Onko kukaan koskaan kuullut nöffistä, joka olisi purrut lasta? Itse en ole kuullut, mutta kun näitä koirahyökkäysjuttuja on nyt niin paljon ollut niin tuli vain mieleen.
Vastaukset 2
- samalla tavalla
nöffistäkin saa vihaisen koiran väärällä koulutuksella / kouluttamatta jätämisellä kuin mistä tahansa muustakin rodusta, ja varsinkin urokset saattavat olla hyvinkin kovapäisiä nuorena. Pääsääntöisesti nöffit kuitenkin on luonteeltaan lupsakoita ja ns. paljon kestäviä koiria. Yleensä vain nöffien nuoruusvuodet 0-2v. on sitä aikaa kun hampailla koitellaan kaikkea mahdollista ja mahdotonta (yleensä kyseessä kuitenkin on leikki eikä koira pure tosissaan ja kovaa), ja tässä vaiheessa juuri tehdään se selväksi mitä saa purra ja mitä ei.
- 853
EN OO KUULLUT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei298860- 77748
- 82726
- 71701
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609