tartteeko minun hankkia lupalappu kun lähden tässä parinviikonpäästä viroon tyttöystäväni ja hänen vanhempiensa kanssa? olen alaikäinen ja olen menossaa ensinmäistä kertaa viroon tai ylipäätään ulkomaille. matka on kestää vain päivän ei yövytä virossa.
ekaa kertaa virossa
2
471
Vastaukset
- riippuu laivasta:)
Eli jos ootte lähdössä TallinkSiljan laivoilla Viroon ja olet yli 15v. niin silloin sinulla ei tarvitse olla mitään lupalappua:)
Kannattaa toki käydä kuitenkin katsomassa laivayhtiön nettisivuilta ja kohdasta ikäsäännöt tjsp.:)- ei tiiä mittään
ok. :) laiva on eckeröline ja se on lauantai lähtö. kotisivuilla sanottiin. "Lauantailähdöt, ikäraja 21 vuotta.
Alle 21-vuotiaat voivat matkustaa ainoastaan holhoojan tai tämän kirjallisesti valtuuttaman 30 vuotta täyttäneen henkilön seurassa. Matkustuspäivästä riippuen jokaista kymmentä alle 18 tai 21-vuotiasta matkustajaa kohden tulee olla yksi holhoojien kirjallisesti valtuuttama yllä olevat ehdot täyttävä henkilö. Yli 20 henkilön ryhmissä tulee olla yksi koko ryhmästä sitoumuksen tehnyt 25 vuotta täyttänyt vastuuhenkilö. Jokaisella alle 18-vuotiaalla matkustajalla tulee olla holhoojan allekirjoittama Eckerö Linen matkustuslupalomake. Ryhmänvalvojan sitoumuslomake sekä ryhmän nimilista on toimitettava Eckerö Linelle nimilistan yhteydessä, viimeistään 7 vrk ennen matkaa. Lähtöselvitys kontrolloi lupalomakkeet, laivaan ei pääse ilman asianmukaisesti täytettyjä lupia. Ainoastaan Eckerö Linen omat, täydellisesti täytetyt kaavakkeet hyväksytään." tarkoittaako tämä sitä että minun tarvitsee nyt hankkia tämä lappu? ja ainiin tämä on ryhmä matka minne olen menossa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927