Mikä olisi nykyisillä markkinoilla kaikkein ohuin kamera? Benq näyttää olevan 15mm tai alle, mutta onko muita vaihtoehtoja?
Mikä ohuin digikamera
4
297
Vastaukset
- Dr3Tri
Sony DSC-T7.
Uudemmat mallit näyttävät olevan taas hieman paksumpia.. - Löytynee..
jostain kännykästä, niitten kamera lienee parempi kuin joku Benq joka taasen on ihan hyvä LCD näyttö-merkki, itteläkin mokoma
- paljon tarjolal
voin suositella vain canonin Ixus malleja, itellä ollut taskussa ja naruklenkki kaulassa 2,5 vuotta euikä koskaan ole yhtään haitannut.
ei se ohuus ratkaise, paino on kai suurin tekijä, maksimi on kyllä 150g
Canon Ixus 115 HS, ei paljoa maksa, lisäakut 5 €, hyvin ovvat virtansa pitäneet
ja vakiojohdot, halpaa. - nanne namusetätäti
mulla on ixus 120 is.
muuten ihan paska kamera, mutta kätevästi kulkee mukana.
On ohut ja keveähkö.
Varsin nopea käynnistymäänkin.
en jaksa käsittää, et miks pitää kärpäsen kikkareen kokoiseen kennoon tunkea 12megapikseliä.
5 riittäisi ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741