Onko kellään kokemusta ko ruasta.
Onko ruokaa siis koko ajan pöydässä vai onko siinä jotku ajat milloin sitä saa. Sitten kun siinä on myös välipaloja niin minkälaisia ne välipalat on. Onko ne leipää ja makkaraa vai mitä siihen kuuluu??
Jos sitä ruokaa on koko ajan pöydässä niin eikö siinä ole vaarana saada joku pöpö ja näin ollen vatsataudin?
Kertokaa joka tietää tästä mulle ihan uudesta systeemistä onko se hyvä juttu
All inclusive
6
1630
Vastaukset
- Syöppö
Koska ruokavaliooni kuuluu melkein pelkästään kanaa eli ei punaista lihaa, niin onko näissä All inclusiveissä AINA kanaa tarjolla?
- käy hotellin sivuilla
Matkatoimiston tai hotellin sivuilla tiedot ruoka-ajoista; siis on ruoka-ajat, mutta A I tarkoittaa, että kaikki kuuluu hintaan, ei sitä että koko ajan syödään.
Vaikea tietää, kun et kerro mihin olet menossa, siis hotellin nimeä. Joku siellä käynyt voisi tietää jos kertoisit vähän enemmän.
- mkojipl
Ne AI-hotellit, joissa minä olen ollut, ovat noudattaneet suunnilleen seuraavassa kerrottua systeemiä. Ajat voivat jonkun verran heittää maasta ja paikasta riippuen. Näitä AI-hotelleja löytyy paljonkin sekä Euroopasta että myös muualta päin maailmaa. AI ei ole mikään uusi keksintö.
Ruokaa ei tietystikään pidetä yötäpäivää pöydässä eikä mitään makkaravoileipiä ole missään välissä tarjolla. Muuta valinnanvaraa on aina ollut paljon ja kaikenlaista, erityisesti salaattien ja hedelmien tarjonta on runsasta.
Aamiaista saa 7-10, mannermaista aamiaista 10-12, lounas on 12-14, iltapäiväkahvi ja -tee, kakut jäätelöt on 15-17, ja illallinen klo 18:sta eteenpäin paikasta riippuen ehkä useammassakin kattauksessa.
Tuolla aikataululla ei kenenkään pitäisi nähdä nälkää eikä tarvita mitään makkaravoileipiä.
Hotellista riippuen baareja on yleensä useita ja ne ovat vaihtelevasti auki 10 - 24. Tarjolla on kotimaisia alkoholijuomia, virvoitusjuomia sekä kahvia, teetä ym. kuumia juomia. Joissakin paikoissa nuo viimeiset löytyvät itsepalveluna automaateilta.
Olen kopioinut tähän loppuun malliksi tiedot Sunny Beachilla olevan Riu Helioksen AI-tarjoilusta. Aion itse mennä sinne heinäkuun alussa. Lopussa olevat pukeutumisvihjeet kannattaa painaa mieleen, illalliselle ei tulla shortseissa.
All meals and snacks
Breakfast:
* Varied buffet with wholegrain products and on the spot cooking stations
* Continental breakfast
Lunch:
* Buffet, on the spot cooking stations, assorted desserts
* Pastries and ice cream (3:00 p.m. to 5:00 p.m.)
Dinner:
* Buffets and dishes prepared on the spot
* Special evenings: Theme buffet twice a week
Optional dinner (reservations required in advance):
* Bulgarian or Asian cuisine (alternating days)
Formal dress is required for dinner (long trousers for gentlemen)
Beverages:
* Domestic and imported beverages (alcoholic and non-alcoholic drinks) available at both hotel bars and restaurants served until midnight- hyvä loppukaneetti
Yleensäkään sivistynyt ihminen ei mene shortseissa/rantavaatteissa ruokapöytään mihinkään aikaan.
- ölkjhgfd
hyvä loppukaneetti kirjoitti:
Yleensäkään sivistynyt ihminen ei mene shortseissa/rantavaatteissa ruokapöytään mihinkään aikaan.
Olen ollut monesti sellaisessa paikassa mihin on tarvinnut pitkiä housuja ja voin taata että myös SIVISTYNEET ihmiset ovat tulleet ensin erehdyksessä shortseissa.
- epez69
ölkjhgfd kirjoitti:
Olen ollut monesti sellaisessa paikassa mihin on tarvinnut pitkiä housuja ja voin taata että myös SIVISTYNEET ihmiset ovat tulleet ensin erehdyksessä shortseissa.
Viimekesänä oltiin otsikon hotellissa johon kuului tuo palvelu.Itse en enää ottaisi bulgariaan tuota,kolme ekaa päivää tuli ruokaa ja juomaa vedettyä oikein kunnolla,mutta ruoka oli hyvin saman makuista joka kerta,eri vaihtoehtoja oli tarjolla runsaasti,mutta tuota kanaa ei ollut läheskään joka kattauksella. Limut ja muut paukut johon käyttivät limppreita lanttarina olivat hirveän makuisia koska tulivat hanasta,ja siis käyttivät vesijohtoverkon vettä. Ruokaan kyllästyi nopeasti ja neljännen päivän jälkeen ei käytetty hotellin antimia kuin aamupalalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579