Ollakko vai eikö olla

Perhonen

Olemme olleet mieheni kanssa kolme vuotta yhdessä ja on yhteinen lapsikin. Työn takia mies on nyt asunut eri paikkakunnalla vajaa vuoden. Nyt olemme puhuneet yhteisen asunnon hankintaa. Mutta kun puhetta oli kihloihin menemisestä mies sanoi ettei rakasta minua tarpeeksi paljon mennäkseen kanssani kihloihin. Joten onkohan mitään järkeä ostaa yhteistä asuntoakaan. Rakastan kyllä miestäni ja hän minua, mutta mutta onko hän vain huvikseen kanssani. Miten voi sanoa toiselle ettei rakasta häntä tarpeeksi????

6

1294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsi2

      Mieti nyt vähän itsekin!Mitäs luulisit tarkoittavan kun sanoo ettei Rakasta Sinua tarpeeksi.Älä ainakaan sitä kämppää mene ostamaan yhdessä.

    • kyllä hieman oudolta...

      Tai siis jos kerran olette seurustelleet kolme vuotta ja mies möläyttelee, ettei rakasta TARPEEKSI. Tuskin koskaan oppii rakastamaankaan, jos ei tuossa ajassa sitä "opi". Jos oma mieheni sanoisi minulle noin, niin tulkitsisin suhteen olevan loppu. Tämä tieten on vain oma suhtautumiseni noinkin voimakkaaseen ilmaisuun kuin en rakasta sinua tarpeeksi.

    • naishenkilö

      lähes kolmekymmentä vuotta. Miehen mielestä "rakkaus" oli liian voimakas sana ja piti sisällään niin isoja asioita, ettei hän voinut rehellisesti sellaista käyttää suhteestamme.
      Nyt olen naimisissa miehen kanssa, joka rakastaa minua ja minä häntä...ja joskus tuntuu siltä ettei edes se sana "rakkaus" riitä kuvaamaan tunteitamme vaan pitäisi olla jokin vielä merkitsevämpi sana...
      Miten muuten miehesi on voinut tehdä lapsen kanssasi, vaikkei rakasta? Hiukan vastuutonta!

    • mur

      Jätä hyvä ihminen tollainen mulkkumies! Kolme vuotta on sinua roikuttanut perässään, ja nyt sanoo ettei rakasta tarpeeksi?! Sori vaan, mut mä en oikeasti usko että se sua rakastaa ollenkaan, aidosti. Välittäminen ja kiintyminen on sitten aivan eri asia, joita monet luulee/kutsuu rakkaudeksi. Tuhlaat arvokasta aikaasi tollaiseen toisten tunteilla leikkivään pelleen!Nyt hyvä nainen hieman omanarvon tuntoa peliin!

      • sitoisi liikaa, lapsi ei ni...

        Juu, eli lapsen pyöräyttäminenkään ei ole juttu eikä mitään mutta kihloihin menemistä kammoksuu. Onpa oudossa järjestyksessä asiat. Mikäköhän vaatii enemmän sitoutumista ja vastuuta?


    • lapsi on?

      Miten ihmeessä mies on halunnut lapsen ihmisen kanssa jota ei rakasta edes sen vertaa, että voisi mennä kihloihin? Kummallinen logiikka! Kyllä lapsen "hankkiminen" on aina aina paljon isompi päätös ja sitoutuminen! Vai onko rakkaus hiipunut?

      Ja millaisista kihloista oli puhe? Puhuitteko naimisiin menostakin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      459
      3369
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      451
      3277
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      135
      2918
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2242
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2110
    6. 187
      1460
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1367
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1232
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1060
    Aihe