Tuli ostettua antiikki liikkeestä tälläinen ''vihreän värisellä kuviolla'' koristeltu tee-astiaisto. Kalustosta on joskus aikoinaan mennyt teekuppi rikki, ja en ole löytänyt mistäänkirpputoreilta tai netin huutokaupoista yhtään tähän sarjaan kuuluvaa teekuppia. Tietäisiköhän joku että saako mistään näitä ENGLISH IRONSTONE'' astioita muutenkaan? Anteeksi typerät kysymykseni.
English Ironstone Tableware
11
5813
Vastaukset
- Juke
Kyseinen leima ei kerro edes tehtaan nimeä. Ironstone on keraaminen materiaali, jota käytetään astioiden valmistuksessa Englannissa. Aika lailla mahdotonta löytää lisää osia asiastoon.
- JoniJ
Terve terve... olit näemmä kiinnostunut noista English Ironstone tavaroista! omistan neljä kappaletta tuollaisia OLD INNS SERIES, English Ironstone Tableware Ltd: n lautasta... en ole varma mutta ilmeisesti tota harvinaista sarjaa kun jokaisessa hevoselta puuttuu toi kuono tosta maalauksesta joka lautasesta! jos kiinnostaa niin laita mailii... [email protected]
- vesa martikkala
minulla on 3 syvää ruokalautasta saman merkisiä..hyväkuntoisia..vihreitä ja siinä kuvassa on joku kartano ja hevonen ja mies ratsailla...kyl täs lukee ainakin käsin maalattu..mut en tiedä miltä vuodelta...jos joku tietää tai haluuaa ostaa,niin [email protected]
- viuluniekka
Multa noita löytyy! Onkohan arvokkaita?
- ainaiaakakai
Kuppiparin arvo on noin 40 puntaa.
- kimi
Mulla lähes koko astiasto. Kiinnostaako ketään?
- Resu-Pekka
Se on näin. IRONSTONE BROADHURST STAFFORDSHIRE ENGLAND Englis Icene UNDERGLAZE DETERGENT AND DISHWASHER PROOF(I). Näin mulla lukee ja olen just lähdössä setvimään niiden alkuperää... On 6 matalaa lautasta ja 6 syvää joissa poika kalastelee pienen lammen rannalla ison puun varjossa. Taustalla pieni linna....
- Tea for two
Minulta löytyy kyseistä sarjaa teekannu,kermakko,sokerikko, 6 tassia ja 6 pulla- lautasta,elikäs astiasto.Täysin ehjä,käyttämätön.Tarjouksia?
- mai3
Vieläkö sinulla on nuo lautaset? Entä teekuppeja?
Laita mailia, jos vielä olet tarjoamassa niitä, keskustellaan sitten hinnasta:
[email protected]
- O. S. Viitta
Minun mielestäni tämäntyyliset astiat ovat erittäin yleisiä, kirpputorien vakiovalikoimaa. Nimensä astiat saavat niihin käytetystä, englannissa nimellä ironstone tunnetusta sedimenttikivilajista.
- Astiaetsijä
Etsin osia W Adams & Sons English Ironstone astiastosarjaan. Astiaston astiat harmaita. Puuttuu leipälautanen ja teekuppi kait, ehkä muutakin, tarttis tarkastaa.
Etsin myös manuaalisesti puhallettuja Kosta Boda viinilaseja 1970-luvulta Ruotsista.
Löytyiskö mistään? Kellään vihjeitä mahdollisista kauppapaikosta?
Etukäteen kiittäen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1462444
- 1751681
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6865- 68851
- 59815
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745