Ostin tuollaisen kiinan pyörän viikonloppuna kylmänä sitä ei meinannut saada käyntiin ( 10) äänet on kyllä mahtavat tuon kokoseen pyörään tuo sopii todella hyvin aloittelevalle 2 pyöräisen kuljettajalle mahtavan vääntönsä vuoksi (voi sohlata vaihteiden kanssa jaksaa vetää alakierroksilla hyvin. Itselläni ei kokemusta polkupyörää isommasta kaksipyöräisestä. Naapurisovun ylläpitämiseksi tuota pitäisi kyllä saada hiljaisemmaksi papattaa kun harley davidson:D Minulle 172cm pitkälle aikuiselle tuo on istumakorkeudeltaan sopiva. Hinta/laatu suhde mökkipyöräksi on minusta hyvä. Vielä kun saisi tyhjäkäynnin säädettyä kohdalleen ei meinaa käydä ilman puoliryyppyä tyhjäkäyntiä.
Vastaukset 1
- 1000cc
kaasarista siellä on kaksi ruuvia(suutimia)kierrä kummatkin kiinni ja sen jälkeen n, kierros auki ja lähde siitä etsimään sopivaa tyhjä käyntiä(lähempänä kantta oleva ruuvi on ilma ruuvi toinen hiukan isompi on seos ruuvi jolla saa säädettyä tyhjäkäyntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405