Bolero ja olkaimeton puku

Allit piiloon

Olen tilannut hääpuvun, olkaimettoman "kylpypyyhemallin", kun vaihtoehdot olivat jo vähissä. Pyysin siihen kuitenkin lisäksi boleron, jolla saisin käsivarret vähän piiloon, kun en maailman timmein ole. Mikä on pukeutumiskoodi boleron suhteen? Voiko sitä pitää koko illan vai tuleeko vaikutelma, että on ulkotakki päällä?

Entä onko kellään kokemuksia tai kuvalinkkejä olkaimettomasta puvusta, johon olisi teetetty hihat? Onko se edes mahdollista?

2

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JC**

En tarkkaa pukeutumiskoodia tiedä boleron suhteen, mutta jos kyseessä on päiväjuhlat, mielestäni bolero on mitä fiksuin valinta.

Itselleni teetin myös boleron koska puvusani ei ole hihoja vaan spagettiolkaimet. Kyseessä on päiväjuhla, joten aion pitää boleroa päälläni koko häiden ajan.

Teettäminen onnistuu varmaan kunhan hihat ovat samaa kangasta puvun kanssa, sen saaminen tosin voi olla ehkä joissakin tapauksissa ongelmallista, riippuu tietysti materiaalista. Uskoisin, että teettäminen kyllä onnistuu.

• Allit piiloon

Olen myös tullut siihen tulokseen, että pidän boleroa koko juhlien ajan. Häät alkavat kahdelta ja kestävät yömyöhään. Nyt olen hylännyt idean hihojen teettämisestä, tosin voisin harkita teettäväni jonkin sortin olkaimet pukuun varmuuden lisäämiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      252
      2947
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27