Puusepän työn hinta

Kaapin paikka

Paljonko suunnilleen maksaa puusepän edullisesta materiaalista (melamiini vai mikä lie...?) mittatilaustyönä tekemä vaatekaappi? Kyseessä on lastenhuoneen vaatekaappi, mitään hienouksia ei siihen tarvita - vinon katon takia sopivan kokoisen kaapin löytyminen kaupasta on vain osoittautunut hankalaksi.

Tarkkaa hintaa ei tietenkään näillä tiedoilla kukaan voi arvioida, mutta jos edes jotain arviota...?

9

4189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 500e

      suurin piirtein

    • koosta?

      Kuinka iso kaappi? Levy maksaa noin 13e/m2 15mm melamiini muut tilpehöörit. Työn hinta myös kaapin koosta. Enpä usko, että siihen saa 300euroa kulumaan, ei sitten millään!

      • Markus84

        Varmaan ihan peruskaapiston saa teetettyä noin 300-500€, riippuen tietysti että minkä kokoinen. Puusepillä lähtee yleensä hinnat noin 30€/tunti raaka-aineet. Itse puuseppänä voin sanoa että ei kannata ihan halvimpiin raaka-aineisiin sijoittaa jos aikoo mittatilaustyönä teettää, eli kerralla sitten ihan kunnollinen jos ollenkaan. Massiivipuusta se pitää tehdä siis;)


    • heini__

      Suosittelen itse samaa, hyvistä materiaaleista niin kestää sitten pidempään. Varmaan työlle riippuen tekijästä tulisi hintaa semmoiset 250-600 €. Hintahaarukka sen takia iso, että meillä aivan aivan perusmalli olisi ollut sen 280€. Löysimme kuitenkin https://kodinplaza.fi/ kautta tekijän, jolla oli näyttää referenssinä aivan upea vaatekaappi. Hinta oli vähän korkeampi 480 €.

    • seepuppä

      Itselleni tuttu eläkeläis puuseppä teki omassa verstaassaan vastaavan käytetystä levyistä (aivan virheettömistä) 40e. Kertoi että uusista levyistä maksaisi 120e kun jouduttais hakemaan ne liikkeestä.

    • wanaha

      Saakelin wanha alotus............

    • Kaappifoobikko

      Mikäli onnistuu kerralla edullinen kalleimmalla, on sisällön oltava kaapinkestävää.

    • Anonyymi

      Pitääkö selvittää puusepän tarkemmat tiedot ja hinnat? www.kodinplaza.fi/ avulla vertaat alueesi yritykset yhdellä tarjouspyynnöllä.

    • Anonyymi

      Haet halpis kaapin , sahaat yläuson vinoon ja työnnät paikoilleen!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe