Miksi pitäisi rakastaa lapsiaan...

ent ori nyk ruuna

...vain sen takia että on sattunut siittämään heidät? Jos ei muita oikeuksia ole?

30

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TYHMÄ kysymys!!!

      Ei voi muuta sannoo ku että ompa tyhymä kysymys!Lapsia jos maailmalle laittaa niin tottaha rakkauella suuriin osa on tehty.Ei kaikki mut kaikki lapset on rakkauen arvosia.

      • torivahti

        ovat eri asijoita. Joskus nainen etsii vain siittäjää tai sponsoria.


      • sitä sanonukki
        torivahti kirjoitti:

        ovat eri asijoita. Joskus nainen etsii vain siittäjää tai sponsoria.

        tolovana! Et ei kaiki lapset rakkauella tehä.lue ennenku vastaat


      • torivahti
        sitä sanonukki kirjoitti:

        tolovana! Et ei kaiki lapset rakkauella tehä.lue ennenku vastaat

        ..ehän mie sua selevee, ollaanko met sammaa mieltä jostahi vai er mieltä..?


      • en mie
        torivahti kirjoitti:

        ..ehän mie sua selevee, ollaanko met sammaa mieltä jostahi vai er mieltä..?

        mut sannoin vain et lapsia syntyy raiskaamala,koeputkella,rakkauella kahen kesken,mies ja naine.kaiki lapset on rakkauen arvosii oli he sit miten tahansa saanu alkunsa.ja tuohon HTZA etelliseen alempana petoviileistä sanon mä vain et nurkan taka kaiki semmoset inhottavat lapsiinsekoojat.seksielimeet pois semmosilta.


      • ent ori nyk ruuna

        Mitä tyhmää kysymyksessäni oli? Ei mitään! Osuiko arkaan paikkaan, vai miksi hevostelet? Miten voi rakastaa lastaan, jota ei ole saanut nähdä? Ja nyt kun tullaan tykö pitäisi jotakin tunteita tuoda esille! Tuntemattomalle immeiselle!


      • jos puhusit parrastas ulos
        ent ori nyk ruuna kirjoitti:

        Mitä tyhmää kysymyksessäni oli? Ei mitään! Osuiko arkaan paikkaan, vai miksi hevostelet? Miten voi rakastaa lastaan, jota ei ole saanut nähdä? Ja nyt kun tullaan tykö pitäisi jotakin tunteita tuoda esille! Tuntemattomalle immeiselle!

        että sä et oo nähäny lastas ollenkaa nii sit kyllä tajuun!!et koskaa?? ookko ollu tietonen lapsestas sit?


      • ent ori nyk ruuna
        en mie kirjoitti:

        mut sannoin vain et lapsia syntyy raiskaamala,koeputkella,rakkauella kahen kesken,mies ja naine.kaiki lapset on rakkauen arvosii oli he sit miten tahansa saanu alkunsa.ja tuohon HTZA etelliseen alempana petoviileistä sanon mä vain et nurkan taka kaiki semmoset inhottavat lapsiinsekoojat.seksielimeet pois semmosilta.

        sinun kirjoituksistasi saa sen käsityksen, että raiskauksen tuloksena syntyneet lapsetkin ovat rakkauden hetelmiä...


      • HTZA
        ent ori nyk ruuna kirjoitti:

        Mitä tyhmää kysymyksessäni oli? Ei mitään! Osuiko arkaan paikkaan, vai miksi hevostelet? Miten voi rakastaa lastaan, jota ei ole saanut nähdä? Ja nyt kun tullaan tykö pitäisi jotakin tunteita tuoda esille! Tuntemattomalle immeiselle!

        jos tuntematon lapsi ottaa yhteyttä, siinä on äiti laittanut asialle, tutkimaan mahdollista perintöä.
        Potki pihalle vaan.


      • lue tarkkaa
        ent ori nyk ruuna kirjoitti:

        sinun kirjoituksistasi saa sen käsityksen, että raiskauksen tuloksena syntyneet lapsetkin ovat rakkauden hetelmiä...

        sanoin et kaikki lapset oli he siitetty millä tavala tahansa!!! Eikö he ole rakkauen arvosia?? sun mielestä??


      • ymmärrä sun
        HTZA kirjoitti:

        jos tuntematon lapsi ottaa yhteyttä, siinä on äiti laittanut asialle, tutkimaan mahdollista perintöä.
        Potki pihalle vaan.

        ajatusmaailmaa.Jos sulle tulis yhtäkkiä lapsi tietoon,potkisitko sä pihalle vain?Ja testit näyttäs 99.99 % että lapsi on sun.On niin moni mies/nainen jotka vaimoansa/miestä pettää ja tulos on lapsi ja äiti ei uskalla kertoa siitä vastakun lapsi on aikuinen.Ja hän haluaa etsiä ylös bioloogisen isän.Potkisitko kylmästi hänet pihalle??


      • HTZA
        ymmärrä sun kirjoitti:

        ajatusmaailmaa.Jos sulle tulis yhtäkkiä lapsi tietoon,potkisitko sä pihalle vain?Ja testit näyttäs 99.99 % että lapsi on sun.On niin moni mies/nainen jotka vaimoansa/miestä pettää ja tulos on lapsi ja äiti ei uskalla kertoa siitä vastakun lapsi on aikuinen.Ja hän haluaa etsiä ylös bioloogisen isän.Potkisitko kylmästi hänet pihalle??

        en jaksaisi keinotekoista suhdetta lapseen, en sitten millään.
        Sen vuoksi ei Suomessakaan enää saada siemennestettä tuhkamunien lapsiin koska henkilötiedot on pakko antaa.
        Olisi todella inhottavaa saada ovelleen joku Miss Suomi. Joka lässyttää jotain Teräsbetonista ja siitä että olen ihan yhtä kovan näköinen.


      • ent ori nyk ruuna
        jos puhusit parrastas ulos kirjoitti:

        että sä et oo nähäny lastas ollenkaa nii sit kyllä tajuun!!et koskaa?? ookko ollu tietonen lapsestas sit?

        ennenko tuli pyytämhän rahhaa huumevelkhojen masuun...


      • ajateltu.
        HTZA kirjoitti:

        jos tuntematon lapsi ottaa yhteyttä, siinä on äiti laittanut asialle, tutkimaan mahdollista perintöä.
        Potki pihalle vaan.

        Luultavasti aikuinen lapsi on vain halunnut nähdä isänsä. Eikai ole lapsen vika jos hän on elänyt isätönnä ja haluaa jossain vaiheessa edes hitusen tutustua alkuperäänsä. Tässä iässä (50 ) tuskin on kyse mistään pienistä lapsista enää joiden tekemisistä äiti päättäisi. Herätys nyt.


      • hepuli
        HTZA kirjoitti:

        en jaksaisi keinotekoista suhdetta lapseen, en sitten millään.
        Sen vuoksi ei Suomessakaan enää saada siemennestettä tuhkamunien lapsiin koska henkilötiedot on pakko antaa.
        Olisi todella inhottavaa saada ovelleen joku Miss Suomi. Joka lässyttää jotain Teräsbetonista ja siitä että olen ihan yhtä kovan näköinen.

        Miten sä hyvä ihminen voit olla noin kova??
        Minä ilahtuisin, jos saisin tietää, että minulla on lapsi, joka haluaa yhteyttä minuun.

        Tuo kovuus loistaa läpi kaikesta, minkä kirjoitat.

        Mä alan ymmärtää miksi tämä maailma on näin paha paikka. Ilmeisesti sen vuoksi, että täällä on paljon sinun kaltaisia ihmisiä.


      • HTZA
        hepuli kirjoitti:

        Miten sä hyvä ihminen voit olla noin kova??
        Minä ilahtuisin, jos saisin tietää, että minulla on lapsi, joka haluaa yhteyttä minuun.

        Tuo kovuus loistaa läpi kaikesta, minkä kirjoitat.

        Mä alan ymmärtää miksi tämä maailma on näin paha paikka. Ilmeisesti sen vuoksi, että täällä on paljon sinun kaltaisia ihmisiä.

        Minä olin aikoinani, ihan aito, 60-lukulainen hippi.
        "Love and peace, brother/sister!"

        Maailma ja elämä on todella muuttunut/muuttanut.


    • Ei moni äitikään heti vastasyntynyttään rakasta, vaan tunne tulee ajan kanssa hoivaamisen myötä.

      Olisiko mahdotonta edes yrittää vähän tutustua jälkeläiseensä - ehkä hän ei ole ollenkaan hassumpi henkilö!

      Lapsella tässä tilanteessa vaikeinta on - aikuiset saisivat hävetä!!!

      • ex ori nyk ruuna

        mutta väärään kysymykseen. Kuitenkin tuo ensimmäinen virkkeesi on mielenkiintoinen pohdittavaksi. Mutta miksi pitäisi rakastaa lapsiaan, jos kokee itsensä pelkäksi siittäjäksi tai sponsoriksi? Eikö pelkkä sponsorointi riitä, miksi pitäisi vielä rakastaa?


      • ex ori nyk ruuna kirjoitti:

        mutta väärään kysymykseen. Kuitenkin tuo ensimmäinen virkkeesi on mielenkiintoinen pohdittavaksi. Mutta miksi pitäisi rakastaa lapsiaan, jos kokee itsensä pelkäksi siittäjäksi tai sponsoriksi? Eikö pelkkä sponsorointi riitä, miksi pitäisi vielä rakastaa?

        on hyvä asia eikä rakastaa "pidä", vaan sille pitäisi tutustumisen kautta antaa mahdollisuus!


    • sanoo_suttura*

      on luomakunnassa vain ihmisen oikeus.
      Muilla elävillä geenit määrää sen haluaako perillisen menestyvän vai ei.
      Päätä itse kumpi olet.

      • Wanha isä

        elukkakin osaa rakastaa. Lapsiaankin.
        Millainen puusilmä olet jos et tuota ole huomannut?


      • sanoo_suttura*
        Wanha isä kirjoitti:

        elukkakin osaa rakastaa. Lapsiaankin.
        Millainen puusilmä olet jos et tuota ole huomannut?

        puusilmä ja ihminen kun en ymmärrä eläinten sielun- ja tunne-elämää.


      • hepuli

        Haluaisin vähän korjata esittämääsi mielipidettä. Sanotaan, että vanhempien rakkaus lapsiin on ihmisen oikeus (vaikka kyllä eläinemot hoivaavat pentujaan erittäin huolellisesti, joskin vain vähän aikaa).

        Mutta kyllä eläin saattaa rakastaa omistajaansa erittäin paljon. Esimerkiksi koira saattaa lopettaa syömisen kokonaan ja kuolla pois menetettyään rakkaan omistajansa. Eikö se ole rakkautta))


    • Pirre*

      - lapsiaan kohtaan vanhemmilla on vain velvollisuuksia, ainakin niin kauan kun lapset ovat alaikäisiä.

      Lasten rakkauas ansaitaan, rakastamalla.

      Mutta, kai niitä on olemassa tunneköyhiä vanhempiakin, ja jotka rakastavatkin vastikkeellisesti...

    • Miksi pitäisi kertoa jollekin ihmiselle se,
      mitä hänen pitää tuntea ?

    • namisuku

      ...dount (taaskaan) kedit???/(

    • art-10

      Kai ymmärrät,että se niinkutsuttu ikuinen elämä tarkoittaa sinunkin kohdalla DNAta.Kuka sinut muistaa,jollei sun toukat,mieti vähän? Jos elatusmaksut vituttaa tänään,sul on antaa muksuille jotain,vaiks miehen malli!

    • lapsiin

      Mitä kaikkea se sisältää?

      Joka vitsaa säästää, ei lastansa rakasta???? Onko näin? Uskaltaisinpa väittää, että osa tämän päivän ongelmista johtuu siitä, että "vitsaa on säästetty"

      • Lisbet*

        Koulussa oli alaluokilla ns. todistuskirja, ja siellä oli myös tälläisiä mainintoja: Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee, ja Joka vitsaa säästää, se lastansa vihaa.

        On tallella, kiitos äitini joka ei ikinä heitä mitään pois! (huok.)

        Mut nyt on toisin, ja hyvä niin!


    • luepa...

      ja mieti voiko olla niin? Että mitä se rakkaus lapseen on...ja mitä kaikkea se kestääkään? Oliko tositapahtumiin perustuva, noita kouluammuskeluja se.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe