olisiko Sinusta pitänyt tulla insnjööri.
http://www.testimaa.com/testi.php?t=engineer
Älkää pahastuko tästä aloituksesta, vaikkei se nyt olekaan keskustelunkaa aloitus, - tai no..mistäs sen tietää..:)
Testaapa
25
1005
Vastaukset
- HTZA
tekijältä?
Sinähän saat nyt ansiotonta arvonnousua toisen selkänahasta.- nää on sellassii
kiertolaisia...kukaan tiedä kuka on keksiny.
ittekki oon lisäilly moisiin testeihin kysymyksiä ja vasytauksia...hupia ne on. - HTZA
nää on sellassii kirjoitti:
kiertolaisia...kukaan tiedä kuka on keksiny.
ittekki oon lisäilly moisiin testeihin kysymyksiä ja vasytauksia...hupia ne on.koska olen ammattilainen.
Sen vuoksi annoinkin hellän varoituksen.
Ja tällä palstalla ne ovat vain helliä varoituksia.
- sitroen.
30 % insinööri.
Teknikon koulutuksellani en kovin paljoa usko tähän testiin, mutta kukin tulkoon uskollaan autuaaksi... - G.J.
Olisi pitänyt lukea insinööriksi.
Olet 52% insinööri.
Testi on tehty yhteensä 320457 kertaa.- G.J.
vielä tuon selitysosan, joka ei siis vertaa oikeisin insinööreihin vaan testintehneisiin (joukossa vo itietysti olla aitojakin insinöörejä):
83% ovat huonompia insinöörejä kuin minä
5% ovat yhtä hyviä insinöörejä kuin minä
12% ovat parempia insinöörejä kuin minä
- torivahti
olen kahden linjan insinööri ja tulos oli 29%! Onkos missään pappistestiä, se sopisi kai minulle paremmin, kun olen luonteeltani patriarkaalinen sovinisti?
- ohrankukkia..
...testi, 69% insinööreistä on huonompia insinöörejä kuin minä, 8% samanlaisia ja vain 23% parempia.
Minusta oikeasti piti tulla insinööri, kunnes keksin jotain parempaa :-)
- ammatinvalinta
Pitkät vuodet esimiestehtävissä heikentäneet huipusta humanistisempan suuntaan!
- 30% insinööri
Se piisas sihe,et pojast tuli inssi :)
- ritaneli*
Heikosti meni insinööritesti minulta, mutta ei sen väliä.
Sillä tuntemani insinöörit ovatkin ihan toliskoja. ...mieheni pistäisi varmaankin pilkun lukujen väliin ;DDD
- Sinimarjanen
insinööriainesta. Vaan 35%.
- Pirre*
Täälläkin olisi insnööri, testin mukkaan, 52 prosenttisesti.
ei tullut, vaan jotain muuta ;) 29% oli tulos.
- sen mukaan tosimiehempi
kuin mun poika!
(oon sen ÄITI!)
Testitulos, 26% , ei hullumpaa :)
- namisuku
...oli Kiva, sain 77%=)
- tein testin
Tulokseni oli 70% JA TESTIN TEHNEISTÄ VAIN KAKSI PROSENTTIA OLIVAT YHTÄ HYVIÄ INSINÖÖREJÄ KUIN MINÄ, 1% OLI PAREMPIA.
- Kaivanto
olivat aivan vääriä. Ei niitten mukaan voi tulla oikeaa vastausta esittämääsi kysymykseen :D
- Kaupunkilainen
Aika hauska testi muuten, mutta olisin kaivannut oikeita vastauksia tietokysymyksiin. Mikä esimerkiksi on tasauspyörästö??
Se, etten ole kuin 38 %:n insinööri, ei ollut minulle mikään yllätys, ellei sitten siinä mielessä, että lukema on yllättävänkin korkea. Olen tyypillinen humanisti siinä mielessä, etten ymmärrä tekniikasta mitään. Minua ei edes kiinnosta tietää teknisistä laitteista yhtään enempää kuin se, mikä on välttämätöntä niiden käyttämiseen.
Niin että arvatkaapa vain, ottaako tämä digiaika päähän, ja raskaasti? Vieläkään en ole saanut viritetyksi VHS/DVD-yhdistelmääni oikeita kanavia, että voisin tallentaa ohjelmia boksin kovalevyn sijaan sinne (ja kiitos, ei mitään "scartti sinne ja usbi tänne" -ohjeita!). Mieskään ei ymmärrä nykytekniikkaa, vaikka "tekniikan mies" onkin. - ei ole
mennyt koulutus hukkaan. En ole kouluttautunut inssiksi.
- kawe
olisi ?? ollut. Scifi elokuvaa en pysty kommentoimatta katsomaan.(esim.)
43% insinööri
69% huonompia
8% yhtä hyviä
23% parempia
Mitä tämä kertoo?
- Anskuliini
69% ovat huonompia insinöörejä kuin sinä
8% ovat yhtä hyviä insinöörejä kuin sinä
23% ovat parempia insinöörejä kuin sinä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026