckeweg

Toimiiko kuumiin aaltoihin ja alkaviin vaihdevuosioireisiin? Olisko kellään kokemusta esim. mitä sivuvaikutuksia?

7

2086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdessä---

      ketjussa oli joku kokeillut Herra Reckewegin ripulitippoja, eikä ollut auttanut sitten niin yhtään. Eli jos Herra Reckewegin ripuli ei pullotettuna auttanut, niin ei varmaan hänen vaihdevuosioireet ja kuumat aallotkaan auta mitään pullotettuina.

      Mutta odota hetki, kirjoitan kohta uuden viestin jossa puolustan näitä Reckewegin vaihdevuosirakeita, niin saat sitten vahvistuksen sille että ne toimivat ja vieläpä oikein hyvin.

      • vastauksesta!

        Suhtaudut varmaan yhtä kannustavasti syöpäsairaan hoitoon ja virtsatietulehdusten hoitoon? No tämä suomi24 onkin pelkkä provo ja lässynlässyn palsta, joten mitä muuta voi odottaakaan...kunhan kokeilin...siirrytään "asiapalstoille"! Toivottavasti keksit muutakin tekemistä, kun notkua netissä...luultavasti et!:)


      • minun
        vastauksesta! kirjoitti:

        Suhtaudut varmaan yhtä kannustavasti syöpäsairaan hoitoon ja virtsatietulehdusten hoitoon? No tämä suomi24 onkin pelkkä provo ja lässynlässyn palsta, joten mitä muuta voi odottaakaan...kunhan kokeilin...siirrytään "asiapalstoille"! Toivottavasti keksit muutakin tekemistä, kun notkua netissä...luultavasti et!:)

        ongelmani jos kerran jo valmiiksi luotat homeopaattisiin aineisiin kuin kallioon ja silti täällä kyselet niiden tehosta.

        Jos minä luottaisin homeopatiaan niinkuin sinä, että sellainen vastaus mitä et halua kuulla saa sinut nälvimään ihmisiä, minä en ehkä sinuna kyselisi tällaiselta palstalta yhtään mitään vaan kokeilisin itse.

        Säälin kerjääminenkö on sinun ainoa aseesi tässä väittelyssä? Sinä et ole syöpäsairas eikä sinulla ole virtsatietulehdusta, vaan sinullahan oli kuumia aaltoja ja muita vaihdevuosien tuomia ongelmia. Luuletko että hoitaisin sairasta ihmistä sellaisilla aineilla joilla ei ole osoitettu koskaan mitään tehoa olevan? En tosiaankaan, minä hankkisin sairaalle oikeaa hoitoa joka tepsii!

        Älä syytä S24:ää siitä että minä kirjoitin sinulle vastauksen jota et osannut odottaa.

        Minä notkun netissä ihan yhtä paljon kuin sinäkin, joten yritätkö tosiaan väittää että minulla ei olisi elämää? Aika onneton ja ponneton yritys loukata toista, sillä ajattelehan hieman pidemmälle: Sinähän tässä olet tainnut netissä vaania minua hieman liian pitkään jos kerran tapani noin hyvin tiedät että notkun netissä. Kannattaisiko hankkia jokin toinen harrastus kuin minun vaaniminen?

        Mutta ehkäpä sinulle tosiaan sopii paremmin sellainen että et edes yritä tulla muiden ihmisten ilmoille vaan läsit siellä omassa turvallisessa perhe-elämässäsi vaihdevuosiesi keskellä, jolloin tiedät että ainakin saat turvallisia vastauksia kysymyksiisi. Katsos kun tämä oikea maailma jossa ihmiset saavat esittää vapaasti mielipiteitä ja kommentteja voi olla joskus aika raaka ja julma paikka.


      • hyviä tuotteita!
        minun kirjoitti:

        ongelmani jos kerran jo valmiiksi luotat homeopaattisiin aineisiin kuin kallioon ja silti täällä kyselet niiden tehosta.

        Jos minä luottaisin homeopatiaan niinkuin sinä, että sellainen vastaus mitä et halua kuulla saa sinut nälvimään ihmisiä, minä en ehkä sinuna kyselisi tällaiselta palstalta yhtään mitään vaan kokeilisin itse.

        Säälin kerjääminenkö on sinun ainoa aseesi tässä väittelyssä? Sinä et ole syöpäsairas eikä sinulla ole virtsatietulehdusta, vaan sinullahan oli kuumia aaltoja ja muita vaihdevuosien tuomia ongelmia. Luuletko että hoitaisin sairasta ihmistä sellaisilla aineilla joilla ei ole osoitettu koskaan mitään tehoa olevan? En tosiaankaan, minä hankkisin sairaalle oikeaa hoitoa joka tepsii!

        Älä syytä S24:ää siitä että minä kirjoitin sinulle vastauksen jota et osannut odottaa.

        Minä notkun netissä ihan yhtä paljon kuin sinäkin, joten yritätkö tosiaan väittää että minulla ei olisi elämää? Aika onneton ja ponneton yritys loukata toista, sillä ajattelehan hieman pidemmälle: Sinähän tässä olet tainnut netissä vaania minua hieman liian pitkään jos kerran tapani noin hyvin tiedät että notkun netissä. Kannattaisiko hankkia jokin toinen harrastus kuin minun vaaniminen?

        Mutta ehkäpä sinulle tosiaan sopii paremmin sellainen että et edes yritä tulla muiden ihmisten ilmoille vaan läsit siellä omassa turvallisessa perhe-elämässäsi vaihdevuosiesi keskellä, jolloin tiedät että ainakin saat turvallisia vastauksia kysymyksiisi. Katsos kun tämä oikea maailma jossa ihmiset saavat esittää vapaasti mielipiteitä ja kommentteja voi olla joskus aika raaka ja julma paikka.

        Etsi hyvä homeopaatti ja pyydä häneltä apua vaihdevuosivaivoihisi. Mikäli asuisit Hgissä, saat vaivattomasti homeop.tuotteita Circulum Farmasiasta, Hakaniemestä. Toimittavat myös postitse tilauksesta(jos asut muualla Suomessa). Kuumiin aaltoihin sopii hoidoksi myös Bachin kukkatipat tai kiinal. akupunktio, joka tasapainottaa hormonaalista toimintaa niin, että kiukku, alakuloisuus, yöhikoilut yms. lievenevät, kunnes häviävät kokonaan.
        Kokemusta on - hoitajana :).


      • real world
        minun kirjoitti:

        ongelmani jos kerran jo valmiiksi luotat homeopaattisiin aineisiin kuin kallioon ja silti täällä kyselet niiden tehosta.

        Jos minä luottaisin homeopatiaan niinkuin sinä, että sellainen vastaus mitä et halua kuulla saa sinut nälvimään ihmisiä, minä en ehkä sinuna kyselisi tällaiselta palstalta yhtään mitään vaan kokeilisin itse.

        Säälin kerjääminenkö on sinun ainoa aseesi tässä väittelyssä? Sinä et ole syöpäsairas eikä sinulla ole virtsatietulehdusta, vaan sinullahan oli kuumia aaltoja ja muita vaihdevuosien tuomia ongelmia. Luuletko että hoitaisin sairasta ihmistä sellaisilla aineilla joilla ei ole osoitettu koskaan mitään tehoa olevan? En tosiaankaan, minä hankkisin sairaalle oikeaa hoitoa joka tepsii!

        Älä syytä S24:ää siitä että minä kirjoitin sinulle vastauksen jota et osannut odottaa.

        Minä notkun netissä ihan yhtä paljon kuin sinäkin, joten yritätkö tosiaan väittää että minulla ei olisi elämää? Aika onneton ja ponneton yritys loukata toista, sillä ajattelehan hieman pidemmälle: Sinähän tässä olet tainnut netissä vaania minua hieman liian pitkään jos kerran tapani noin hyvin tiedät että notkun netissä. Kannattaisiko hankkia jokin toinen harrastus kuin minun vaaniminen?

        Mutta ehkäpä sinulle tosiaan sopii paremmin sellainen että et edes yritä tulla muiden ihmisten ilmoille vaan läsit siellä omassa turvallisessa perhe-elämässäsi vaihdevuosiesi keskellä, jolloin tiedät että ainakin saat turvallisia vastauksia kysymyksiisi. Katsos kun tämä oikea maailma jossa ihmiset saavat esittää vapaasti mielipiteitä ja kommentteja voi olla joskus aika raaka ja julma paikka.

        Minä se vaan hoitaisin sairasta ihmistä, jos tietäisin, että vastaavalla keinolla ihmiset läpi vuosikymmenten ovat parantuneet. Edellyttäen tietenkin, että hoidettava näin tahtoo toimittavan. Tiedemaailman tietämättömyys on huono selitys jättää hoitamatta.

