Selvennös personaani lienee tarpeen.
Olen huomannut kuinka jotkut eivät halua tämän palstan olevan elossa vaan kaikkien pitäisi mennä sinne kilpailijalle.
Sitä taustaa vasten ymmärrän ettei tällaiset ihmiset halua tänne ketään joka jotain tietää.
En ole ylläpidon "järjestämä" kirjoittaja vaan aivan tavallinen koiraharrastaja.
olen ehkä liikkunut tavallista enemmän ja ottanut selvää eri roduista ja niiden historiasta.
Olen myös nähnyt niitä alkuperäisessä käytössä alkuperäisissä maissa.
Sitten vielä joku epäisi minun olevan joku "benedi". Silloin en ymmärtänyt kestä oli kyse.
Nyt löysin hänen kirjoituksiaan tuolta alempaa.
Kaikille tiedoksi EN OLE BENEDI enkä yhdy hänen ajatuksiinkaan.
Minä en kauppaa koiria enkä lähde Venäjälle koiria hakemaan kenenkään kanssa.
En myöskään kehu sekarotuisia joksikin erikoisiksi roduiksi (kuten joku Malaka).
Minä olen Elisama ja uskallan kirjoittaa rekisteröityinä vaikka hyökkääjät ovatkin sankarillisesti vaihtuvilla nikeillä.
Toivoisin asiallisia keskusteluja laumanvartijoista sillä ne ovat todella hienoja koiria eikä kellään Suomessa eikä muuallakaan ole yksin kaikkea ainoaa oikeaa tietoa niistä.
Joka niin kuvittelee niin se osoittaa vain ettei hän tiedä niistä kovinkaan laajasti.
Selvennös persoonaani
Elisama
2
697
Vastaukset
vittuilu loppuu ku vaa jaksaa kirjottaa :)
ei ne kovi kauaa jaksa yhe kimpussa olla ku huomaavat ettei ketää kiinnosta ja jos pitää vaa oman päänsä :)- Kaikkea sitä.
Laumanvartioista lohduttomin on ihminen.Vartiopäällikkö Vanhanen,esikuntineen,peitettyine kenopäineen,salattujen kapinettien hämärissä päättävät.Mauri,Ongelman ydin tuskin on uljaassa laessa,liikkuvuutta rohkeasti lisää.Emmeköhän luistele edelleen varsin.Työntö hurmaa.Uusi uljas Suomi,kuin sinä ja minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718