tyttö kommentoi ettei 2.6 prossasesta lonkerosta saa-kännejä ees itkemällä ja me naurettiin ja sanottiin että eihän kännejä yleensä itkemällä saakaan;)
itkunsekainen känni
5
1439
Vastaukset
- tarkoitat?
Annoitko lapsellesi alkoholia ?
- Minä vaan
Jos itse poistit sen aikaisemman "itku känni"-ketjun, koska et kestänyt itseesi kohdistuvaa kritiikkiä, niin turhaan poistit. Voin minä tähänkin ketjuun sanoa, että on mielestäni huonoa kasvatusta antaa tyttärensä juoda alkoholia ja haukkua isäänsä vitun lehmäksi.
Miksi muuten postitit tuon "itku känni"-jutun kahteen kertaan? Ketään ei naurattanut ensimmäisellä kerralla eikä varmasti naurata tälläkään kertaa. - todella
mahtava persoona joten älä välitä muista.
Minä tiedän sinut.
Lähellä asun en naapurissa kuitenkaan..- paremminkin!
Sääli lapsiaan, todella!
- villiruusu-kristalli
joutuisikin koska nauruhan tunnetusti ikää pidentää;D
Aurinkoista maananatiat kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37465
- 70436