Moi!
9.luokka on lopuillaan, eikä meidän luokalla ole mitään lahjaa opettajallemme, joka on kestänyt meitä nämä kolme vuotta! Olisiko jollakin jotain vinkkejä?
hinta saa olla varmaan noin 50-100 €
Matematiikan opettajasta kyse, jos auttaa yhtään. :D
MITÄ OPETTAJALLE LAHJAKSI??
7
2142
Vastaukset
- itse...
Itse opettajana arvostaisin kukkia. Mieluiten sellaisia, jotka voi kotona istuttaa pihaan tai pistää ruukkuun. Siis sellainen kukka, josta on iloa pitkään (vrt. ruusu, joka kuolee aika nopeasti). Mukaan kaunis kortti - vaikka jokaisen omakuva itse piirrettynä ja yhdelle korttipohjalle liimattuna, hieman luokkakuvan tyylisesti.
Riippuu aika paljon opettajasta, mikä tuntuu hyvältä muistamiselta. Joku toinen voisi pitää kukkia turhana hömpötyksenä.
Jos opettaja on huumorintajuinen, käykää ostamassa hänelle vaikka lasinen omena. En muista missä niitä olen nähnyt, mutta jostain niitä varmasti löytyy. Entisaikaanhan opettajalle tuotiin omena. Vaihtoehtoisesti voitte käydä ostamassa jokaiselle oppilaalle yhden oikean omenan ja annatte ne henkilökohtaisesti opettajalle viimeisellä kouluviikolla/viimeisenä koulupäivänä.
Ehkä mukava lahja olisi myös kaunis valokuvakehys, johon otatte koko luokasta jonkun hyvän kuvan. Opettajan mielenlaadun voi taas huomioida ja valita kuvan sen perusteella - huumorintajuiselle joku hauska kuva teistä, vähän kuivakammalle sellainen hyvässä hengessä otettu kiva kuva.
Nämä nyt tietysti olivat aika halpoja ideoita. Kannattaa käydä katsomassa tavaratalojen (esim. Sokos) ja markettien kodintavara-osastoilta vaikkapa lasitavaraa. Sieltä voisi löytyä jotain kivaa opettajalle annettavaksi. - Quuuuuuuuuuuu
Anna vaikka kukkapurkki missä lukee luokanvalvojasi nimi tai vaikka OPE toi on nasta ja kaktus vielä siihen sellainen alku kun se nyt ei varmaan muista kastella sitä niin se ei kuole .
Kastelee kuminkin kaktuksen ihan homeeseen joten jätä se kaktus pois ja anna se purkki OPE SÄ OLET SITTEN KAKTUS . - digijussi
Kylpylä .. Ei taida pitkälle sielläkään tolla päästä. Lahjakortti matkatoimistoon.
Nokialainen kalikka saattas irrota, muttei kannata ostaa enää muuta kuin 3G verkon kännyköitä - menee muut pimeeksi parissa vuodessa lopullisesti.
Lämpimät aamutossut ja aamutakki tai joku lomasetti.
SATKULLA EI PALJON NYKYÄÄN ENÄÄ MITÄÄN SAA =( - koira112
VOIS ANTAA JONKUN HUUMORI KORTIN TAI LASI TAVARAA.
- bjuutii
Ostettiin ysillä luokanvalvojalle koko luokan kanssa kimpassa omenapuun taimi ja lapio :) Edelleen se siellä pihassa kasvaa ;) Tosin ei välttämättä toimi kaupungissa/jos ei tiedä missä opettaja asuu (ei välttämättä sovi puu jonnekin kerrostalon parvekkeelle :P).
Ala-asteella annettiin kutosella musiikkifriikille luokanopettajallemme liput eräälle keikaille, kun yksi hänen lempiartisteistaan oli keikalla suomessa sinä kesänä. - Muumimammeli
Lahjakortti on mielestäni kiva.. ope voi ostaa mitä itse tahtoo
- sankku-
Mitä voisi ostaa niin sanotusti kimppalahjaksi opettajalle ? Siis kuudennelta luokalta nyt kun lähdetään ylä-asteelle ? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057