        Tämä oikea maailma on sellainen, että omaa mieltään saa kuunnella vapaasti ja tarvittaessa antaa sille homeopaattista tukea toisten mielistä riippumatta. Hahnemannin lisäksi myös toinen tohtorismies patologi Bach oli hyvin kärryillä ihmisen mielen problematiikasta. Hänellä oli tapana hoitaa myös pelkillä kääreillä, jotka oli kastettu Bachin tippoja sisältäneeseen veteen. Toimivat oivallisesti myös vaihdevuosioireissa edellyttäen että oikeat tipat on valittu (mm Pine ja Star of Bethlehem hyvinä esimerkkeinä tietyissä tapauksissa).


      • Kiitos
        real world kirjoitti:

        Minä se vaan hoitaisin sairasta ihmistä, jos tietäisin, että vastaavalla keinolla ihmiset läpi vuosikymmenten ovat parantuneet. Edellyttäen tietenkin, että hoidettava näin tahtoo toimittavan. Tiedemaailman tietämättömyys on huono selitys jättää hoitamatta.

        Tämä oikea maailma on sellainen, että omaa mieltään saa kuunnella vapaasti ja tarvittaessa antaa sille homeopaattista tukea toisten mielistä riippumatta. Hahnemannin lisäksi myös toinen tohtorismies patologi Bach oli hyvin kärryillä ihmisen mielen problematiikasta. Hänellä oli tapana hoitaa myös pelkillä kääreillä, jotka oli kastettu Bachin tippoja sisältäneeseen veteen. Toimivat oivallisesti myös vaihdevuosioireissa edellyttäen että oikeat tipat on valittu (mm Pine ja Star of Bethlehem hyvinä esimerkkeinä tietyissä tapauksissa).

        Bach oli merkittävä parantaja. Toki hän oli lääkärikin, mutta erottaa olennainen epäolennaisesta eli se, hoidetaanko potilasta sisäisesti vaiko ulkoisesti kukkaterapialla edellyttää oivallusta, näkemystä, parantajan taitoa. Kunnioitan häntä suuresti ja arvostan hänen ponnistuksiaan itseään säästämättä etsiä parannusta ihmiskunnalle.

        Tänä päivänä ihmiset ovat paljolti hukanneet itsensä. Terveydenhoidossa hoitoa etsivää vahingoitetaan säälittä, ja vielä sittenkin hänen vahingoituttuaan lyöminen jatkuu. Näin etenkin rokotteiden kohdalla. Yhä useammat kertovat, etteivät he voi luottaa juuri mihinkään terveydenhoidollisiin ohjeisiin, koska ovat jo vahingoittuneet niistä ja saaneet pysyvät vammat.

        Nettipalstoja riivaavat herjaajat, jotka tietävät kaikesta kaiken, eivätkä kunnioita ketään. Mielenterveyden murruttua tällaista asennetta on vaikea korjata. Rokotteisiin maailmalla pakotetaan mitä mielikuvituksellisimmin keinoin. Ihmisistä on tullut politiikan ja teollisuuden heittopusseja, joita kohtaan myötätuntoa ei tarvitse tuntea.

        Skeptikot vitsailevat karmalla ja naureskelevat tuonpuoleisella. Entäpä mitä Pyhä kirja ja sen Jumala sekoiluista kertovat. Näiden lähteiden perusteella kosto on aina taivaan, ei ihmisen käsissä. Vaikka Jumalan anteeksianto on totta, rankaisematta Hän ei lupaa jättää. Siis anteeksianto ja rangaistus vielä kylkiäisenä. Jumalan suosikki kuningas Daavid sai tämän kokea, niin anteeksiannon kuin rangaistuksenkin, koskapa oli mennyt ylittämään sallitun rajat.

        Nämä maalliset nykyjumalat eivät rangaistuksista perusta tai niitä pelkää. Mutta anteeksiantoa hekin tulevat anelemaan, sitten joskus. Tätä uskontokorttia en nyt aio pyytää anteeksi, vaikka jotkut tästä sekoaisivatkin.

        Kiitos erittäin huomionarvoisesta Bach–kääre–muistutuksesta. Tri Bach oli hyvin selvillä ihmismielestä, sen vahvuuksista kuin heikkouksistakin.


    • Kokkokoo

      Jos joku vielä eksyy tähän keskusteluun niin...... Tipoista ei ole muuta iloa kuin ehkä desinfioi suuta tipoissa olevan alkoholin vuoksi. Humpuukitippoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe