Hypnologian suolahoito: räikeää!!!

JÄRKYTTYNYT

Järkyttävää höpöä Hypnologiassa (Suggestomedia ja SHY) verenpaineen ja elektrolyytti- ja nestetasapainon säätelystä! Kuka vastaa näin estottoman harkitsemattoman "sairaanhoitoneuvonnan" seurauksista, esim. sydän- tai munuaispotilaalle???? Hypnologian suolaus on varmasti monelle viimeinen hupsutus!!!

"On todistettu, että kahden alkuaineen ruokasuola, natriumkloridi, nostaa verenpainetta. Tämän tiedon perusteella jotkut lääkärit kieltävät kaikki suolat korkeasta verenpaineesta kärsiviltä potilailta. (Ihme kyllä, kun olet riittävän sairas, pääset silti sairaalassa suolaliuostiputukseen). Verenpaine ei nouse yli 84 mineraalin merisuolalla. Esimerkiksi tohtori Jacques De Langre (Seasalts Hidden Powers, 1987) havaitsi merisuolan normalisoivan verenpaineen olipa verenpaine sitten liian korkea tai liian alhainen. Hän tutki Atlantin aurinkokuivattua merisuolaa 30 vuoden ajan ja havaitsi myös, että merisuola poistaa nestekertymää ja ummetusta ja ehkäisee suonenvetoja, lihaskramppeja ja rytmihäiriöitä. Noin parinsadan merisuolaveden juojan otoksella olen itse havainnut nopeimpien aikuisten tiputtavan korkean verenpaineensa merisuolavedellä noin kahdessa kuukaudessa normaalilukemiin. Samalla myös ylipainoisilla painokin tippuu joitakin kiloja. Jos verenpaine saavuttaa normaalilukemat, merisuolan juomista ei kuitenkaan kannata lopettaa, koska todennäköisesti kehosi tarvitsee vielä runsaasti lisää mm. magnesiumsuoloja (ainakin kuivatun veren analyysissä magnesiumpuutos on vielä selvästi havaittavissa). Voit pitää annostuksen hieman pienempänä, vaikkapa puolessa teelusikallisessa. Omasta kokemuksesta voin sanoa yli vuoden verran lähes päivittäin merisuolavettä juoneena, että minulla on jatkuvasti hyvä olo. Päivittäinen merisuola-annokseni on ollut teelusikallinen."

18

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kohtuuton

      Hypnologiassa tarjottu NaCl-päiväannos ei ole kohtuuton, mutta muut väitteet aivan mahdottomia. Tällaiset päästöt antavat uuden merkityksen sanoille "maallikkoterapia" ja "huuhaa".

    • mutta..

      evvk..!

      • riskitkö?

        Sairaanhoitoneuvon riskitkö eivät voisi vähemmän kiinnostaa!? Aikas jännä asenne. Ootko suggeri vai hypnovalmentavainen?


    • ...........................

      Minäkin tiedän ihmisiä, joiden verenpaine on laskenut normaalille tasolle merisuolan käytön seurauksena (puhdistamaton atlantin merisuola). Se maistuukin paljon paremmalle. Siksi en ruuanlaitossa mitään raffinoitua haitallista suolaa käytäkään.

      Tuossa merisuolassa on kaikkia mineraaleja oikeassa suhteessa. Käsittääkseni tämä luonnollinen mineraaliyhdistelmä tekee sen, että natrium ei keräänny elimistöön. Jos käyttää raffinoitua puhdasta natriumkloridia, tämä mekanismi ei toimi, ja verenpaine nousee.

      Lisäksi siinä on todella paljon magnesiumia. Aikaisemmin kärsin levottomista jaloista. Diasporal magnesiumvalmiste auttoi hetkellisesti. Nyt kun olen vuoden käyttänyt merisuolaa ovat lihakset todella rennon tuntuiset. Jos nyt otan diasporalia, menee vatsa ihan kuralle. Tämä johtuu siitä, että olen merisuolasta saanut niin paljon magnesiumia, että taso on riittävä, eikä mitään ylimääräisiä valmisteita tarvita.

      • "höpöhöpö"

        Mg- ja ennen kaikkea kaliumpitoisuudet merisuolassa eivät riitä eikä ylimääräisillä annoksilla pidä omin päin itseään "lääkitä". Oma henkilökohtainen tuntemuksesi EI oikeuta kaupitsemaan kyseenalaisia sairaanhoitoneuvoja. Mineraalisuolat kuten Pan-suola, joita suositellaan, eivät ole "luontaista" merisuolaa. Ja tolkku niitten hölväämisessäkin.

        Vastuuttomalla linjalla on Hypnologian toimitus!


      • ..................
        "höpöhöpö" kirjoitti:

        Mg- ja ennen kaikkea kaliumpitoisuudet merisuolassa eivät riitä eikä ylimääräisillä annoksilla pidä omin päin itseään "lääkitä". Oma henkilökohtainen tuntemuksesi EI oikeuta kaupitsemaan kyseenalaisia sairaanhoitoneuvoja. Mineraalisuolat kuten Pan-suola, joita suositellaan, eivät ole "luontaista" merisuolaa. Ja tolkku niitten hölväämisessäkin.

        Vastuuttomalla linjalla on Hypnologian toimitus!

        Ensimmäkin: en ole kaupitellut mitään sairaanhoitoneuvoja.

        Toiseksi: en ole suositellut, enkä itsekään käytä mitään ylimääräisiä suola-annoksia. Käytän puhdistamatonta atlantinmerisuolaa ruuanlaitossa tavallisen suolan sijaan.

        Kolmanneksi: ei kai se merisuola nyt ainoa magnesiumin ja kaliumin ym. lähde olekaan! Niitä on ihan tavallisessa ravinnossa, kuten viljatuotteissa ja hedelmissä.

        Neljänneksi: en puhunut mitään pan-suolasta, enkä muistakaan keinotekoisista mineraalisuoloista, vaan puhdistamattomasta atlantinmerisuolasta, jota saa luontaistuotekaupoista. Se on täysin luonnollista ja turvallista.

        Viidenneksi: minulla on oikeus sanoa, että tunnen ihmisiä, jotka ovat saaneet verenpaineensa oikealle tasolla vaihtamalla tavallisen raffinoidun suolan puhdistamattomaan atlantinmerisuolaan. Se ei ole sairaanhoitoneuvojen kaupittelua.

        Kuudenneksi: en ole ottanut minkäänlaista kantaa mihinkään hypnologiajuttuihin. Kommentoin ainoastaan suolaan liittyvää asiaa.


      • ja Isoista puheista
        .................. kirjoitti:

        Ensimmäkin: en ole kaupitellut mitään sairaanhoitoneuvoja.

        Toiseksi: en ole suositellut, enkä itsekään käytä mitään ylimääräisiä suola-annoksia. Käytän puhdistamatonta atlantinmerisuolaa ruuanlaitossa tavallisen suolan sijaan.

        Kolmanneksi: ei kai se merisuola nyt ainoa magnesiumin ja kaliumin ym. lähde olekaan! Niitä on ihan tavallisessa ravinnossa, kuten viljatuotteissa ja hedelmissä.

        Neljänneksi: en puhunut mitään pan-suolasta, enkä muistakaan keinotekoisista mineraalisuoloista, vaan puhdistamattomasta atlantinmerisuolasta, jota saa luontaistuotekaupoista. Se on täysin luonnollista ja turvallista.

        Viidenneksi: minulla on oikeus sanoa, että tunnen ihmisiä, jotka ovat saaneet verenpaineensa oikealle tasolla vaihtamalla tavallisen raffinoidun suolan puhdistamattomaan atlantinmerisuolaan. Se ei ole sairaanhoitoneuvojen kaupittelua.

        Kuudenneksi: en ole ottanut minkäänlaista kantaa mihinkään hypnologiajuttuihin. Kommentoin ainoastaan suolaan liittyvää asiaa.

        Jutut vähän muuntuu, mutta hyvä onhan, asia vakava: kyse on sairaistakin lähimmäisistä:

        - merisuolan K/Mg-pitoisuudet ovat varsin vähäiset esim. pan-suolaan verrattuna. mineraalisuolat ovat luotettavia ja potilaalle lääkärinohjauksessa turvallisia käyttää.
        - onko sinulla mitään näyttöä, että merisuola olisi vaikuttanut jonkun verenpainetautiin?

        Sinulla on totta kai oikeus sanoa mitä tahansa, kuten myös Oy Suggestomedia Ab:n ja SHY:n Hypnologia-lehdelläkin. Mutta muilla on myös oikeus vaatia Sinua perustelemaan aika rankat väitteesi.

        Hypnologia-lehden vastuu on erityisen langettava, koska esiinnytään terapian "asiantuntijatahona".


      • .........................
        ja Isoista puheista kirjoitti:

        Jutut vähän muuntuu, mutta hyvä onhan, asia vakava: kyse on sairaistakin lähimmäisistä:

        - merisuolan K/Mg-pitoisuudet ovat varsin vähäiset esim. pan-suolaan verrattuna. mineraalisuolat ovat luotettavia ja potilaalle lääkärinohjauksessa turvallisia käyttää.
        - onko sinulla mitään näyttöä, että merisuola olisi vaikuttanut jonkun verenpainetautiin?

        Sinulla on totta kai oikeus sanoa mitä tahansa, kuten myös Oy Suggestomedia Ab:n ja SHY:n Hypnologia-lehdelläkin. Mutta muilla on myös oikeus vaatia Sinua perustelemaan aika rankat väitteesi.

        Hypnologia-lehden vastuu on erityisen langettava, koska esiinnytään terapian "asiantuntijatahona".

        Jokainen voi itse vaihtaa muutamaksi kuukaudeksi tavallisen suolansa puhdistamattomaan atlantinmerisuolaan. Siitä ei ole mitään haittaa kenellekään, jos muutenkin käyttää suolaa ruuanlaitossa. Kyse ei ole määrän lisäämisestä, vaan laadun parantamisesta. Pan-suolassa sun muissa "mineraalisuoloissa" ei ole kuin muutamia mineraaleja, ja väärässä suhteessa. Niitä ei voi verrata puhdistamattomaan atlantinmerisuolaan.

        Minä en tiedä mistään suggestomedia/hypnologia sun muista tahoista yhtään mitään, eivätkä ne kuulu tähän millään tavalla, mutta sen tiedän, että jos henkilö jokatapauksessa käyttää ruuanlaitossa tietyn määrän suolaa, niin siitä ei ole hänelle minkäänlaista haittaa vaihtaa se suola paremmanlaatuiseen suolaan, päinvastoin.

        Jos joku, jolla on verenpaine lievästi koholla, siirtyy käyttämään marisuolaa, ja huomaa, että se auttaa, niin eikö se ole hyvä asia? Huono asia se on vain lääkefirmoille, joille verenpainelääkkeet on suuri bisnes. Tunnen ihmisiä, joita merisuola on auttanut ja se on auttanut myös itseäni. Mitään muuta todistusaineistoa minulla ei ole, eikä tarvitse ollakaan. Jokainen voi itse halutessaan kokeilla sitä ja katsoa miltä se tuntuu.

        En minä sano, että se on joku ihmelääke, mutta voihan sitä kokeilla, jos muutenkin suolaa käyttää, kun ei siitä kerran haittaakaan ole, korkeintaan ruuasta tulee paremman makuista. Ja tietysti on hyvä korjata myös muut elämäntavat parempaan uskoon siinä samalla, jos niissä jotain korjaamista on.

        Huhhuh, olipa rankkoja väitteitä.


      • M-S K
        ......................... kirjoitti:

        Jokainen voi itse vaihtaa muutamaksi kuukaudeksi tavallisen suolansa puhdistamattomaan atlantinmerisuolaan. Siitä ei ole mitään haittaa kenellekään, jos muutenkin käyttää suolaa ruuanlaitossa. Kyse ei ole määrän lisäämisestä, vaan laadun parantamisesta. Pan-suolassa sun muissa "mineraalisuoloissa" ei ole kuin muutamia mineraaleja, ja väärässä suhteessa. Niitä ei voi verrata puhdistamattomaan atlantinmerisuolaan.

        Minä en tiedä mistään suggestomedia/hypnologia sun muista tahoista yhtään mitään, eivätkä ne kuulu tähän millään tavalla, mutta sen tiedän, että jos henkilö jokatapauksessa käyttää ruuanlaitossa tietyn määrän suolaa, niin siitä ei ole hänelle minkäänlaista haittaa vaihtaa se suola paremmanlaatuiseen suolaan, päinvastoin.

        Jos joku, jolla on verenpaine lievästi koholla, siirtyy käyttämään marisuolaa, ja huomaa, että se auttaa, niin eikö se ole hyvä asia? Huono asia se on vain lääkefirmoille, joille verenpainelääkkeet on suuri bisnes. Tunnen ihmisiä, joita merisuola on auttanut ja se on auttanut myös itseäni. Mitään muuta todistusaineistoa minulla ei ole, eikä tarvitse ollakaan. Jokainen voi itse halutessaan kokeilla sitä ja katsoa miltä se tuntuu.

        En minä sano, että se on joku ihmelääke, mutta voihan sitä kokeilla, jos muutenkin suolaa käyttää, kun ei siitä kerran haittaakaan ole, korkeintaan ruuasta tulee paremman makuista. Ja tietysti on hyvä korjata myös muut elämäntavat parempaan uskoon siinä samalla, jos niissä jotain korjaamista on.

        Huhhuh, olipa rankkoja väitteitä.

        Minä taas olin huomaavinani että sun rankat väittees kummasti lieveni. Minkäs alan "asiantuntijaksi" ittees väität? Onkos puhtaat jauhot suolapussissas? Outoa on tarina.


      • ..............................
        M-S K kirjoitti:

        Minä taas olin huomaavinani että sun rankat väittees kummasti lieveni. Minkäs alan "asiantuntijaksi" ittees väität? Onkos puhtaat jauhot suolapussissas? Outoa on tarina.

        Kirjoitin tähän ketjuun 3 viestiä. Luin ne vielä äsken läpi. Niiden sisältö ei ole mitenkään muuttunut. "Väitteeni" eivät ole lieventyneet, enkä missään viestissä mitään rankkoja väitteitä ole esittänytkään. Ja edelleen olen ihan samaa mieltä kuin mitä aikaisemmissa viesteissäni kirjoitin.

        Luepas nyt uudestaan kaikki viestini, niin huomaat itsekin.

        En myöskään ole väittynyt itseäni minkään alan asiantuntijaksi. Ammattini ei mitenkään liity näihin juttuihin.

        Mitä niin rankkaa siinä sinun mielestäsi on, jos suosittelen tavallisen raffinoidun suolan KORVAAMISTA puhdistamattomalla atlantinmerisuolalla, koska olen itse kokenut sen hyvät vaikutukset ja muutkin ovat hyvistä vaikutuksesta kertoneet? Kiinnostaisi tietää.


      • VERENPAINE
        ......................... kirjoitti:

        Jokainen voi itse vaihtaa muutamaksi kuukaudeksi tavallisen suolansa puhdistamattomaan atlantinmerisuolaan. Siitä ei ole mitään haittaa kenellekään, jos muutenkin käyttää suolaa ruuanlaitossa. Kyse ei ole määrän lisäämisestä, vaan laadun parantamisesta. Pan-suolassa sun muissa "mineraalisuoloissa" ei ole kuin muutamia mineraaleja, ja väärässä suhteessa. Niitä ei voi verrata puhdistamattomaan atlantinmerisuolaan.

        Minä en tiedä mistään suggestomedia/hypnologia sun muista tahoista yhtään mitään, eivätkä ne kuulu tähän millään tavalla, mutta sen tiedän, että jos henkilö jokatapauksessa käyttää ruuanlaitossa tietyn määrän suolaa, niin siitä ei ole hänelle minkäänlaista haittaa vaihtaa se suola paremmanlaatuiseen suolaan, päinvastoin.

        Jos joku, jolla on verenpaine lievästi koholla, siirtyy käyttämään marisuolaa, ja huomaa, että se auttaa, niin eikö se ole hyvä asia? Huono asia se on vain lääkefirmoille, joille verenpainelääkkeet on suuri bisnes. Tunnen ihmisiä, joita merisuola on auttanut ja se on auttanut myös itseäni. Mitään muuta todistusaineistoa minulla ei ole, eikä tarvitse ollakaan. Jokainen voi itse halutessaan kokeilla sitä ja katsoa miltä se tuntuu.

        En minä sano, että se on joku ihmelääke, mutta voihan sitä kokeilla, jos muutenkin suolaa käyttää, kun ei siitä kerran haittaakaan ole, korkeintaan ruuasta tulee paremman makuista. Ja tietysti on hyvä korjata myös muut elämäntavat parempaan uskoon siinä samalla, jos niissä jotain korjaamista on.

        Huhhuh, olipa rankkoja väitteitä.

        Peesaan sinua joka kerrot atlannin merisuolan käytön vaikutuksesta mm verenpaikeeseen. Olen itse juonut mrrisuolavettä parin vuoden ajan ja verenpaineeni on 60/120 ja ikää on 65 v. En kyllä mikä intressi tällä vastaväittäjällä on tulkuttaa omaa tietoa. Tietenkin täällä saa kertoa mielipiteensä, mutta kun hän on altavastaaja niin antas jo asian olla ja avaisi vähän maailmankuvaansa.Mutta jos pää ei ota vastaan, minkäs teet. Minusta on niin ihana asia kun huomasin tämän merisuolan hyvyyden, säästyy rahaa kun saa päivittäiset kivennäisannokset helposti. Jatketaan hyvän asian jakamista.


      • paperiarkkipiispa

        Vettä on hyvä juoda, se on terveellinen neste.


    • jipeho

      Hörönlöröä, toivottavasti kukaan ei usko näitä sopotuksia.

    • merisuolainen

      Elämäni paras asia oli se hetki kun aloin juomaan merisuola vettä. Tl atlannin suolaa ja litra vettä. Siinä elämäni voimajuoma. Aivan vesi herahtaa nytkin kielelle kun ajattelen tätä juomaa. Maistuu ihan makealle. Kumppain verenpaineenkin olen saanut kohdalleen vaihtamalla ns ruokasuolan atlannin suolaan. Kananmunaakin laitamme puoli tl tätä suolaa. Verenpaineeni on 120/60 pulssi 58.. Eii tarvi kokeilla jos ei haluu, mutta kannattaa kuitenkin. Aika paljon olen säästänyt rahaa kun ei tsrvi kivennäiaineita ostaa kun saa kaiken juoman kera.

    • terveellinen

      Minulla on reuma ja merisuola on paras lääke siihen. Venyttelen/hieron lihaksiani kuivalla merisuolahauteelle. Onneksi sellainen on kehitetty, ei tarvi aina veden kanssa länträtä. Mutta sitten kyllä juon päivittäin vettä joho on sekotettu atlannin merisuolaa. Hieno asia. Enpä ole juuri sairastellut kun otin nuo asiat käyttöön.

    • työteliäs

      Merisuolaveden juonnilla ja kuivilla merisuolatuotteilla kehoa hieromalla ja lihasten venyttelyllä olen saanut aivoni virkeiksi. Aiemmin minulla oli erittäin häiritsevä ns aivosumu. Oli vaikea keskittyä mihinkään kun pää ei pelannut.Meni itseluottamus kokonaan. Kaikki mitä teki piti ajatella moneen kertaan, että menikö oikein. Tämä oli erittäin kuluttavaa. Nyt kun olen juonut merisuolavettä tl atlannun suolaa yksi litra vettä, ajatus on kirkastunut ja olen taas elämän päällä. Ajattelin että noin se varmaankin alkaa nämä nykytaudit mm dementia. Työelämässä tämä aivosumun poistuminen lisäsi palkkaa noin kolmanneksella. Muutos oli noin selvä ja ja mittarikin sen vielä osoitti.

    • Selmarin

      Vanha kirjoitus, mutta niin tottakuin olla voi. Olen juonut merisuolavettä kolme vuotta ja siinä ajassa hoitanut taloudessa suolan vaihdolla ruokasuolasta atlannin merisuuolaan ruuan valmistuksessa veren paine kumppanilla tullut normaaliksi. Joka väittää vastaan, hänellä on taloudellinen toimeentulo kiinni mielipiteestä ja extrat tietenkin.

    • Selmarin

      Merisuolanimenomaan puhdistamaton atlannin meri suola on vaan niin hyvää ja verenpaine on laskenut, minkäs teet tälle asialle sinä vastaväittelijä, tämähän on jo vanha aloitus, että onkohan vastaväittelijä verenpaineillut jo pois vai onko kiukku nostanut paineita mutta aihe oli niin herkullinen että pakko ottaa kantaa kun on asiasta testattua tietoa, halvaksi on tullut kun ei ole tarvinnut apteekissa käydä kun ei ole sairastellut eikä tarvinnut ostaa hivenaineita kun ne saa tuosta tasaisena annoksina kun juo merisuolavettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2022
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1245
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe