...vain sen takia että on sattunut siittämään heidät? Jos ei muita oikeuksia ole?
Miksi pitäisi rakastaa lapsiaan...
30
1600
Vastaukset
- TYHMÄ kysymys!!!
Ei voi muuta sannoo ku että ompa tyhymä kysymys!Lapsia jos maailmalle laittaa niin tottaha rakkauella suuriin osa on tehty.Ei kaikki mut kaikki lapset on rakkauen arvosia.
- torivahti
ovat eri asijoita. Joskus nainen etsii vain siittäjää tai sponsoria.
- sitä sanonukki
torivahti kirjoitti:
ovat eri asijoita. Joskus nainen etsii vain siittäjää tai sponsoria.
tolovana! Et ei kaiki lapset rakkauella tehä.lue ennenku vastaat
- torivahti
sitä sanonukki kirjoitti:
tolovana! Et ei kaiki lapset rakkauella tehä.lue ennenku vastaat
..ehän mie sua selevee, ollaanko met sammaa mieltä jostahi vai er mieltä..?
- en mie
torivahti kirjoitti:
..ehän mie sua selevee, ollaanko met sammaa mieltä jostahi vai er mieltä..?
mut sannoin vain et lapsia syntyy raiskaamala,koeputkella,rakkauella kahen kesken,mies ja naine.kaiki lapset on rakkauen arvosii oli he sit miten tahansa saanu alkunsa.ja tuohon HTZA etelliseen alempana petoviileistä sanon mä vain et nurkan taka kaiki semmoset inhottavat lapsiinsekoojat.seksielimeet pois semmosilta.
- ent ori nyk ruuna
Mitä tyhmää kysymyksessäni oli? Ei mitään! Osuiko arkaan paikkaan, vai miksi hevostelet? Miten voi rakastaa lastaan, jota ei ole saanut nähdä? Ja nyt kun tullaan tykö pitäisi jotakin tunteita tuoda esille! Tuntemattomalle immeiselle!
- jos puhusit parrastas ulos
ent ori nyk ruuna kirjoitti:
Mitä tyhmää kysymyksessäni oli? Ei mitään! Osuiko arkaan paikkaan, vai miksi hevostelet? Miten voi rakastaa lastaan, jota ei ole saanut nähdä? Ja nyt kun tullaan tykö pitäisi jotakin tunteita tuoda esille! Tuntemattomalle immeiselle!
että sä et oo nähäny lastas ollenkaa nii sit kyllä tajuun!!et koskaa?? ookko ollu tietonen lapsestas sit?
- ent ori nyk ruuna
en mie kirjoitti:
mut sannoin vain et lapsia syntyy raiskaamala,koeputkella,rakkauella kahen kesken,mies ja naine.kaiki lapset on rakkauen arvosii oli he sit miten tahansa saanu alkunsa.ja tuohon HTZA etelliseen alempana petoviileistä sanon mä vain et nurkan taka kaiki semmoset inhottavat lapsiinsekoojat.seksielimeet pois semmosilta.
sinun kirjoituksistasi saa sen käsityksen, että raiskauksen tuloksena syntyneet lapsetkin ovat rakkauden hetelmiä...
- HTZA
jos tuntematon lapsi ottaa yhteyttä, siinä on äiti laittanut asialle, tutkimaan mahdollista perintöä.
Potki pihalle vaan. - lue tarkkaa
sinun kirjoituksistasi saa sen käsityksen, että raiskauksen tuloksena syntyneet lapsetkin ovat rakkauden hetelmiä...
sanoin et kaikki lapset oli he siitetty millä tavala tahansa!!! Eikö he ole rakkauen arvosia?? sun mielestä??
- ymmärrä sun
HTZA kirjoitti:
jos tuntematon lapsi ottaa yhteyttä, siinä on äiti laittanut asialle, tutkimaan mahdollista perintöä.
Potki pihalle vaan.ajatusmaailmaa.Jos sulle tulis yhtäkkiä lapsi tietoon,potkisitko sä pihalle vain?Ja testit näyttäs 99.99 % että lapsi on sun.On niin moni mies/nainen jotka vaimoansa/miestä pettää ja tulos on lapsi ja äiti ei uskalla kertoa siitä vastakun lapsi on aikuinen.Ja hän haluaa etsiä ylös bioloogisen isän.Potkisitko kylmästi hänet pihalle??
- HTZA
ymmärrä sun kirjoitti:
ajatusmaailmaa.Jos sulle tulis yhtäkkiä lapsi tietoon,potkisitko sä pihalle vain?Ja testit näyttäs 99.99 % että lapsi on sun.On niin moni mies/nainen jotka vaimoansa/miestä pettää ja tulos on lapsi ja äiti ei uskalla kertoa siitä vastakun lapsi on aikuinen.Ja hän haluaa etsiä ylös bioloogisen isän.Potkisitko kylmästi hänet pihalle??
en jaksaisi keinotekoista suhdetta lapseen, en sitten millään.
Sen vuoksi ei Suomessakaan enää saada siemennestettä tuhkamunien lapsiin koska henkilötiedot on pakko antaa.
Olisi todella inhottavaa saada ovelleen joku Miss Suomi. Joka lässyttää jotain Teräsbetonista ja siitä että olen ihan yhtä kovan näköinen. - ent ori nyk ruuna
jos puhusit parrastas ulos kirjoitti:
että sä et oo nähäny lastas ollenkaa nii sit kyllä tajuun!!et koskaa?? ookko ollu tietonen lapsestas sit?
ennenko tuli pyytämhän rahhaa huumevelkhojen masuun...
- ajateltu.
HTZA kirjoitti:
Potki pihalle vaan.Luultavasti aikuinen lapsi on vain halunnut nähdä isänsä. Eikai ole lapsen vika jos hän on elänyt isätönnä ja haluaa jossain vaiheessa edes hitusen tutustua alkuperäänsä. Tässä iässä (50 ) tuskin on kyse mistään pienistä lapsista enää joiden tekemisistä äiti päättäisi. Herätys nyt.
- hepuli
HTZA kirjoitti:
en jaksaisi keinotekoista suhdetta lapseen, en sitten millään.
Sen vuoksi ei Suomessakaan enää saada siemennestettä tuhkamunien lapsiin koska henkilötiedot on pakko antaa.
Olisi todella inhottavaa saada ovelleen joku Miss Suomi. Joka lässyttää jotain Teräsbetonista ja siitä että olen ihan yhtä kovan näköinen.Miten sä hyvä ihminen voit olla noin kova??
Minä ilahtuisin, jos saisin tietää, että minulla on lapsi, joka haluaa yhteyttä minuun.
Tuo kovuus loistaa läpi kaikesta, minkä kirjoitat.
Mä alan ymmärtää miksi tämä maailma on näin paha paikka. Ilmeisesti sen vuoksi, että täällä on paljon sinun kaltaisia ihmisiä. - HTZA
hepuli kirjoitti:
Miten sä hyvä ihminen voit olla noin kova??
Minä ilahtuisin, jos saisin tietää, että minulla on lapsi, joka haluaa yhteyttä minuun.
Tuo kovuus loistaa läpi kaikesta, minkä kirjoitat.
Mä alan ymmärtää miksi tämä maailma on näin paha paikka. Ilmeisesti sen vuoksi, että täällä on paljon sinun kaltaisia ihmisiä.Minä olin aikoinani, ihan aito, 60-lukulainen hippi.
"Love and peace, brother/sister!"
Maailma ja elämä on todella muuttunut/muuttanut.
Ei moni äitikään heti vastasyntynyttään rakasta, vaan tunne tulee ajan kanssa hoivaamisen myötä.
Olisiko mahdotonta edes yrittää vähän tutustua jälkeläiseensä - ehkä hän ei ole ollenkaan hassumpi henkilö!
Lapsella tässä tilanteessa vaikeinta on - aikuiset saisivat hävetä!!!- ex ori nyk ruuna
mutta väärään kysymykseen. Kuitenkin tuo ensimmäinen virkkeesi on mielenkiintoinen pohdittavaksi. Mutta miksi pitäisi rakastaa lapsiaan, jos kokee itsensä pelkäksi siittäjäksi tai sponsoriksi? Eikö pelkkä sponsorointi riitä, miksi pitäisi vielä rakastaa?
ex ori nyk ruuna kirjoitti:
mutta väärään kysymykseen. Kuitenkin tuo ensimmäinen virkkeesi on mielenkiintoinen pohdittavaksi. Mutta miksi pitäisi rakastaa lapsiaan, jos kokee itsensä pelkäksi siittäjäksi tai sponsoriksi? Eikö pelkkä sponsorointi riitä, miksi pitäisi vielä rakastaa?
on hyvä asia eikä rakastaa "pidä", vaan sille pitäisi tutustumisen kautta antaa mahdollisuus!
- sanoo_suttura*
on luomakunnassa vain ihmisen oikeus.
Muilla elävillä geenit määrää sen haluaako perillisen menestyvän vai ei.
Päätä itse kumpi olet.- Wanha isä
elukkakin osaa rakastaa. Lapsiaankin.
Millainen puusilmä olet jos et tuota ole huomannut? - sanoo_suttura*
Wanha isä kirjoitti:
elukkakin osaa rakastaa. Lapsiaankin.
Millainen puusilmä olet jos et tuota ole huomannut?puusilmä ja ihminen kun en ymmärrä eläinten sielun- ja tunne-elämää.
- hepuli
Haluaisin vähän korjata esittämääsi mielipidettä. Sanotaan, että vanhempien rakkaus lapsiin on ihmisen oikeus (vaikka kyllä eläinemot hoivaavat pentujaan erittäin huolellisesti, joskin vain vähän aikaa).
Mutta kyllä eläin saattaa rakastaa omistajaansa erittäin paljon. Esimerkiksi koira saattaa lopettaa syömisen kokonaan ja kuolla pois menetettyään rakkaan omistajansa. Eikö se ole rakkautta))
- Pirre*
- lapsiaan kohtaan vanhemmilla on vain velvollisuuksia, ainakin niin kauan kun lapset ovat alaikäisiä.
Lasten rakkauas ansaitaan, rakastamalla.
Mutta, kai niitä on olemassa tunneköyhiä vanhempiakin, ja jotka rakastavatkin vastikkeellisesti... Miksi pitäisi kertoa jollekin ihmiselle se,
mitä hänen pitää tuntea ?- namisuku
...dount (taaskaan) kedit???/(
- art-10
Kai ymmärrät,että se niinkutsuttu ikuinen elämä tarkoittaa sinunkin kohdalla DNAta.Kuka sinut muistaa,jollei sun toukat,mieti vähän? Jos elatusmaksut vituttaa tänään,sul on antaa muksuille jotain,vaiks miehen malli!
- lapsiin
Mitä kaikkea se sisältää?
Joka vitsaa säästää, ei lastansa rakasta???? Onko näin? Uskaltaisinpa väittää, että osa tämän päivän ongelmista johtuu siitä, että "vitsaa on säästetty"- Lisbet*
Koulussa oli alaluokilla ns. todistuskirja, ja siellä oli myös tälläisiä mainintoja: Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee, ja Joka vitsaa säästää, se lastansa vihaa.
On tallella, kiitos äitini joka ei ikinä heitä mitään pois! (huok.)
Mut nyt on toisin, ja hyvä niin!
- luepa...
ja mieti voiko olla niin? Että mitä se rakkaus lapseen on...ja mitä kaikkea se kestääkään? Oliko tositapahtumiin perustuva, noita kouluammuskeluja se.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631596Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä291574Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251262- 1281135
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1761115Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047- 781046
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3121043