Terve,
Täytyy tässä nyt aivan julkisesti hieman avautua, kun on alkanut peli jostakin syystä kulkemaan. Vuoden päivät pelasin tappiolla, mutta nyt on reilu kuukausi vedetty 100-200 euron voittoja per päivä.
Kaikista pelottavinta oikeastaan on se, että mitään järkyttävää strategian muutosta en ole tehnyt.. No, okei en lähde enää neppailemaan huonoilla korteilla ja keskityn yhteen (1-2 taalan) pöytään kerrallaan, jossa on yllättävän helppo tuplata pelikassa - toki tuuriakin tarvitaan.
Ilmeisesti ainakin PAF:lle on tullut niin paljon uusia ja kokemattomia pelaajia mukaan että niistä riittää voittoja jopa minun kaltaisilleni jonkin verran pelanneille, riittävillä perslihaksilla & hermoilla varustetuille pelaajille.
Voi olla, että palaan kuukauden kuluttua uudelleen asiaan ja olen jälleen onnellisesti tappiolla, mutta saas nähärä kuin äijän käy.. :)
Niin ja vielä yksi havainto: jostain kumman syystä en pärjää samalla strategialla PartyPokerissa - ihmeellinen on Pokerin maailma!
.. tai sitten Partyn puolella on parempi pelaajien taso, jota kuitenkin hieman epäilen..
kuukausi voitollista pokeria
4
638
Vastaukset
- Tellustelija
Itse viestittelin kenties kuukausi sitten vähän vastaavanlaista. Ei meinannut hävitä millään. Nooooooh ans olla, nyt on tilanne vaihteeksi muuttunut, eli ihan ihmeellistä tämä pokerin peluu on.
No, pari päivää taas on hiukan saanut korjailtua osakkeita, mutta kuitenkin reilusti kirittävää 3 viikon takaiseen tilanteeseen.
Kuvaavaa tilanteelle eilinen aloitus, eka pelattu käsi 77, korotin 4x ja yks mukaan. Flop 336, korotus ja kaveri veti allinin. Vähän piti miettiä, mutta eikun mukaan (aloitan yleensa aika pienellä stäkillä, ehkä 1/3 muitten vastaavasta. Nyt tyyppi jolla hiukka itseä vähemmän nappulaa). Q6 oli perhana ostanut flopin ja sinänsä looginen veto häneltä siihen... No, homma loppui sitten Q riveriin. Jäi hilut käteen, enkä ehtinyt ostaa lisää kun iski KK kouraan. Vähät rahat heti keskelle, ja sen voitin. Harmittavaa oli, että 2 kaveria pelasi jaon sillä tavalla, että JOS olisin sen edellisen jaon voittanut, NIIN olisi ollut rahaa pelattavaksi ja tullut oikeinkin hyvä potti käteen. Nyt en saanut edes koko pohjastäkkiä takasin. Loppuaika, reilu tunti, meni sitten hissutellessa. Sain tosin tuplattua rahat, mikä sinänsä ok, etenkin aikaisempien päivien kokemusten perusteella. Mutta kuitenkin jokin jäi kaivertamaan...
Että aina ei voi voittaa, vaikka voittaiskin.
T:Tellustelija- Neppiskapa
jep, tuota pohjastäkkiä on hyvä refreshailla tuon tuosta ;-)
Itse olen omaa peliäni pyrkinyt parantamaan siten ettei yritä liikaa pakkovoittoja ja jos ja kun häviää niin ei sitten aivan sairaasti raivona kerralla..
Helposti häviät muutamassa tunnissa useamman päivän tienestit eli minulla toimii parhaiten varovasti riittävän pienissä pöydissä..
Useamman kerran olen hakenut vauhtia pienemmistä pöydistä kun isommissa ei tuo hermo jostain kumman syystä tunnu pitävän.. ;) - Tellustelija
Neppiskapa kirjoitti:
jep, tuota pohjastäkkiä on hyvä refreshailla tuon tuosta ;-)
Itse olen omaa peliäni pyrkinyt parantamaan siten ettei yritä liikaa pakkovoittoja ja jos ja kun häviää niin ei sitten aivan sairaasti raivona kerralla..
Helposti häviät muutamassa tunnissa useamman päivän tienestit eli minulla toimii parhaiten varovasti riittävän pienissä pöydissä..
Useamman kerran olen hakenut vauhtia pienemmistä pöydistä kun isommissa ei tuo hermo jostain kumman syystä tunnu pitävän.. ;)Menin sitten eilen illalla tekemään tän pelaajien klassikon... foldasin vahingossa ässäkäden ennen floppia, kun piti pistää allin.
Jos olisin viisas, niin oppisin tästä ainakin sen, että telkkua EI kannata katsoa pelatessa. Mutta en vaan ole niin viisas...
Samperi vaan, kun sama tyyppi, mikä voitti ko. käden (olisi kyllä ässille hävinnyt) nöyryytti onnekkaasti muutamaa kättä myöhemmin minua uudestaan. Floppasin suoran, mutta kaveri sai täyskäden riverillä (tämä alliniksi turnissa). Vähän kyllä otti pattiin. Silti onnistuin pitämään illan hiukan voitollisena, joka oli kyllä jo pieni ihme...
T:Tellustelija
- pelaajat voivat olla avuksi
Voipi olla että uudetkin pelaajat sekoittavat peliä... Monethan shottaavat vielä noissa lukemissa joten saattaa onnikin sattua kohdalle... Tosin tuossa limiitissä ei ole kyllä mikään ihme myös hävitä kokeneemmille haille paljon rahaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778