Testaapa

Pirre*

25

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      tekijältä?
      Sinähän saat nyt ansiotonta arvonnousua toisen selkänahasta.

      • nää on sellassii

        kiertolaisia...kukaan tiedä kuka on keksiny.
        ittekki oon lisäilly moisiin testeihin kysymyksiä ja vasytauksia...hupia ne on.


      • HTZA
        nää on sellassii kirjoitti:

        kiertolaisia...kukaan tiedä kuka on keksiny.
        ittekki oon lisäilly moisiin testeihin kysymyksiä ja vasytauksia...hupia ne on.

        koska olen ammattilainen.
        Sen vuoksi annoinkin hellän varoituksen.
        Ja tällä palstalla ne ovat vain helliä varoituksia.


    • sitroen.

      30 % insinööri.
      Teknikon koulutuksellani en kovin paljoa usko tähän testiin, mutta kukin tulkoon uskollaan autuaaksi...

    • G.J.

      Olisi pitänyt lukea insinööriksi.


      Olet 52% insinööri.


      Testi on tehty yhteensä 320457 kertaa.

      • G.J.

        vielä tuon selitysosan, joka ei siis vertaa oikeisin insinööreihin vaan testintehneisiin (joukossa vo itietysti olla aitojakin insinöörejä):

        83% ovat huonompia insinöörejä kuin minä

        5% ovat yhtä hyviä insinöörejä kuin minä

        12% ovat parempia insinöörejä kuin minä


    • torivahti

      olen kahden linjan insinööri ja tulos oli 29%! Onkos missään pappistestiä, se sopisi kai minulle paremmin, kun olen luonteeltani patriarkaalinen sovinisti?

      • ohrankukkia..

        ...testi, 69% insinööreistä on huonompia insinöörejä kuin minä, 8% samanlaisia ja vain 23% parempia.

        Minusta oikeasti piti tulla insinööri, kunnes keksin jotain parempaa :-)


    • ammatinvalinta

      Pitkät vuodet esimiestehtävissä heikentäneet huipusta humanistisempan suuntaan!

    • 30% insinööri

      Se piisas sihe,et pojast tuli inssi :)

    • ritaneli*

      Heikosti meni insinööritesti minulta, mutta ei sen väliä.
      Sillä tuntemani insinöörit ovatkin ihan toliskoja.

    • ...mieheni pistäisi varmaankin pilkun lukujen väliin ;DDD

    • Sinimarjanen

      insinööriainesta. Vaan 35%.

    • Pirre*

      Täälläkin olisi insnööri, testin mukkaan, 52 prosenttisesti.

    • ei tullut, vaan jotain muuta ;) 29% oli tulos.

      • sen mukaan tosimiehempi

        kuin mun poika!
        (oon sen ÄITI!)


    • Testitulos, 26% , ei hullumpaa :)

    • namisuku

      ...oli Kiva, sain 77%=)

      • tein testin

        Tulokseni oli 70% JA TESTIN TEHNEISTÄ VAIN KAKSI PROSENTTIA OLIVAT YHTÄ HYVIÄ INSINÖÖREJÄ KUIN MINÄ, 1% OLI PAREMPIA.


    • Kaivanto

      olivat aivan vääriä. Ei niitten mukaan voi tulla oikeaa vastausta esittämääsi kysymykseen :D

    • Kaupunkilainen

      Aika hauska testi muuten, mutta olisin kaivannut oikeita vastauksia tietokysymyksiin. Mikä esimerkiksi on tasauspyörästö??

      Se, etten ole kuin 38 %:n insinööri, ei ollut minulle mikään yllätys, ellei sitten siinä mielessä, että lukema on yllättävänkin korkea. Olen tyypillinen humanisti siinä mielessä, etten ymmärrä tekniikasta mitään. Minua ei edes kiinnosta tietää teknisistä laitteista yhtään enempää kuin se, mikä on välttämätöntä niiden käyttämiseen.

      Niin että arvatkaapa vain, ottaako tämä digiaika päähän, ja raskaasti? Vieläkään en ole saanut viritetyksi VHS/DVD-yhdistelmääni oikeita kanavia, että voisin tallentaa ohjelmia boksin kovalevyn sijaan sinne (ja kiitos, ei mitään "scartti sinne ja usbi tänne" -ohjeita!). Mieskään ei ymmärrä nykytekniikkaa, vaikka "tekniikan mies" onkin.

    • ei ole

      mennyt koulutus hukkaan. En ole kouluttautunut inssiksi.

    • henrii

      http://www.youtube.com/watch?v=qDkD03QYAfg&feature=related

      • kawe

        olisi ?? ollut. Scifi elokuvaa en pysty kommentoimatta katsomaan.(esim.)
        43% insinööri
        69% huonompia
        8% yhtä hyviä
        23% parempia
        Mitä tämä kertoo?


    • Anskuliini

      69% ovat huonompia insinöörejä kuin sinä

      8% ovat yhtä hyviä insinöörejä kuin sinä

      23% ovat parempia insinöörejä kuin sinä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe