Vielä 70 -luvulla oli Kokossa hoitokoti, jossa vajaaälyisiä ja vammaisia lapsia hakattiin ja pidettiin rangaistuksena kylmässä perunakellarissa.
Missähän tuo paikka oli? Ketä sitä pitivät? Kiinnostaisi myös tietää, olisiko jollain vielä lisää tietoa tuosta paikasta.
Riihimäen kellarilapset
14
2458
Vastaukset
- Iitin Tiltu
Paikka käsittääkseni suljettiin, kun nuo teot tulivat viranomaisten tietoon. Kaupunki on sen jälkeen salannut ja kieltänyt asian hyvin tehokkaasti. Varmaan joku kohta vastaa tähänkin, että kyse on panettelusta ja valheesta.
Näinhän Riihimäellä on luistetaan aina ikävistä asioista ja vastuusta.
Olen kuullut, että eräästä riihimäkeläisestä hoitokodista mm. annettiin viikonlopuksi hoidokkeja riihimäkeläisille rikkaille ja vaikutusvaltaisille pariskunnille. Se, mitä nämä tekivät näille ja millaisia asioita, ei kiinnostanut hoitokotia, eikä viranomaisia, koska hoidokit olivat vammaisia ja näin ollen Ö-luokan ihmisiä, joilla ei ollut mitään ihmisarvoa.
Asia verhottiin hyväntekeväisyydeksi, mutta todellisuudessa kyse oli mitä ilmeisimmin hyväksikäytöstä.- Epäilevä Tuomas
Jos näin todella olisi niin eiköhän se olisi tullut laajemmin viranomaisten tietoisuuteen ja syylliset vangittu. Ei Suomen poliisiin niin vain vaikuteta.. Eikä korruptioita ja salaliittoja ole kaikkialla vaikka niitä olemassa onkin. Jotenkin on vaikeata uskoa tätä.
- Timo Tietäväinen
Epäilevä Tuomas kirjoitti:
Jos näin todella olisi niin eiköhän se olisi tullut laajemmin viranomaisten tietoisuuteen ja syylliset vangittu. Ei Suomen poliisiin niin vain vaikuteta.. Eikä korruptioita ja salaliittoja ole kaikkialla vaikka niitä olemassa onkin. Jotenkin on vaikeata uskoa tätä.
Tuo oli ihan odotettu vastaus.
Riihimäellä on vielä hengissä ihmisiä, joiden kilpi ei ole puhdas ja näiden paljastuminen lokaisi Riihimäen ns. yläluokan maineen. Siksi nämä asiat pimitetään ja uskotellaan, etteivät menneiden vuosikymmenien saastaiset teot ole totta.
Näitä ikäviä hyväksikäyttötapauksia sattui Riihimäellä varsinkin vaietulla 70-luvulla ja 80-luvun konsensus-Suomessa.
- dfghdfghdfhdfh
Paikkaa piti uskovainen pariskunta, joka kidutti hoidokkeja kylmällä vedellä,läpsimällä ja pitämällä näitä öitä pimeässä perunakellarissa.
- opkt
Ensin kirjoitat, että Kokossa oli hoitokoti, ja sitten kysyt missä se paikka oli. Ristiriita on ilmeinen.
Sinulle sopii paremmin nimimerkiksi hutkija ja humalainen.- Joopa joo
Taas yksi joka tarkoituksella johdattelee pois aiheesta.
Aloittajahan tarkoitti selvästi, missä päin Kokkoa. Kokko on aika iso alue. Siellä on aika monta taloa ja vaihtoehtoa, joten ymmärrän kysymyksen hyvin, jos rakennuksen sijainnista ei ole tietoa. - ffddfdffddf
Opettajaksi olet harvinaisen ilkeä ihminen. Tuollainen sanailu ei osoita edes älykkyyttä, vaan on pelkästään säälittävän lapsellista.
- lökjklöj kljölkjlö
ffddfdffddf kirjoitti:
Opettajaksi olet harvinaisen ilkeä ihminen. Tuollainen sanailu ei osoita edes älykkyyttä, vaan on pelkästään säälittävän lapsellista.
se sama äijä joka on pitänyt lapsiaan talonsa kellarissa.
- Leviksethän mulla
missähän mahtaa tallustella tämä herrasmies.
kuulemma saanut kovaa kohtelua osakseen kyseisessä kolhossa.- qwertyyy
On kuulemma viety johonkin suljettuun laitokseen, jottei olisi kertomassa kokemastaan Kokon hoitokodissa.
Kohta tämän palstan sananvapautta vihaavat inkvisiittorit poistatuttavat tämänkin ketjun...
- Anonyymi
Jos sua Riihimäen peruna kellarit kiinostaa nii Peninmäessä on muutama ja rtv viereisessä metsässä myös.
- Anonyymi
vanhojen kerrostalojen alakerrassa on perunalaareja jokaista huoneistoa kohden. Kai niihinkin joku mukula mahtuu.
- Anonyymi
Eipä ole, umpeen laitettu.
- Anonyymi
Nytkin täällä on edelleen meneillään jo parikymmentä vuotta jatkunut vaino elektronisine kidutuksineen. Edelleen vähän tänne kirjoitan yökidutuksista. ym. Hulluksi vaan syytelty ja voi kun näitä ääliötä naurattaa, kun ovat kimpussa jatkuvasti.
Ja kohde, hupsista kun on vaarallinen. Heikkovoimaiseksi tuhottu mummu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1462348Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1351332Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91222- 90962
- 47944
Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i293903Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali140873- 39767
Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku70678Minulla on vain yksi jouluntoive
Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.30665