Ostin tuollaisen kiinan pyörän viikonloppuna kylmänä sitä ei meinannut saada käyntiin ( 10) äänet on kyllä mahtavat tuon kokoseen pyörään tuo sopii todella hyvin aloittelevalle 2 pyöräisen kuljettajalle mahtavan vääntönsä vuoksi (voi sohlata vaihteiden kanssa jaksaa vetää alakierroksilla hyvin. Itselläni ei kokemusta polkupyörää isommasta kaksipyöräisestä. Naapurisovun ylläpitämiseksi tuota pitäisi kyllä saada hiljaisemmaksi papattaa kun harley davidson:D Minulle 172cm pitkälle aikuiselle tuo on istumakorkeudeltaan sopiva. Hinta/laatu suhde mökkipyöräksi on minusta hyvä. Vielä kun saisi tyhjäkäynnin säädettyä kohdalleen ei meinaa käydä ilman puoliryyppyä tyhjäkäyntiä.
Fude 150 kokemuksia
Lelujen ystävä
1
989
Vastaukset
- 1000cc
kaasarista siellä on kaksi ruuvia(suutimia)kierrä kummatkin kiinni ja sen jälkeen n, kierros auki ja lähde siitä etsimään sopivaa tyhjä käyntiä(lähempänä kantta oleva ruuvi on ilma ruuvi toinen hiukan isompi on seos ruuvi jolla saa säädettyä tyhjäkäyntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693