Onko kokemuksia ? Kannattaako ostaa? plussat ja miinukset tänne kiitos.
Yamaha F20 BEPS
Kokemusta kaipaileva
4
1013
Vastaukset
- hmmm..
Miten määrittelet kannattavuuden?
Jos lyhytrikistä mosaa kaipaa niin onhan tuo yksi vaihtoehto.- Kokemusta kaipaileva
Lyhyt rikistä 20 4t konetta siis etsitään. Mutta ei ole tullut selvyyttä että mikä kannattaa ostaa. Onko esim. Hondalla ja yamahalla millasia eroja tuossa luokassa? Niin ja niitä kokemuksia olisi kiva kuulla ainakin tuosta yamahasta.
Lue Tekniikan maailma 12/07, tosin siinä on se kahvamalli F20BMHS ja aika suppea vertailu Yamaha, Honda ja Tohatsu
- Ei oo enempää
- - - - - - - -.
kaikki män. mutta mänkööt, nyt ei mulle jääny yhtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323857- 1431619
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111491- 751142
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931111- 581061
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy261017Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38991Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78925