All inclusive

Syöppö

Onko kellään kokemusta ko ruasta.
Onko ruokaa siis koko ajan pöydässä vai onko siinä jotku ajat milloin sitä saa. Sitten kun siinä on myös välipaloja niin minkälaisia ne välipalat on. Onko ne leipää ja makkaraa vai mitä siihen kuuluu??

Jos sitä ruokaa on koko ajan pöydässä niin eikö siinä ole vaarana saada joku pöpö ja näin ollen vatsataudin?

Kertokaa joka tietää tästä mulle ihan uudesta systeemistä onko se hyvä juttu

6

1592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syöppö

      Koska ruokavaliooni kuuluu melkein pelkästään kanaa eli ei punaista lihaa, niin onko näissä All inclusiveissä AINA kanaa tarjolla?

      • käy hotellin sivuilla

        Matkatoimiston tai hotellin sivuilla tiedot ruoka-ajoista; siis on ruoka-ajat, mutta A I tarkoittaa, että kaikki kuuluu hintaan, ei sitä että koko ajan syödään.
        Vaikea tietää, kun et kerro mihin olet menossa, siis hotellin nimeä. Joku siellä käynyt voisi tietää jos kertoisit vähän enemmän.


    • mkojipl

      Ne AI-hotellit, joissa minä olen ollut, ovat noudattaneet suunnilleen seuraavassa kerrottua systeemiä. Ajat voivat jonkun verran heittää maasta ja paikasta riippuen. Näitä AI-hotelleja löytyy paljonkin sekä Euroopasta että myös muualta päin maailmaa. AI ei ole mikään uusi keksintö.

      Ruokaa ei tietystikään pidetä yötäpäivää pöydässä eikä mitään makkaravoileipiä ole missään välissä tarjolla. Muuta valinnanvaraa on aina ollut paljon ja kaikenlaista, erityisesti salaattien ja hedelmien tarjonta on runsasta.

      Aamiaista saa 7-10, mannermaista aamiaista 10-12, lounas on 12-14, iltapäiväkahvi ja -tee, kakut jäätelöt on 15-17, ja illallinen klo 18:sta eteenpäin paikasta riippuen ehkä useammassakin kattauksessa.

      Tuolla aikataululla ei kenenkään pitäisi nähdä nälkää eikä tarvita mitään makkaravoileipiä.

      Hotellista riippuen baareja on yleensä useita ja ne ovat vaihtelevasti auki 10 - 24. Tarjolla on kotimaisia alkoholijuomia, virvoitusjuomia sekä kahvia, teetä ym. kuumia juomia. Joissakin paikoissa nuo viimeiset löytyvät itsepalveluna automaateilta.

      Olen kopioinut tähän loppuun malliksi tiedot Sunny Beachilla olevan Riu Helioksen AI-tarjoilusta. Aion itse mennä sinne heinäkuun alussa. Lopussa olevat pukeutumisvihjeet kannattaa painaa mieleen, illalliselle ei tulla shortseissa.


      All meals and snacks

      Breakfast:
      * Varied buffet with wholegrain products and on the spot cooking stations
      * Continental breakfast

      Lunch:
      * Buffet, on the spot cooking stations, assorted desserts

      * Pastries and ice cream (3:00 p.m. to 5:00 p.m.)

      Dinner:
      * Buffets and dishes prepared on the spot

      * Special evenings: Theme buffet twice a week

      Optional dinner (reservations required in advance):
      * Bulgarian or Asian cuisine (alternating days)

      Formal dress is required for dinner (long trousers for gentlemen)

      Beverages:
      * Domestic and imported beverages (alcoholic and non-alcoholic drinks) available at both hotel bars and restaurants served until midnight

      • hyvä loppukaneetti

        Yleensäkään sivistynyt ihminen ei mene shortseissa/rantavaatteissa ruokapöytään mihinkään aikaan.


      • ölkjhgfd
        hyvä loppukaneetti kirjoitti:

        Yleensäkään sivistynyt ihminen ei mene shortseissa/rantavaatteissa ruokapöytään mihinkään aikaan.

        Olen ollut monesti sellaisessa paikassa mihin on tarvinnut pitkiä housuja ja voin taata että myös SIVISTYNEET ihmiset ovat tulleet ensin erehdyksessä shortseissa.


      • epez69
        ölkjhgfd kirjoitti:

        Olen ollut monesti sellaisessa paikassa mihin on tarvinnut pitkiä housuja ja voin taata että myös SIVISTYNEET ihmiset ovat tulleet ensin erehdyksessä shortseissa.

        Viimekesänä oltiin otsikon hotellissa johon kuului tuo palvelu.Itse en enää ottaisi bulgariaan tuota,kolme ekaa päivää tuli ruokaa ja juomaa vedettyä oikein kunnolla,mutta ruoka oli hyvin saman makuista joka kerta,eri vaihtoehtoja oli tarjolla runsaasti,mutta tuota kanaa ei ollut läheskään joka kattauksella. Limut ja muut paukut johon käyttivät limppreita lanttarina olivat hirveän makuisia koska tulivat hanasta,ja siis käyttivät vesijohtoverkon vettä. Ruokaan kyllästyi nopeasti ja neljännen päivän jälkeen ei käytetty hotellin antimia kuin aamupalalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe