Nii minkä pitusille on 26 tuumaset pyörät??
Minkä pitusille on 26 tuumaset pyörät?
4
12772
Vastaukset
- Fillari-Mari
Noin pieniä pyöriä on tosin vaikea löytää muualta kuin erikoisliikkeistä.
26-tuumaiset RENKAAT pyörissä ovat sen sijaan
lähes yhtä yleisiä kuin 28-tuumaiset sekä nuorten että aikuisten malleissa.
Pyöräilijän pituutena riittää n. 140 cm.- jälleen tyhmyytesi
Etkä edes vastannut viestiketjun aloittajan kysymykseen. Miksi teit niin? Etkö kenties ymmärtänyt kysymystä, vai etkö tiennyt vastausta? Olisit ollut hiljaa vain silloin...
26-tuumaiset pyörät ovat ihan aikuisille tarkoitettuja, eli pituudella ei väliä. Mutta rungon korkeus pyörässä katsotaan pyöräilijän pituuden mukaan.
16" alle 175 cm
17" 175-180 cm
18" yli 180 cm - sdlgnlasdhb
jälleen tyhmyytesi kirjoitti:
Etkä edes vastannut viestiketjun aloittajan kysymykseen. Miksi teit niin? Etkö kenties ymmärtänyt kysymystä, vai etkö tiennyt vastausta? Olisit ollut hiljaa vain silloin...
26-tuumaiset pyörät ovat ihan aikuisille tarkoitettuja, eli pituudella ei väliä. Mutta rungon korkeus pyörässä katsotaan pyöräilijän pituuden mukaan.
16" alle 175 cm
17" 175-180 cm
18" yli 180 cm26" = 220-225 cm.
- Ajetaan me tandemilla..
Mulla itellä on 26" . Pyörä on ensimmäisiä ns. city-maastopyöriä. Huomasin että jopa 9-10 vuotiailla on 26" pyöriä, mutta niiden runko on paljon matalampi ja ennenkaikkea lyhyempi kuin aikuisten pyörissä. Mun pyörässä on tosiaankin melko korkea ja pitkä runko, mutta se on just sopiva tällaiselle pätikälle (oon alle 170cm).
Olen katsellut uutta pyörää, mutta näissä tavallisimmissa (alle tonnin pyörissä) on kaikissa naisten malleissa nykyään melko lyhyt runko ja sen myötä ajoasento on liian pysty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175