Moi!
Meillä todettiin koira tiineeksi mutta ongelmani olis seuraava. Synnytykseen lääkärin mukaan olis aikaa vielä 1-2viikkoa ja meillä tullut pieni ongelma alleen kusemisesta. Voiko olla normaalia että tiine narttu kusee alleen eikä edes kiinnitä siihen huomiota? Koira on muuten normaali mutta tätä esiintyy koko ajan.
Tiine koira..
allessa
4
1109
Vastaukset 4
- tiine koira
bertsu rotujaan
- allessa
Kyllä olis itellä moinen.. Pennut tosin eivät ole puhdasrotuisia..
- onnee tulevalle
allessa kirjoitti:
kun kohtu kasvaa, niin pidätyskykykin voi muuttua, mieti vaikka ihmisenkin raskautta, pissillä toiset tarttee juosta vähän väliä, se on ihan ok.
- liipislaapis..
allessa kirjoitti:
niin pisti tuo sinun viesti silmään. mikäs näiden pentujen isä on rodultaan? onko pennut jo varattu?
itse vaan etsiskelen koiraa missä ainakin toinen vanhemmista olisi bernhardilainen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921576
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su378977- 68975
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta169602- 37598