tyttö kommentoi ettei 2.6 prossasesta lonkerosta saa-kännejä ees itkemällä ja me naurettiin ja sanottiin että eihän kännejä yleensä itkemällä saakaan;)
itkunsekainen känni
5
1439
Vastaukset
- tarkoitat?
Annoitko lapsellesi alkoholia ?
- Minä vaan
Jos itse poistit sen aikaisemman "itku känni"-ketjun, koska et kestänyt itseesi kohdistuvaa kritiikkiä, niin turhaan poistit. Voin minä tähänkin ketjuun sanoa, että on mielestäni huonoa kasvatusta antaa tyttärensä juoda alkoholia ja haukkua isäänsä vitun lehmäksi.
Miksi muuten postitit tuon "itku känni"-jutun kahteen kertaan? Ketään ei naurattanut ensimmäisellä kerralla eikä varmasti naurata tälläkään kertaa. - todella
mahtava persoona joten älä välitä muista.
Minä tiedän sinut.
Lähellä asun en naapurissa kuitenkaan..- paremminkin!
Sääli lapsiaan, todella!
- villiruusu-kristalli
joutuisikin koska nauruhan tunnetusti ikää pidentää;D
Aurinkoista maananatiat kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981122
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35634Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48502Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500- 32490
- 34457
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14451- 39447