Filosofia!
Sitä voi itse tsekata!
ceido
Scientologia on toimiva
5
365
Vastaukset
- Operating Thetan
"Makoisa mato, tsekkaa itse", sano onkimies ahvenelle.
- Anna olla oikeasti
Ei kaikkeen tarvitse kommentoida, ei ceido ole skientologi, kunhan aikaa tappaa.
- Huhhahhei
Anna olla oikeasti kirjoitti:
Ei kaikkeen tarvitse kommentoida, ei ceido ole skientologi, kunhan aikaa tappaa.
asiassa on se, että mitä suurimmalla todennäköisyydellä tyyppi on tai haluaa olla jonkinsortin scientologi, ainakin sen perusteella, mitä palstahistoriansa (joka on pitkä) osoittaa.
- Anna olla oikeasti
Huhhahhei kirjoitti:
asiassa on se, että mitä suurimmalla todennäköisyydellä tyyppi on tai haluaa olla jonkinsortin scientologi, ainakin sen perusteella, mitä palstahistoriansa (joka on pitkä) osoittaa.
En ole niin kauaa tätä palstaa seurannutkaan että olisin tuollaisia osannut alkaa ajattelemaan. Menee melko noloksi jos tosissaan kirjoittamalla saa vaan trollitason tekstiä aikaan.
- Huhhahhei
Klik. Toimii. Klik. Toimii. Klik. Toimii. Klik.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510253
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422191Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052048- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31981Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967